Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RGGZ.271.40.2022 „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Deadlines:
Published : 09-08-2022 10:44:00
Placing offers : 25-08-2022 12:00:00
Offers opening : 25-08-2022 12:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 134.78 2022-08-09 10:44:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu - scan.pdf pdf 2048.1 2022-08-09 10:44:00 Proceeding
SWZ str. 1 scan.pdf pdf 214.25 2022-08-09 10:44:00 Proceeding
SWZ- meble i wyposażenie.docx docx 141.31 2022-08-09 10:44:00 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 38.27 2022-08-09 14:38:42 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - scan.pdf pdf 415.19 2022-08-09 14:40:33 Proceeding
Załącznik nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - meble.xlsx xlsx 27.74 2022-08-10 15:30:20 Proceeding
Załącznik nr 1a do SWZ - Zestawienie rzeczowo-finansowe - meble .xlsx xlsx 31.05 2022-08-10 15:30:22 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II - scan.pdf pdf 480.84 2022-08-11 15:09:13 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II.pdf pdf 39.02 2022-08-11 15:09:13 Public message
Wyjażnienia i zmiany treści SWZ.pdf pdf 494.61 2022-08-11 15:15:48 Public message
Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ - nr 1.docx docx 53.38 2022-08-11 15:15:48 Public message
Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ - nr 2.docx docx 59.13 2022-08-22 11:02:36 Public message
Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ - nr 2.pdf pdf 2619.11 2022-08-22 11:02:36 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia III scan.pdf pdf 1056.06 2022-08-22 11:04:56 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia III.pdf pdf 42.23 2022-08-22 11:04:56 Public message
Inf. z otw. ofert.pdf pdf 474.05 2022-08-25 14:03:03 Public message
Inf. z otw. ofert.docx docx 52.66 2022-08-25 14:03:03 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty - strona.pdf pdf 443.94 2022-08-30 10:55:09 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty — strona.docx docx 52.94 2022-08-30 10:55:09 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności.pdf pdf 178.28 2022-09-06 13:21:41 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności.docx docx 63.89 2022-09-06 13:21:41 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 15.09..docx docx 52.35 2022-09-15 12:33:07 Public message
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 268.8 2022-09-15 12:33:07 Public message
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 207.96 2022-08-25 12:00:00 Public message
Informacja o przeznaczonej kwocie.docx docx 392.3 2022-08-25 12:00:00 Public message

Announcements

2022-09-15 12:33 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.40.2022 Szaflary 15.09.2022 r.
Nr przetargu 21/2022


https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble
i sprzęt do pracowni”.

Na podstawie z art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zwana w dalszej części ustawą PZP, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt.3 ustawy PZP , tj. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ do dnia składania ofert tj. 25.08.2022r. do godziny 12:00, zostały złożone 4 oferty, oferent którego oferta została wybrana jako najwyżej ocenioną nie złożył podmiotowych środków dowodowych o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej oraz podpisania umowy.
Wartość ofert pozostałych w znacznym stopniu przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia to 260 000,00 zł brutto, kwota najniższa z pośród ofert pozostałych to 593 584,15 zł brutto, kwota tej oferty jest wyższa od kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o 333 584,15 zł brutto.
(uzupełnić w sposób rzetelny, wyczerpujący i szczegółowy)


Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

Zawiadomienie o unie [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-09-06 13:21 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.40.2022 Szaflary dnia 06.09.2022r.
Nr przetargu 21/2021

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)



Informacja Zamawiającego
o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty
oraz o ponownym przeprowadzeniu czynności oceny ofert

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”
Działając na podstawie art. 16 i 17 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – dalej ustawa, Zamawiający informuje, że unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty i dokona ponownej oceny ofert.

UZASADNIENIE
Zamawiający – Gmina Szaflary – po dokonaniu czynności, polegającej na wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu nie uwzględnił w badaniu oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału przez oferenta który złożył najkorzystniejszą ofertę.






Zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].docx

2022-08-30 10:55 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.40.2022 Szaflary 30.08.2022 r.
Nr przetargu 21/2022

Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:
I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 4 złożona przez:
MANTIS Łukasz Babulewicz, ul. Dworska 64/9, 15-756 Białystok

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
MANTIS Łukasz Babulewicz, ul. Dworska 64/9, 15-756 Białystok
spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację:

Oferta nr 1 - TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A , 01-237 Warszawa
Cena całego zamówienia uzyskała 22,13 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 62,13 pkt.

Oferta nr 2 - Piasecki Andrzej, ul. Migdałowa 8, 62-081 Chyby
Cena całego zamówienia uzyskała 29,26 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 69,26 pkt.

Oferta nr 3 - Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Krzysztof Bieda, ul. Piłsudskiego 43, 34-600 Limanowa
Cena całego zamówienia uzyskała 34,22 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 74,22 pkt.

Oferta nr 4 – MANTIS Łukasz Babulewicz, ul. Dworska 64/9, 15-756 Białystok
Cena całego zamówienia uzyskała 60,00 pkt.
Okres rękojmi i gwarancji uzyskał 40,00 pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100 pkt.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-08-25 14:03 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.40.2022 Szaflary 25.08.2022 r.
Nr przetargu 21/2022


https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble
i sprzęt do pracowni”

W dniu 25.08.2022 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postepowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 260 000,00 zł. gross

Łącznie wpłynęły 4 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 4
• dane z otwartych ofert:
(szczegóły w załączniku do wiadomości)

Inf. z otw. ofert.pd [...].pdf

Inf. z otw. ofert.do [...].docx

2022-08-25 12:00 Buyer message Znak sprawy: RGGZ.271.40.2022 Szaflary, dnia 09.08.2022 r.
Nr przetargu: 21/2022


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”


Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie:

260 000,00 zł brutto

Informacja o przezna [...].pdf

Informacja o przezna [...].docx

2022-08-22 11:04 Jakub Gasik Ogłoszenie nr 2022/BZP 00313483/01 z dnia 2022-08-22


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadanie nr 3 „Wyposażenie obiektu - meble i sprzęt do pracowni”

(cała treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w załączniku)

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-08-22 11:02 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.40.2022 Szaflary 22.08.2022 r.
Nr przetargu 21/2022
https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/ (strona internetowa prowadzonego postępowania) WYJAŚNIENIA

I ZMIANY TREŚCI SWZ Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu –
meble i sprzęt do pracowni”.
I. Wyjaśnienia treści SWZ Działając w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia
11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w
dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do
Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami: (wyjaśnienia treści SWZ w załączniku)
II. Zmiany treści SWZ
Działając w oparciu o art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający informuje, że zmianie
uległy następujące zapisy SWZ: (zmiany treści SWZ w załączniku)

Wyjaśnienia i zmiany [...].docx

Wyjaśnienia i zmiany [...].pdf

2022-08-11 15:15 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.40.2022 Szaflary 11.08.2022 r.
Nr przetargu 21/2022
https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
WYJAŚNIENIA I ZMIANY TREŚCI SWZ
Dotyczy: „Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do
pracowni”.
I. Wyjaśnienia treści SWZ
Działając w oparciu o art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie nr 1:
Proszę o wyjaśnienie dlaczego w zestawieniu rzeczowo-finansowym "cz.1 meble" nie ma p. 2.1 WYPOSAŻENIE SALI FITNESS.

Wyjaśnienie w odpowiedzi na pytanie nr 1:
Wyposażenie sali fitness nie jest przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu, tj. „Dostawa
i montaż wyposażenia dla zadania nr 3 „Wyposażenie obiektu – meble i sprzęt do pracowni”. Wyposażenie sali fitness w dziale III w pkt. 2.1. SWZ został wpisany omyłkowo.
Wyposażenie sali fitness jest przedmiotem zamówienia w oddzielnym postępowaniu znak sprawy RGGZ.271.41.2022, adres strony internetowej postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
II. Zmiany treści SWZ
Działając w oparciu o art. 286 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp” , Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:
Zmiana nr 1:
W Rozdziale III „Przedmiot zamówienia” pkt 2
było
2.1. WYPOSAŻENIE SALI FITNESS
2.2. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)
2.3. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI
2.4. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR.
2.5. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.
2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ
2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
2.8. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ
zmienia się na:
2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)
2.2. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI
2.3. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR.
2.4. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.
2.5. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ
2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ

Zmiana nr 2:
W załączniku nr 4 do SWZ § 2 w pkt 2, o treści:
było
2.1. WYPOSAŻENIE SALI FITNESS
2.2. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)
2.3. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI
2.4. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR.
2.5. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.
2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ
2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
2.8. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ
zmienia się na:
2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)
2.2. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI
2.3. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR.
2.4. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.
2.5. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ
2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ


Jednocześnie Zamawiający informuje, że w wyniku dokonanych zmian dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.

Wyjażnienia i zmiany [...].pdf

Wyjaśnienia i zmiany [...].docx

2022-08-11 15:09 Jakub Gasik Ogłoszenie nr 2022/BZP 00302938/01 z dnia 2022-08-11

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa i montaż wyposażenia dla zadanie nr 3 „Wyposażenie obiektu - meble i sprzęt do pracowni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zakopiańska 18
1.4.2.) Miejscowość: Szaflary
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-424
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302938/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-11 14:58

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00297543/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż wyposażenia dla zadania Nr 3. "Wyposażenie obiektu" - realizowanego
w ramach projektu pn. "Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły
Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą" realizowanego przez Gminę Szaflary w ramach REGIONALNEGO
PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś 11 rewitalizacja
przestrzeni regionalnej, działanie 11.2 odnowa obszarów wiejskich.
2. Zakres dostaw będzie obejmował wyposażenie takich pomieszczeń jak:
2.1. WYPOSAŻENIE SALI FITNESS
2.2. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)
2.3. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI
2.4. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR.
2.5. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.
2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ
2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
2.8. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ
3. Zakres zamówienia obejmuje również oprócz dostawy i montażu, uruchomienie, serwis gwarancyjny, szkolenie z zakresu
obsługi na miejscu u Zamawiającego (miejsce dostawy), pomoc techniczną oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00
w rozwiązywaniu problemów, instrukcję w języku polskim.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 8 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż wyposażenia dla zadania Nr 3. "Wyposażenie obiektu" - realizowanego
w ramach projektu pn. "Przebudowa istniejącej sali gimnastycznej i rozbudowa o halę wielofunkcyjną Publicznej Szkoły
Podstawowej w Szaflarach wraz z infrastrukturą" realizowanego przez Gminę Szaflary w ramach REGIONALNEGO
PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, Oś 11 rewitalizacja
przestrzeni regionalnej, działanie 11.2 odnowa obszarów wiejskich.
2. Zakres dostaw będzie obejmował wyposażenie takich pomieszczeń jak:
2.1. WYPOSAŻENIE Gminnego Centrum Kultury Promocji i Turystyki (GCKPIT)
2.2. WYPOSAŻENIE BIBLIOTEKI
2.3. WYPOSAŻENIE PRACOWNI POLONIST. - HISTOR.
2.4. WYPOSAŻENIE PRAC. MUZ. - PLAST.
2.5. WYPOSAŻENIE PRACOWNI JĘZYKOWEJ
2.6. WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWEJ
2.7. WYPOSAŻENIE PRACOWNI CHEMICZNEJ
3. Zakres zamówienia obejmuje również oprócz dostawy i montażu, uruchomienie, serwis gwarancyjny, szkolenie z zakresu
obsługi na miejscu u Zamawiającego (miejsce dostawy), pomoc techniczną oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00
w rozwiązywaniu problemów, instrukcję w języku polskim.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 8 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 771