Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-05-2022 10:19:00 |
Składania : | 19-05-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 19-05-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zakup i sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń powielających, drukujących, faksujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pruszkowie wraz z transportem, rozładowaniem oraz wniesieniem.
Dane Zamawiającego:
Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków
tel. 22 738 14 08
sekretariat@powiat.pruszkow.pl
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie
prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego
w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej
130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia:
1. Zakup i sukcesywne dostawy
materiałów eksploatacyjnych do maszyn
i urządzeń powielających, drukujących, faksujących dla potrzeb Starostwa
Powiatowego w Pruszkowie wraz z transportem, rozładowaniem oraz wniesieniem.
2. Szczegóły dotyczące zamawianych materiałów eksploatacyjnych, precyzuje załącznik nr 1a do niniejszego zapytania ofertowego tj. formularz cenowy uwzględniający rodzaje, nazwy oraz ilości zamawianych materiałów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia określa się do dnia 30 listopada 2022 roku, w ramach którego będzie zrealizowanych kilka dostaw.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-26 09:56 | Witold Dąbrowski | Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania |
Komunikaty