Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IK.7226.4.1.2022.MM OPRACOWANIE PROJEKTÓW ORGANIZACJI RUCHU NA DROGACH GMINNYCH W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

Magdalena Miś
Urząd Miasta Szklarska Poręba Oddział: Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 15-02-2022 10:20:00
Składania : 22-02-2022 10:18:00
Otwarcia : 22-02-2022 10:23:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Burmistrz Szklarskiej Poręby zaprasza do składania oferty cenowej na wykonanie projektów zmiany organizacji ruchu na drogach gminnych w Szklarskiej Porębie.





 

1.   Ul. Kasprowicza






Do obowiązków wykonawcy będzie należało:


1. Uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do opracowania projektu organizacji ruchu, w tym planów orientacyjnych;

2. Wykonanie inwentaryzacji istniejącego oznakowania drogowego i umieszczenie na planach orientacyjnych ich lokalizacji oraz zaznaczenie znaków i urządzeń  przeznaczonych do pozostawienia oraz znaków i urządzeń przeznaczonych do usunięcia.

3. Opracowanie projektu organizacji ruchu zgodnie z §5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 784)

4. Uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń i opinii opracowanego projektu, zgodnie  §7 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 784).

5. Projekty powinny być dostarczone w formie papierowej - 2 egzemplarze oraz w formie elektronicznej. 

6. Przed przystąpieniem do opracowania projektów, Zamawiający wymaga wizji i konsultacji w terenie z pracownikami Urzędu Miejskiego, w celu doprecyzowania zakresu zamówienia. 

Termin realizacji zamówienia określa się na 30 dni od dnia podpisania umowy. 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rodo (1).docx docx 13.8 2022-02-15 10:20:00 Kryterium
SKM_C22722022214581.pdf pdf 259.41 2022-02-22 14:40:10 Publiczna wiadomość
59.pdf pdf 267.47 2022-03-10 09:17:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-10 09:17 Magdalena Miś Dzień dobry, w załączniku znajduje się informacja o unieważnieniu postępowania w trybie zapytania ofertowego.Pozdrawiam.Magdalena Miś

59.pdf

2022-02-22 14:40 Magdalena Miś Dzień dobry,dziękujemy za udział w postępowaniu.W załączniku znajduje się informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.Pozdrawiam.Miś Magdalena

SKM_C22722022214581. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kasprowicza - regulacja znaków B-36 na wjeździe z ul. 1 Maja po prawej stronie -posadowienie lustra drogowego na skrzyżowaniu przy budynku nr 9 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 45 dni od dnia podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty uzyskania map, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 RODO - Informacja dot. RODO umieszczona została w załączniku. Proszę dołączyć podpisany dokument potwierdzający zapoznanie się z RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

rodo (1).docx

(0)
6 Obowiązkowa wizja w terenie - Przed przystąpieniem do opracowania projektów, Zamawiający wymaga wizji i konsultacji w terenie z pracownikami Urzędu Miejskiego, w celu doprecyzowania zakresu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 288