Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-08-2022 13:05:00 |
Składania : | 26-08-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje:
- projekt budowlany – 3 egz.,
- projekt wykonawczy – 3 egz.,
- przedmiar robót – 3 egz.,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,
- kosztorys inwestorski – 2 egz.
2.
Komplet ww. dokumentacji Wykonawca winien przekazać
Zamawiającemu również w postaci elektronicznej na nośniku CD w wersji
oryginalnej utworzonej przez poszczególne programy projektowe oraz kosztorysowe
w tym *.ath jak również przekonwertowane do formatu *.pdf.
3.
Zakres przewidywanego remontu obejmuje w szczególności:
-
remont elewacji wraz z poprawą izolacyjności cieplnej budynku
z uwzględnieniem montażu budek lęgowych dla ptaków,
-
przemurowanie kominów ponad dachem,
-
wymianę obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami
spustowymi, w tym również wymiana odwodnienia na zadaszeniach wejść do budynków,
-
malowanie konstrukcji stalowej zadaszeń wraz z wymianą płyt z
poliwęglanu ,
-
wymianę wyłazów dachowych wraz z drabinkami,
-
wymianę na granitowe stopnice wejść zewnętrznych wraz z
montażem wycieraczek systemowych,
-
wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i
wewnętrznej,
-
remont węzłów sanitarnych (płytkowanie ścian, wymiana
armatury i białego montażu, instalacji wentylacji itp.),
-
naprawa tynków wewnętrznych i malowanie pomieszczeń oraz
wymiana/wykonanie okładzin ścian wewnętrznych,
-
wymianę w niezbędnym zakresie instalacji centralnego
ogrzewania, armatury oraz grzejników,
-
wymianę wykładzin podłogowych oraz płytek gresowych w
pomieszczeniach oraz na korytarzach i klatkach schodowych,
-
wymianę balustrad na klatkach schodowych,
-
wymianę w niezbędnym zakresie instalacji elektrycznej oraz
urządzeń, osprzętu elektroinstalacyjnego,
-
wymiana opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne,
-
montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu,
-
wymianę systemu oddymiania obiektu,
-
wymianę w niezbędnym zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej
oraz armatury z ewentualnym zastosowaniem ekologicznych systemów przygotowania
ciepłej wody użytkowej,
-
wymianę instalacji niskoprądowej i dostosowanie jej do
obecnie istniejących na terenie szkoły,
-
projekt powinien zawierać także opis prac towarzyszących, w
tym konieczność wykonania prac związanych z niezbędnym przemieszczaniem w
trakcie prowadzonych robót istniejącego wyposażenia kwaterunkowego obiektu.
4.
Wykonawca po zapoznaniu się z obiektem zaproponuje
rozwiązania materiałowe, technologię wykonania oraz dodatkowy niezbędny zakres
do przeprowadzenia remontu obiektu. Projekt winien zawierać poprawę rozwiązań
funkcjonalno-użytkowych, np. oświetlenia ciągów komunikacyjnych, jak również
uwzględniać oszczędność zużycia mediów.
5.
Projekt budowlany musi być uzgodniony pod względem ochrony
przeciwpożarowej, pod względem sanitarnym oraz pod względem bhp.
6.
Znajdujące się w obiekcie podręczne magazyny uzbrojenia muszą
spełniać wymagania odrębnych przepisów w tym zakresie.
7. Dokumentacja projektowa winna być wykonana w sposób
umożliwiający realizację zadania w czterech odrębnych niezależnych etapach
uzgodnionych z Zamawiającym, przy zachowaniu możliwości częściowego użytkowania
obiektu.
8.
Charakterystyka budynku:
- obiekt
czterokondygnacyjny o wymiarach 15 m x 60 m,
- całkowicie
podpiwniczony,
- trójtaktowy
składający się z oddylatowanych od siebie segmentów,
- dach
płaski kryty membraną na którym znajduje się instalacja fotowoltaiczna.
Powierzchnia
użytkowa 1 739,30 m2
Powierzchnia
zabudowy 695,80 m2
Kubatura 10 158,70 m3
9.
Zamawiający udostępni wykonawcy posiadaną dokumentację techniczną.
Uwaga 1:
Zamawiający
wyznacza wizję lokalną obiektu na dzień 23 sierpnia 2022 r. o godz. 1000. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza
wizję lokalną w innym uzgodnionym terminie.
Osobami upoważnionymi przez
Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami
w dni robocze w godzinach 800-1500 są: kom. Ryszard
Białas ekspert Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516464 lub tel. 693-410-012 oraz
Pani Iwona Stępień starszy inspektor Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516365 lub
tel. 500-327-890.
Uwaga 2:
Zamawiający
przewiduje możliwość przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Uwaga 3:
Zamawiający zmienia termin wizji lokalnej na dzień 23 sierpnia 2022 r. godz. 10.00. Zamawiający udostępni do wglądu posiadaną dokumentację podczas wizji lokalnej.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
2022-08-25 11:52 | Marcin Kurpas | W odpowiedzi na pytanie informuję, iż Zamawiający odstępuje od zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez rzeczoznawcę z zakresu ochrony ppoż. i bhp. |
2022-08-18 12:08 | Marcin Kurpas |
Zamawiający
zmienia
termin
wizji
lokalnej
na
dzień
23
sierpnia
2022
r.
godz.
10.00.
Zamawiający udostępni do wglądu posiadaną dokumentację podczas wizji lokalnej. |
Komunikaty