Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSCK2.A.381.1.2022 Dostawa mebli do sal dydaktycznych WSCKZiU nr 2 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 11-02-2022 15:03:00
Składania : 14-03-2022 11:00:00
Otwarcia : 14-03-2022 11:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 2022_S 030-074246.pdf pdf 160.36 2022-02-11 15:03:00 Postępowanie
SWZ w załącznikami nr 1 - 3.pdf pdf 649.23 2022-02-11 15:03:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ - w wersji egytowalnej.docx docx 473.15 2022-02-11 15:03:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ - Instrukcja uruchomienia JEDZ.pdf pdf 328.88 2022-02-11 15:03:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ - Jednolity Dokument Zamówień Publicznych (JEDZ).xml xml 146.62 2022-02-11 15:03:00 Postępowanie
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ 01.03.22.pdf pdf 1429.93 2022-03-01 13:29:35 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ 04.03.22.pdf pdf 514.79 2022-03-04 12:27:13 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 07.03.2022 r.pdf pdf 193.82 2022-03-09 16:42:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zamówieniu - sprostowanie 2022-OJS050-128429-pl.pdf pdf 66.87 2022-03-11 11:23:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 14.03.2022.pdf pdf 253.72 2022-03-14 13:24:51 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ 29.04.22.pdf pdf 334.15 2022-04-29 14:02:58 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postepowania 04.05.2022.pdf pdf 529.86 2022-05-04 13:47:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-04 13:47 Witold Meller Informacja o wyniku postępowania w zakresie określonym dla części nr 1-4

Informacja o wyniku [...].pdf

2022-04-29 14:02 Witold Meller Zmiana treści SWZ

Zmiana treści SWZ 29 [...].pdf

2022-03-14 13:24 Witold Meller Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-03-14 11:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1 531 780,50 zł brutto, w tym kwoty na sfinansowanie zamówienia:
1) w części nr 1 "Pozostałe meble dydaktyczne" - 931 690,00 zł brutto;
2) w części nr 2 "Ścianki mobilne" - 42 189,00 zł brutto;
3) w części nr 3 "Meble do pracowni stomatologicznej" - 14 561,00 zł brutto;
4) w części nr 4 Meble do pracowni zabiegów higienicznych - 76 397,00 zł brutto.
2022-03-11 11:23 Witold Meller Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - sprostowanie z dnia 07.03.2022r.

Ogłoszenie o zamówie [...].pdf

2022-03-09 16:42 Witold Meller Zmiana treści SWZ z dnia 07.03.2022 r.

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

2022-03-09 12:07 Witold Meller Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-03-04 12:27 Witold Meller Wyjaśnienia i zmiany SWZ

Witold Meller
WSCKZiU nr 2

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

2022-03-01 13:29 Witold Meller Wyjaśnienia i zmiany SWZ

Witold Meller

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1129