Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkole Nr 2 w Lęborku.

Aleksandra Wróblewska
Urząd Miasta Lębork
Termin:
Zamieszczenia : 03-11-2022 12:38:00
Składania : 16-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 16-11-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 2 w Lęborku.

 

1.   SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.1 Zadanie polega na remoncie pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 2 w Lęborku.
W ramach zadania należy wykonać:

1.1.1.     Remont tynków kominów,

1.1.2.     Wymienię instalacji odgromowej,

1.1.3.     Wymianę obróbek blacharskich,

1.1.4.     Pokrycie dachu i kominów z papy termozgrzewalnej modyfikowalnej.

1.2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót pn „Przedszkole nr 2 remont pokrycia dachu” sporządzony przez insp. Grzegorza Miśnika i Załącznik 1 do opisu.

1.3.Zakres zamówienia obejmuje również:

-      wykonanie robót na działce nr 338 obr.0007, jed. ewid. 220801_1 Lębork,

-      wykonanie pomiarów skuteczności zastosowanej ochrony przeciwporażeniowej,

-      wykonanie innych niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót,

-      zabezpieczenie i organizację terenu budowy z zasilaniem w niezbędne media, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe,

-      usuwanie wszelkich kolizji i wykonywanie prac niewymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się                         z zakresem robót,

-      uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,

-      wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów  i urządzeń oraz rysunki z oznaczeniem wszelkich zmian dokonanych w stosunku               do dokumentacji projektowej.

 

2. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:

Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

Wykonawca  zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich,                           z wyodrębnieniem podatku VAT.

 

 

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Wymagany termin realizacji zamówienia :  3 miesiące od dnia podpisania umowy.

 

4. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej do dnia 16.11.2022r. do godz.1000.

 

5. KRYTERIUM OCENY OFERT:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.

Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.

Punkty za cenę pozostałych ofert przyjmuje się następująco:

X = (cena najniższa/cena danej oferty) x 100

Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą.

 

6.     ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Projekt umowy na wykonanie zamówienia zostanie przedstawiony Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Umowa uwzględniać będzie postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, w tym kwestie wyszczególnione poniżej:

6.1.Możliwy jest podział zamówienia na elementy i dokonywanie płatności po odbiorach poszczególnych elementów, zgodnie z zatwierdzonym przez obie strony harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy.

6.2.Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktur za wykonane elementy rozliczeniowe. Potwierdzenia wykonania danego zakresu robót dokonuje osoba nadzorującą roboty w protokole odbioru robót.

6.3.Wynagrodzenie ryczałtowe obejmie wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.

6.4.Należność za wykonanie przedmiotu umowy będzie regulowana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 14 dni liczonych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy.

6.5.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia na okres 5 lat.

6.6.Termin gwarancji liczy się od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania.

6.7.Wykonawca udzieli 5-letniej rękojmi na wykonane roboty i dostarczone urządzenia.

6.8.Termin rękojmi liczy się od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania.

7.     KONTAKT:

Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Romuald Babul, Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Lęborku, tel. 59 8637 753,                       e-mail:inwestycje@um.lebork.pl .

 

8.     ZAŁĄCZNIKI:

8.1.          Załącznik nr 1 - Przedmiar Robót „Przedszkole Nr 2 remont pokrycia dachu”.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
przedmiar robót - dach Przedszkole nr 2.pdf pdf 581.57 2022-11-03 12:38:00 Postępowanie
raport_pelny-684906.pdf pdf 143.75 2022-11-17 09:59:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-22 13:12 Aleksandra Wróblewska Dziękując za złożenie oferty w w/w postępowaniu informuję, że jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy DACH-BUD Roman Malinowski, Nieczulce 14, 77-100 Bytów.
2022-11-17 09:59 Aleksandra Wróblewska Dzień dobry, w załączeniu raport z otwarcia ofert na remont dachu Przedszkola Nr 2 w Lęborku.

raport_pelny-684906. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2732 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - 3 miesiące od dnia podpisania umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 466