Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.34.2022 „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szaflary, tj. oświetlenia ulicznego budynku Urzędu Gminy Szaflary i jednostek Gminy Szaflary.”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2022 11:19:00
Składania : 25-08-2022 10:10:00
Otwarcia : 25-08-2022 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ str. 1.pdf pdf 331.62 2022-07-25 11:19:00 Postępowanie
SWZ dostawa energi elektrycznej.docx docx 510.22 2022-07-25 11:19:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu - scan.pdf pdf 1573.4 2022-07-25 11:19:00 Postępowanie
2022-OJS141-402746-pl.pdf pdf 103.2 2022-07-25 11:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Zestawienie zbiorcze OŚWIETLENIE uliczne - GM SZAFLARY(1).xlsx xlsx 32.48 2022-07-25 11:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Zestawienie zbiorcze OŚWIETLENIE lokale i obiekty - GM SZAFLARY.xlsx xlsx 43.34 2022-07-25 11:19:00 Postępowanie
JEDZ.pdf pdf 527.01 2022-07-28 13:06:26 Publiczna wiadomość
JEDZ.docx docx 415.34 2022-07-28 13:06:26 Publiczna wiadomość
Pytania i Odpowiedzi.pdf pdf 293.19 2022-08-01 10:37:31 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.docx docx 394.82 2022-08-01 10:37:31 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 226.63 2022-08-25 11:33:44 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.docx docx 393.9 2022-08-25 11:33:44 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania .pdf pdf 211.09 2022-08-25 11:55:42 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania .docx docx 392.45 2022-08-25 11:55:42 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 206.76 2022-08-25 10:10:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-08-25 11:55 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.34.2022 Szaflary 25.08.2022r.
Nr przetargu: 19/2022


https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Dotyczy: „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szaflary, tj. oświetlenia ulicznego budynku Urzędu Gminy Szaflary i jednostek Gminy Szaflary.”

Na podstawie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zwana w dalszej części ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt.3 ustawy PZP
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ w terminie składania ofert tj. do dnia 25.08.2022r. godzina 10:00, w postępowaniu została złożona jedna oferta której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Przed otwarciem ofert zamawiający udostępnił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, była to kwota 1 000 000,00 zł netto, jedyna złożona oferta w niniejszym postępowaniu oferuje cenę w wysokości 2 000 214,30 zł netto.
(uzupełnić w sposób rzetelny, wyczerpujący i szczegółowy)
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].docx

2022-08-25 11:33 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.34.2022 Szaflary dnia 25.08.2022 r.
Nr przetargu: 19/2022

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

zamówienia publicznego pn.:

„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szaflary, tj. oświetlenia ulicznego budynku Urzędu Gminy Szaflary i jednostek Gminy Szaflary.”

W dniu 25.08.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 1 000 000,00 zł netto

Łącznie wpłynęły 1 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 1
• dane z otwartych ofert:
(szczegóły w załączniku do wiadomości)

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

2022-08-25 10:10 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.34.2022
Nr przetargu: 19/2022


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szaflary, tj. oświetlenia ulicznego budynku Urzędu Gminy Szaflary i jednostek Gminy Szaflary.”

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 1 000 000,00 zł netto


Środki jakie Gmina Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informacja o przezna [...].pdf

2022-08-01 10:37 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.34.2022 Szaflary dnia 01.08.2022 r.
Nr przetargu 19/2022

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Wyjaśnienia treści SWZ
Dotyczy: „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Szaflary, tj. oświetlenia ulicznego budynku Urzędu Gminy Szaflary i jednostek Gminy Szaflary.”

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytania w zakresie SWZ:
Pytanie nr 1.
Czy Zamawiający posiada:
a) Status wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. 2020 r. poz. 261 ze zm.), co oznacza, że jest podmiotem wytwarzającym energię elektryczną lub ciepło z odnawialnych źródeł energii lub wytwarza biogaz rolniczy w instalacjach odnawialnego źródła energii,
b) Status prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. 2020 r. poz. 261 ze zm.), co oznacza, że jest odbiorcą końcowym wytwarzającym energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby w mikroinstalacji, pod warunkiem, że wytwarzanie o którym mowa powyżej, nie stanowi przedmiotu przeważającej działalności gospodarczej określonej zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2020 r. poz. 443 ze zm.) ?
Odpowiedź nr 1.
a) Zamawiający nie posiada statusu wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. 2020 r. poz. 261 ze zm.).
b) Zamawiający nie posiada statusu prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. 2020 r. poz. 261 ze zm.).
Pytanie nr 2.
Czy Zamawiający planuje w okresie obowiązywania umowy pozyskiwać energię z innego źródła wytwórczego, np. (instalacje fotowoltaiczne, elektrownie biogazowe)
Odpowiedź nr 2.
Zamawiający nie planuje w okresie obowiązywania umowy pozyskiwać energię z innego źródła wytwórczego, np. (instalacje fotowoltaiczne, elektrownie biogazowe)
Pytanie nr 3.
Kto jest Państwa OSD?
Odpowiedź nr 3.
OSD zamawiającego jest TAURON Dystrybucja S.A.
Pytanie nr 4.
Czy Zamówienie obejmuje usługę dystrybucji?
Odpowiedź nr 4.
Nie, zamówienie nie obejmuje usługi dystrybucji.
Zamawiający informuje, że termin składania ofert, nie ulegnie zmianie.

Pytania i Odpowiedzi [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].docx

2022-07-28 13:06 Jakub Gasik Zamawiający przekazuje formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia JEDZ z uzupełnionym nr ogłoszenia oraz Dz. U. UE S
Adres publikacyjny stosownego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej:
Dz.U. UE S numer 141, data 25/07/2022, strona 1-4,
Numer ogłoszenia w Dz.U. S: 2022/S 141-402746

JEDZ.pdf

JEDZ.docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 743