Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-02-2022 10:20:00 |
Składania : | 22-02-2022 10:18:00 |
Otwarcia : | 22-02-2022 10:23:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Burmistrz Szklarskiej Poręby zaprasza do składania oferty cenowej na wykonanie projektów zmiany organizacji ruchu na drogach gminnych w Szklarskiej Porębie.
1. Ul. Kasprowicza
Do obowiązków wykonawcy będzie należało:
1. Uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do opracowania projektu organizacji ruchu, w tym planów orientacyjnych;
2. Wykonanie inwentaryzacji istniejącego oznakowania drogowego i umieszczenie na planach orientacyjnych ich lokalizacji oraz zaznaczenie znaków i urządzeń przeznaczonych do pozostawienia oraz znaków i urządzeń przeznaczonych do usunięcia.
3. Opracowanie projektu organizacji ruchu zgodnie z §5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 784)
4. Uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń i opinii opracowanego projektu, zgodnie §7 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 784).
5. Projekty powinny być dostarczone w formie papierowej - 2 egzemplarze oraz w formie elektronicznej.
6. Przed przystąpieniem do opracowania projektów, Zamawiający wymaga wizji i konsultacji w terenie z pracownikami Urzędu Miejskiego, w celu doprecyzowania zakresu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia określa się na 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-10 09:17 | Magdalena Miś | Dzień dobry, w załączniku znajduje się informacja o unieważnieniu postępowania w trybie zapytania ofertowego.Pozdrawiam.Magdalena Miś |
2022-02-22 14:40 | Magdalena Miś |
Dzień
dobry,dziękujemy
za
udział
w
postępowaniu.W
załączniku
znajduje
się
informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.Pozdrawiam.Miś
Magdalena |
Komunikaty