- Strona główna
- Postępowanie ID 593570
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZD 241/03/2022 Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 1286C Morsk – Świecie - Dworzysko (ulica WP) oraz nr 1289C (ul. Mickiewicza)"
Wystawiający
-
UżytkownikDariusz Żmich
-
Organizacja
-
OddziałPowiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-03-30 12:24:00
-
Składania2022-04-08 09:00:00
-
Otwarcie ofert2022-04-08 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-04-11
09:20:29
|
Dariusz Żmich |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2022-04-08
09:47:26
|
Dariusz Żmich |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2022-04-08
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu informuje, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: 750 000,00 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?