Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI/17/2022 DI17- Opracowanie wniosków wraz z uzyskaniem decyzji: o zmianę pozwolenia zintegrowanego, o zmianę zezwolenia na handel emisjami CO2 oraz o derogację ciepłowniczą dla średnich źródeł spalania MCP

Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2022 12:11:00
Składania : 26-05-2022 10:00:00
Otwarcia : 26-05-2022 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

Miejskie  Przedsiębiorstwo  Energetyki  Cieplnej  Sp. z o.o.  ul. Spółdzielcza  12,  64-100  Leszno, tel. 65 5256000, fax. 65 5256073 ogłasza  przetarg sektorowy nieograniczony na usługę opracowanie wniosków wraz z uzyskaniem decyzji: o zmianę pozwolenia zintegrowanego, o zmianę zezwolenia na handel emisjami CO2 oraz o derogację ciepłowniczą dla średnich źródeł spalania MCP:  – numer postępowania DI/17/2022. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdego zadania odrębnie.

Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Materiały przetargowe można  pobrać ze strony zamawiającego z platformy zakupowej OpenNexus:  https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno.  

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.

Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona oraz nastąpią utrudnienia z komunikacji elektronicznej.

Termin realizacji zamówienia: wg opisu przedmiotu zamówienia 2022r.  

Wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w Instrukcji przetargowej nr DI/17/2022 stanowiącej załącznik do niniejszej procedury. W postępowaniu wymagane jest załączenie dokumentów wymaganych niniejszą instrukcją.

Oferty  należy składać na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do  dnia  26.05.2022 godz. 10.00 

W przypadku:

- pytań merytorycznych: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"

- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00, lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IP17- opracowanie wniosków.pdf pdf 315.9 2022-05-19 12:11:00 Postępowanie
zal1- cz. formalna.doc doc 66.5 2022-05-19 12:11:00 Postępowanie
zal2-oswiadczenia.doc doc 61 2022-05-19 12:11:00 Postępowanie
zal3-oswiadczenie RODO.doc doc 57.5 2022-05-19 12:11:00 Postępowanie
zal4- Wykaz zrealizowanych opracowań.doc doc 51 2022-05-19 12:11:00 Postępowanie
zal5 Umowa- wnioski (1).pdf pdf 383.05 2022-05-19 12:11:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-05-24 13:38 Beata Raburska Zamawiający udziela odpowiedzi na złożone zapytania Wykonawców:
1. Prosimy o określenie odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie umowy poprzez zmianę terminu „opóźnienia” w § 9 „Odpowiedzialność i kary umowne” ust. 1.1.2. pkt. a) i b) projektu umowy na termin „zwłoka”. Wprowadzona zmiana jest uzasadniona dbałością o równowagę Stron w Umowie i wyrazem ukształtowania ich praw na zasadzie wzajemności, poprzez określenie odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie umowy za zwłokę.
Odp. 1. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.

2. Prosimy o zmniejszenie łącznej wysokości kar umownych, o której jest mowa w § 9 ust. 2 „Odpowiedzialność i kary umowne” z 25% do 20% wynagrodzenia umownego netto, o którym mowa w § 4 ust. 1 „Cena i warunki płatności”.
Odp. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.

3. Prosimy o dokonanie uzupełnienia w § 9 ust. 3 „Odpowiedzialność i kary umowne” wzoru umowy poprzez wprowadzenie zastrzeżenia, że wysokość odszkodowania uzupełniającego nie może przekroczyć 100% wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 4 ust. 1 „Cena i warunki płatności” wzoru umowy.
Odp. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.

4. Prosimy o doprecyzowanie momentu przeniesienia przez Wykonawcę na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy oraz przeniesienia uprawnień do wyrażania zgody na wykonywanie praw zależnych. Proponujemy, że nastąpi to z chwilą zapłaty 100% wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy.
Odp.4. Zamawiający wyraża zgodę na dookreślenie iż przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy oraz przeniesienia uprawnień do wyrażania zgody na wykonywanie praw zależnych nastąpi z chwilą zapłaty 100% wynagrodzenia umownego.

5. Czy zakres zamówienia dotyczący zadania nr 3, oprócz wniosku o derogację ciepłowniczą, obejmuje również przygotowanie kolejnego wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego na wezwanie organu, o którym mowa w Art. 146 j ust 3 pkt. 1 b ustawy Prawo Ochrony Środowiska, a następnie jego procedowanie do terminu uzyskania kolejnej zmiany pozwolenia zintegrowanego w terminie nie później niż 31.12.2024 r.?
Odp.5. Tak.

6. Czy sformułowanie zawarte w punkcie 2.1 Instrukcji przygotowania oferty: „Zamówienie zostanie udzielone dla każdego zadania odrębnie” oznacza, że Zamawiający zamierza zlecić Wykonawcy nie komplet trzech zadań, ale jedno lub dwa lub trzy zadania objęte zapytaniem ofertowym? Czy w związku z powyższym Oferent może złożyć ofertę na wykonanie niepełnego zakresu prac (np. zadanie 1 i zadanie 3)?
Odp.6. Zamawiający potwierdza, że zamierza zlecić Wykonawcy nie komplet trzech zadań, ale jedno lub dwa lub trzy zadania objęte zapytaniem ofertowym.

7. Czy Zamawiający dysponuje kompletem badań, analiz i pomiarów itp. niezbędnych do opracowania operatu p.poż? Jeżeli nie dysponuje, to prosimy o określenie szczegółowego zakresu, który będzie konieczny do wykonania lub o wyłączenie z zakresu oferty badań, analiz i pomiarów.
Odp.7. Nie. Nie były przeprowadzane analizy fizykochemiczne odpadów palnych.
Zakres merytoryczny operatu przeciwpożarowego, o którym mowa w art. 42 ust. 4b pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach obejmuje między innymi:
- wyszczególnienie rodzajów odpadów palnych przewidzianych do przetwarzania, magazynowania, składowania lub wytwarzania wraz z wskazaniem ich mas oraz kodu określonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 1 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10) na terenie zakładu.
Załącznik nr 2a do ustawy o odpadach obejmuje: Niewyczerpujący wykaz kategorii odpadów niepalnych.
Zamawiający wg swojej wiedzy nie przewiduje konieczności wykonywania badań i pomiarów do opracowania operatu p.poż. Jeśli taka konieczność będzie wynikała z przepisów prawa, to wymagane badania zostaną przez Zamawiającego pozyskane odrębnym zleceniem.

8. Jakie odpady (niebezpieczne i inne niż niebezpieczne) wytwarzane są w instalacji i poza instalacją?
Odp.8. Odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne oraz ilości do wytworzenia w ciągu roku i miejsca magazynowania opisane są w obecnym pozwoleniu zintegrowanym.
W planowanej zmianie rozszerzeniu ulegnie wykaz wytwarzanych odpadów i ilości wytwarzanych odpadów. Wszystkie odpady uznawane są jako wytwarzane w instalacji (zgodnie z pozwoleniem zintegrowanym).

9. Czy posiadają Państwo karty charakterystyk wytwarzanych odpadów?
Odp.9. Nie posiadamy. Odpady, które kierujemy na składowisko nie wymagają karty charakterystyki.

10.Prosimy o uściślenie warunku udziału w postępowaniu.
Odp. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawców wykazania znajomości Prawa Ochrony Środowiska potwierdzonego w realizacji opracowań tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. :
a) Dla zadania nr 1: Wykonanie wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego lub wykonanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego. Wykonanie operatu przeciwpożarowego przez uprawnioną osobę współpracującą z wykonawcą wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego lub jego zmiany.
b) Dla zadania nr 2: Wykonanie wniosku o wydanie zezwolenia na handel emisjami CO2 wraz z wymaganymi załącznikami lub wykonanie wniosku o zmianę zezwolenia na handel emisjami CO2 wraz z wymaganymi załącznikami
Dla zadania nr 3: Wykonanie lub udział Wykonawcy w opracowaniu wniosku o derogację ciepłowniczą dla dużych źródeł spalania LCP w roku 2015

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zadanie nr 1: Opracowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej - 1 kpl. - (0)
2 zadanie nr 2: Opracowanie wniosku o zmianę zezwolenia na handel emisjami CO2 wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej - 1 kpl. - (0)
3 zadanie nr 3: Opracowanie wniosku o derogację ciepłowniczą dla średnich źródeł spalania MCP wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz formalny wg załącznika nr 1 - załączyć wypełniony załącznik nr 1. dokument podpisać elektronicznie lub załączyć skan podpisanej formy papierowej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Oświadczenie do celów RODO - Proszę o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną RODO na stronie internetowej Zamawiającego. Jeśli dotyczy proszę załączyć oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidziane w art.13 lub art.14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, a jeśli nie dotyczy, proszę wpisać "Nie dotyczy” (0)
4 Oświadczenie wg załącznika nr 2 - oświadczenie złożyć zgodnie z załącznikiem nr 2. dokument podpisać elektronicznie lub załączyć skan podpisanej formy papierowej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Akceptacja wzoru umowy - po zapoznaniu się ze wzorem umowy wpisać "Akceptuję" (0)
6 Inne dokumenty lub informacje - załączyć inne dokumenty: np. pełnomocnictwo, dokument rejestrowy firmy lub link do jego pobrania itp. (0)
7 Doświadczenie Wykonawcy - załączyć wypełniony załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 406