Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.235.01.2022.JA Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi- Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego tj. przegląd, konserwacja kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz naprawa i konserwacja drukarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej

Termin:
Zamieszczenia : 02-03-2022 13:50:00
Składania : 07-03-2022 11:00:00
Otwarcia : 07-03-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

      Szanowni Państwo,



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

 

Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi- Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego tj. przegląd, konserwacja kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz naprawa i konserwacja drukarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej


       Przedmiotem umowy jest świadczenie usług: przeglądu, konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz napraw drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych  od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022r. nieobjętych gwarancją użytkowanych przez Powiatowy Urząd Pracy.

 

PRZEGLĄDY, KONSERWACJE

1. Przeglądy, konserwacje należy wykonać z częstotliwością, która zapewni prawidłowe funkcjonowanie sprzęt w trakcie   trwania umowy, uwzględniając jednocześnie zalecenia producentów sprzętu dotyczące zakresu  i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji technicznej.

2. Przyjmuje się, że przegląd, konserwacja następuje po wyświetleniu się na ekranie urządzenia komunikatu  o konieczności  wykonania przeglądu.

3. W czasie wykonywania przeglądu, konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądów mających na celu wykrycie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości  i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania tego sprzętu oraz zapobieganiu powstawania awarii. O wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy poinformować Zamawiającego.

4. Konserwację, przegląd  należy wykonywać u Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 14:30 w dni robocze od poniedziałku   do piątku w pomieszczeniach w których są użytkowane urządzenia Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej ul. 1 Maja 105

5. W zależności od modelu (typu) kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego w ramach konserwacji, przeglądu  należy wykonać co najmniej niżej wymienione czynności:

 - demontaż i montaż obudów, sekcji i zespołów                                                                                                               sprawdzenie i czyszczenie obudów, sekcji i zespołów                  

- kontrola i ocena stanu technicznego sprzętu 

- wykonanie wszelkich regulacji                   

- sprawdzenie działania sprzętu po konserwacji                                                                                                                       

- poinformowanie przedstawiciela Zamawiającego o stanie sprzętu

 

NAPRAWY

1. Naprawa obejmuje wymianę lub renowację uszkodzonego elementu, sekcji lub zespołu   urządzenia wielofunkcyjnego.

2. Naprawy będą wykonywane u Zamawiającego w godzinach od 7:30 do 14:30 w dni robocze od poniedziałku   do piątku w pomieszczenia w których są użytkowane urządzenia.

3. Wymiana niesprawnych lub zużytych materiałów eksploatacyjnych ( z wyjątkiem papieru i tonerów, których wymiana nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia) oraz części zamiennych  może nastąpić tylko po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu kosztu (ceny) wymienionego materiału z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego.

4. Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych, w oryginalnych opakowaniach producenta, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed wymianą.

5. Procedura naprawy uszkodzonej drukarki lub  urządzenia wielofunkcyjnego:

- uprawniony przedstawiciel Zamawiającego powiadamia Wykonawcę telefonicznie lub emailem o awarii sprzętu, Wykonawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia                                                                                                                          

- Najpóźniej w następnym dniu roboczym po powiadomieniu Wykonawca jest zobowiązany do dokonania    oględzin uszkodzonego sprzętu i wystawienia opinii technicznej zawierającej kalkulację kosztów    z wyszczególnieniem liczby roboczogodzin i wykazu fabrycznie nowych oryginalnych części wraz z ceną                                                                            

- Wykonawca przedstawia opinie techniczna najpóźniej w następnym dniu roboczym e-mailem  - Po uzyskaniu zgody Zamawiającego przystępuje do naprawy                                                                                                                   

– Naprawa musi być wykonana w ciągu trzech dni roboczych od uzyskania zgody Zamawiającego  - Po dokonaniu naprawy Wykonawca sprawdzi działanie sprzętu                                                                                                      

 - zapłata za poszczególne naprawy, konserwacje będzie płatna na podstawie ,Protokołu przeglądu, konserwacji, naprawy” Załącznik Nr 1. do umowy, uwzględniającego rzeczywisty koszt naprawy tj. rzeczywisty czas pracy razy stawka godzinowa, wartości  części zamiennych.

 

Wykaz urządzeń objętych usługą:

 

Lp.

Typ urządzenia wielofunkcyjnego

Liczba sztuk

1

Urządzenie wielofunk. Nashuatec MP 301spf

8

2

Urządzenie wielofunk. Nashuatec MP 201spf

2

3

Urządzenie wielofunk. Nashuatec MP 6001

1

4

Urządzenie wielofunk. Nashuatec MPC 6004

1

5

Urządzenie wielofunk. RICOH MP 201spf

1

6

Kserokopiarka      RICOH

1

7

Drukarka laserowa HP P3015 dn

9

8

Drukarka laserowa HP P2055 dn

7

9

Drukarka laserowa OKI B512DN

9

10

Drukarka laserowa OKI B612DN

2

11

Drukarka laserowa OKI 5700DN

1

12

Drukarka  HP LJ P2015DN, HP CLJ3505DN, HP P4014dn

3

 

                                    Razem

45

 

 

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 25-17-388

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 2 _Protokół_umowa.pdf pdf 180.19 2022-03-02 13:50:00 Kryterium
Zał. nr 4 UMOWA.pdf pdf 125.78 2022-03-02 13:50:00 Kryterium
Zał. nr 1. Formularz ofertowy.docx docx 14.97 2022-03-02 13:50:00 Kryterium
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 503.52 2022-03-02 13:56:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-07 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 16260,16 zł netto, brutto: 20000,00 zł
2022-03-02 13:56 Michał Skórski Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”

Klauzula informacyjn [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe poniżej progu - usługi Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi- Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego tj. przegląd, konserwacja kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz naprawa i konserwacja drukarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku - Kamiennej 1 usługa Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kam.
1 Maja 105
26-110, Skarżysko-Kamienna
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Uprawnienia do wykonywania napraw urządzeń wielofunkcyjnych Nasuatec (autoryzowany przedstawiciel Nashuatec) - do postepowania należy dołaczyć certyfikat, zaświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Umowa - Czy Wykonawca akceptuje postanowienia umowy TAK / NIE

Zał. nr 2 _Protokół [...].pdf

Zał. nr 4 UMOWA.pdf

(0)
4 Formularz oferty - Do postępowania należy dołaczyć formularz oferty Załącznik nr 1 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. nr 1. Formularz [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 470