Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-03-2022 13:50:00 |
Składania : | 07-03-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 07-03-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi-
Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego tj. przegląd, konserwacja kserokopiarek i
urządzeń wielofunkcyjnych oraz naprawa i konserwacja drukarek dla Powiatowego
Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej
Przedmiotem umowy jest świadczenie usług:
przeglądu, konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz napraw drukarek,
kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia
2022r. nieobjętych gwarancją użytkowanych przez Powiatowy Urząd Pracy.
PRZEGLĄDY, KONSERWACJE
1.
Przeglądy, konserwacje należy
wykonać z częstotliwością, która zapewni prawidłowe funkcjonowanie sprzęt w
trakcie trwania umowy, uwzględniając
jednocześnie zalecenia producentów sprzętu dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w
dokumentacji technicznej.
2.
Przyjmuje się, że przegląd, konserwacja następuje po wyświetleniu się na
ekranie urządzenia komunikatu o
konieczności wykonania przeglądu.
3.
W czasie wykonywania przeglądu, konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca
zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądów mających na celu wykrycie i
usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie
użytkowania tego sprzętu oraz zapobieganiu powstawania awarii. O wszelkich stwierdzonych
nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy poinformować Zamawiającego.
4. Konserwację, przegląd należy wykonywać u Zamawiającego w godzinach
od 7:30 do 14:30 w dni robocze od poniedziałku
do piątku w pomieszczeniach w których są użytkowane urządzenia Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej ul. 1 Maja 105
5. W zależności od modelu (typu) kserokopiarki, urządzenia
wielofunkcyjnego w ramach konserwacji, przeglądu należy wykonać co najmniej niżej wymienione
czynności:
- demontaż i montaż obudów, sekcji i zespołów sprawdzenie i czyszczenie obudów, sekcji i zespołów
- kontrola i ocena stanu technicznego sprzętu
- wykonanie wszelkich regulacji
- sprawdzenie działania sprzętu po konserwacji
- poinformowanie przedstawiciela Zamawiającego o stanie sprzętu
NAPRAWY
1. Naprawa obejmuje wymianę lub
renowację uszkodzonego elementu, sekcji lub zespołu urządzenia
wielofunkcyjnego.
2. Naprawy będą wykonywane u
Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 14:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku w pomieszczenia w których są
użytkowane urządzenia.
3. Wymiana niesprawnych lub zużytych
materiałów eksploatacyjnych ( z wyjątkiem papieru i tonerów, których wymiana
nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia) oraz części
zamiennych może nastąpić tylko po
uprzednim, pisemnym uzgodnieniu kosztu (ceny) wymienionego materiału z
uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest użyć
fabrycznie nowych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oraz części
zamiennych, w oryginalnych opakowaniach producenta, wyprodukowanych nie
wcześniej niż 12 miesięcy przed wymianą.
5.
Procedura naprawy uszkodzonej drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego:
- uprawniony przedstawiciel Zamawiającego powiadamia Wykonawcę telefonicznie lub emailem o awarii sprzętu, Wykonawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia
- Najpóźniej w następnym dniu roboczym po powiadomieniu Wykonawca jest zobowiązany do dokonania oględzin uszkodzonego sprzętu i wystawienia opinii technicznej zawierającej kalkulację kosztów z wyszczególnieniem liczby roboczogodzin i wykazu fabrycznie nowych oryginalnych części wraz z ceną
- Wykonawca przedstawia opinie techniczna najpóźniej w następnym dniu roboczym e-mailem - Po uzyskaniu zgody Zamawiającego przystępuje do naprawy
– Naprawa musi być wykonana w ciągu trzech dni roboczych od uzyskania zgody Zamawiającego - Po dokonaniu naprawy Wykonawca sprawdzi działanie sprzętu
- zapłata za
poszczególne naprawy, konserwacje będzie płatna na podstawie ,Protokołu
przeglądu, konserwacji, naprawy” Załącznik Nr 1. do umowy, uwzględniającego
rzeczywisty koszt naprawy tj. rzeczywisty czas pracy razy stawka godzinowa, wartości części zamiennych.
Wykaz
urządzeń objętych usługą:
Lp. |
Typ urządzenia wielofunkcyjnego |
Liczba sztuk |
1 |
Urządzenie wielofunk. Nashuatec MP
301spf |
8 |
2 |
Urządzenie wielofunk. Nashuatec MP
201spf |
2 |
3 |
Urządzenie wielofunk. Nashuatec MP
6001 |
1 |
4 |
Urządzenie wielofunk. Nashuatec MPC
6004 |
1 |
5 |
Urządzenie wielofunk. RICOH MP 201spf |
1 |
6 |
Kserokopiarka RICOH |
1 |
7 |
Drukarka laserowa HP P3015 dn |
9 |
8 |
Drukarka laserowa HP P2055 dn |
7 |
9 |
Drukarka laserowa OKI B512DN |
9 |
10 |
Drukarka laserowa OKI B612DN |
2 |
11 |
Drukarka laserowa OKI 5700DN |
1 |
12 |
Drukarka HP LJ P2015DN, HP CLJ3505DN, HP P4014dn |
3 |
|
Razem |
45 |
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.
41 25-17-388
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem
chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
2022-03-07 11:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 16260,16 zł netto, brutto: 20000,00 zł |
2022-03-02 13:56 | Michał Skórski |
Klauzula
informacyjna
Zgodnie
z
art.
13
ust.
1
i
2
rozporządzenia
Parlamentu
Europejskiego
i
Rady
(UE)
2016/679
z
dnia
27
kwietnia
2016
r.
w
sprawie
ochrony
osób
fizycznych
w
związku
z
przetwarzaniem
danych
osobowych
i
w
sprawie
swobodnego
przepływu
takich
danych
oraz
uchylenia
dyrektywy
95/46/WE
(ogólne
rozporządzenie
o
ochronie
danych)
(Dz.
Urz.
UE
L
119
z
04.05.2016,
str.
1),
dalej
„RODO” |
Komunikaty