Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-11-2022 12:38:00 |
Składania : | 16-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-11-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 2 w Lęborku.
1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1 Zadanie polega na remoncie
pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 2 w Lęborku.
W ramach zadania należy wykonać:
1.1.1. Remont tynków kominów,
1.1.2. Wymienię instalacji odgromowej,
1.1.3. Wymianę obróbek blacharskich,
1.1.4. Pokrycie dachu i kominów z papy termozgrzewalnej modyfikowalnej.
1.2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót pn „Przedszkole nr 2 remont pokrycia dachu” sporządzony przez insp. Grzegorza Miśnika i Załącznik 1 do opisu.
1.3.Zakres zamówienia obejmuje również:
- wykonanie robót na działce nr 338 obr.0007, jed. ewid. 220801_1 Lębork,
- wykonanie pomiarów skuteczności zastosowanej ochrony przeciwporażeniowej,
- wykonanie innych niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót,
- zabezpieczenie i organizację terenu budowy z zasilaniem w niezbędne media, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe,
- usuwanie wszelkich kolizji i wykonywanie prac niewymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów i urządzeń oraz rysunki z oznaczeniem wszelkich zmian dokonanych w stosunku do dokumentacji projektowej.
2. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich, z wyodrębnieniem podatku VAT.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin realizacji zamówienia : 3 miesiące od dnia podpisania umowy.
4. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej do dnia 16.11.2022r. do godz.1000.
5. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
Punkty za cenę pozostałych ofert przyjmuje się następująco:
X = (cena najniższa/cena danej oferty) x 100
Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą.
6. ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Projekt umowy na wykonanie zamówienia zostanie przedstawiony Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Umowa uwzględniać będzie postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, w tym kwestie wyszczególnione poniżej:
6.1.Możliwy jest podział zamówienia na elementy i dokonywanie płatności po odbiorach poszczególnych elementów, zgodnie z zatwierdzonym przez obie strony harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy.
6.2.Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktur za wykonane elementy rozliczeniowe. Potwierdzenia wykonania danego zakresu robót dokonuje osoba nadzorującą roboty w protokole odbioru robót.
6.3.Wynagrodzenie ryczałtowe obejmie wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
6.4.Należność za wykonanie przedmiotu umowy będzie regulowana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 14 dni liczonych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy.
6.5.Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace i dostarczone urządzenia na okres 5 lat.
6.6.Termin gwarancji liczy się od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania.
6.7.Wykonawca udzieli 5-letniej rękojmi na wykonane roboty i dostarczone urządzenia.
6.8.Termin rękojmi liczy się od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania.
7. KONTAKT:
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Romuald Babul, Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Lęborku, tel. 59 8637 753, e-mail:inwestycje@um.lebork.pl .
8. ZAŁĄCZNIKI:
8.1. Załącznik nr 1 - Przedmiar Robót „Przedszkole Nr 2 remont pokrycia dachu”.
2022-11-22 13:12 | Aleksandra Wróblewska | Dziękując za złożenie oferty w w/w postępowaniu informuję, że jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy DACH-BUD Roman Malinowski, Nieczulce 14, 77-100 Bytów. |
2022-11-17 09:59 | Aleksandra Wróblewska | Dzień dobry, w załączeniu raport z otwarcia ofert na remont dachu Przedszkola Nr 2 w Lęborku. |
Komunikaty