Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-08-2022 12:39:00 |
Składania : | 26-08-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 26-08-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000 zł netto.
Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej zaprasza do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny wraz z formularzem asortymentowo-cenowym (załącznik). W wyniku niniejszego postępowania zostanie wyłoniony Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na czas określony tj. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (umowa wygasa w przypadku, gdy cena brutto przedmiotu umowy zostanie zrealizowana w całości). W załączeniu wzór umowy, zestawienie wymaganych parametrów oraz klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa przez
Wykonawcę na rzecz Zamawiającego lekkiego oleju opałowego (towaru)
na potrzeby Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu
Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej w
szacunkowej łącznej ilości 15.000 litrów,
do punktów odbioru (kotłowni) Zamawiającego zlokalizowanych w:
1)
Grabanowie 57, 21-500 Biała Podlaska (Dział Techniczny
Zamawiającego) – w szacunkowej ilości 10.000 litrów,
2) Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Brzeskiej 29, 21-560 Międzyrzec Podlaski (Punkt Wyjazdowy Zespołów Ratownictwa Medycznego) – w szacunkowej ilości 5.000 litrów.
UWAGA! Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany warunków postępowania, odwołania bądź jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zamawiający
zaleca aby komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywała się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez platformę zakupową (https://platformazakupowa.pl)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-08-31 13:01 | Agnieszka Elert |
W
załączeniu
informacja
zamknięciu
postępowanie
bez
wybierania
którejkolwiek
z
ofert. |
Komunikaty