Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 09-08-2022 10:44:00 |
Placing offers : | 25-08-2022 12:00:00 |
Offers opening : | 25-08-2022 12:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-09-15 12:33 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.40.2022
Szaflary
15.09.2022
r. Nr przetargu 21/2022 https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/ (strona internetowa prowadzonego postępowania) ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”. Na podstawie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zwana w dalszej części ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt.3 ustawy PZP , tj. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ do dnia składania ofert tj. 25.08.2022r. do godziny 12:00, zostały złożone 4 oferty, oferent którego oferta została wybrana jako najwyżej ocenioną nie złożył podmiotowych środków dowodowych o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej oraz podpisania umowy. Wartość ofert pozostałych w znacznym stopniu przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia to 260 000,00 zł brutto, kwota najniższa z pośród ofert pozostałych to 593 584,15 zł brutto, kwota tej oferty jest wyższa od kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o 333 584,15 zł brutto. (uzupełnić w sposób rzetelny, wyczerpujący i szczegółowy) Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP. |
2022-09-06 13:21 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.40.2022
Szaflary
dnia
06.09.2022r. Nr przetargu 21/2021 https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary (strona internetowa prowadzonego postępowania) Informacja Zamawiającego o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni” Działając na podstawie art. 16 i 17 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – dalej ustawa, Zamawiający informuje, że unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty i dokona ponownej oceny ofert. UZASADNIENIE Zamawiający – Gmina Szaflary – po dokonaniu czynności, polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu nie uwzględnił w badaniu oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału przez oferenta który złożył najkorzystniejszą ofertę. |
2022-08-30 10:55 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.40.2022
Szaflary
30.08.2022
r. Nr przetargu 21/2022 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni” Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Wybrana została oferta nr 4 złożona przez: MANTIS Łukasz Babulewicz, ul. Dworska 64/9, 15-756 Białystok Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: MANTIS Łukasz Babulewicz, ul. Dworska 64/9, 15-756 Białystok spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 - TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A , 01-237 Warszawa Cena całego zamówienia uzyskała 22,13 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 62,13 pkt. Oferta nr 2 - Piasecki Andrzej, ul. Migdałowa 8, 62-081 Chyby Cena całego zamówienia uzyskała 29,26 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 69,26 pkt. Oferta nr 3 - Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Krzysztof Bieda, ul. Piłsudskiego 43, 34-600 Limanowa Cena całego zamówienia uzyskała 34,22 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 74,22 pkt. Oferta nr 4 – MANTIS Łukasz Babulewicz, ul. Dworska 64/9, 15-756 Białystok Cena całego zamówienia uzyskała 60,00 pkt. Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt. Łącznie oferta uzyskała 100 pkt. |
2022-08-25 14:03 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.40.2022
Szaflary
25.08.2022
r. Nr przetargu 21/2022 https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/ (strona internetowa prowadzonego postępowania) INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni” W dniu 25.08.2022 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 260 000,00 zł. gross Łącznie wpłynęły 4 oferty: • liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 4 • dane z otwartych ofert: (szczegóły w załączniku do wiadomości) |
2022-08-25 12:00 | Buyer message |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.40.2022
Szaflary,
dnia
09.08.2022
r. Nr przetargu: 21/2022 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni” Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 260 000,00 zł brutto |
2022-08-22 11:04 | Jakub Gasik |
Ogłoszenie
nr
2022/BZP
00313483/01
z
dnia
2022-08-22 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadanie nr 3 „Wyposażenie obiektu - meble i sprzęt do pracowni” (cała treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w załączniku) |
2022-08-22 11:02 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.40.2022
Szaflary
22.08.2022
r.
Nr przetargu 21/2022 https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/ (strona internetowa prowadzonego postępowania) WYJAŚNIENIA I ZMIANY TREŚCI SWZ Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”. I. Wyjaśnienia treści SWZ Działając w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: (wyjaśnienia treści SWZ w załączniku) II. Zmiany treści SWZ Działając w oparciu o art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ: (zmiany treści SWZ w załączniku) |
2022-08-11 15:15 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.40.2022
Szaflary
11.08.2022
r. Nr przetargu 21/2022 https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/ (strona internetowa prowadzonego postępowania) WYJAŚNIENIA I ZMIANY TREŚCI SWZ Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”. I. Wyjaśnienia treści SWZ Działając w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: Pytanie nr 1: Proszę o wyjaśnienie dlaczego w zestawieniu rzeczowo-finansowym "cz.1 meble" nie ma p. 2.1 WYPOSAŻENIE SALI FITNESS. Wyjaśnienie w odpowiedzi na pytanie nr 1: Wyposażenie sali fitness nie jest przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu, tj. „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”. Wyposażenie sali fitness w dziale III w pkt. 2.1. SWZ został wpisany omyłkowo. Wyposażenie sali fitness jest przedmiotem zamówienia w oddzielnym postępowaniu znak sprawy RGGZ.271.41.2022, adres strony internetowej postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary II. Zmiany treści SWZ Działając w oparciu o art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ: Zmiana nr 1: W Rozdziale III „Przedmiot zamówienia” pkt 2 było 2.1. WYPOSAŻENIE SALI FITNESS 2.2. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT) 2.3. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI 2.4. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR. 2.5. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST. 2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ 2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ 2.8. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ zmienia się na: 2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT) 2.2. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI 2.3. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR. 2.4. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST. 2.5. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ 2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ 2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ Zmiana nr 2: W załączniku nr 4 do SWZ § 2 w pkt 2, o treści: było 2.1. WYPOSAŻENIE SALI FITNESS 2.2. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT) 2.3. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI 2.4. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR. 2.5. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST. 2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ 2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ 2.8. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ zmienia się na: 2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT) 2.2. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI 2.3. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR. 2.4. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST. 2.5. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ 2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ 2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ Jednocześnie Zamawiający informuje, że w wyniku dokonanych zmian dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie. |
2022-08-11 15:09 | Jakub Gasik |
Ogłoszenie
nr
2022/BZP
00302938/01
z
dnia
2022-08-11 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadanie nr 3 „Wyposażenie obiektu - meble i sprzęt do pracowni” SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary 1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713 1.4.) Adres zamawiającego: 1.4.1.) Ulica: Zakopiańska 18 1.4.2.) Miejscowość: Szaflary 1.4.3.) Kod pocztowy: 34-424 1.4.4.) Województwo: małopolskie 1.4.5.) Kraj: Polska 1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski 1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl 1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl 1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302938/01 2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-11 14:58 SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA 3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00297543/01 3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą: 1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż wyposażenia dla zadania Nr 3. "Wyposażenie obiektu" - realizowanego w ramach projektu pn. "Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą" realizowanego przez Gminę Szaflary w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś 11 rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.2 odnowa obszarów wiejskich. 2. Zakres dostaw będzie obejmował wyposażenie takich pomieszczeń jak: 2.1. WYPOSAŻENIE SALI FITNESS 2.2. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT) 2.3. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI 2.4. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR. 2.5. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST. 2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ 2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ 2.8. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ 3. Zakres zamówienia obejmuje również oprócz dostawy i montażu, uruchomienie, serwis gwarancyjny, szkolenie z zakresu obsługi na miejscu u Zamawiającego (miejsce dostawy), pomoc techniczną oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00 w rozwiązywaniu problemów, instrukcję w języku polskim. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 8 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Po zmianie: 1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż wyposażenia dla zadania Nr 3. "Wyposażenie obiektu" - realizowanego w ramach projektu pn. "Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą" realizowanego przez Gminę Szaflary w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś 11 rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.2 odnowa obszarów wiejskich. 2. Zakres dostaw będzie obejmował wyposażenie takich pomieszczeń jak: 2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT) 2.2. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI 2.3. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR. 2.4. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST. 2.5. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ 2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ 2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ 3. Zakres zamówienia obejmuje również oprócz dostawy i montażu, uruchomienie, serwis gwarancyjny, szkolenie z zakresu obsługi na miejscu u Zamawiającego (miejsce dostawy), pomoc techniczną oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00 w rozwiązywaniu problemów, instrukcję w języku polskim. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 8 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) |
Announcements