Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2023 09:33:00 |
Składania : | 31-01-2023 13:46:36 |
Otwarcia : | 07-02-2023 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie regeneracji alternatorów / rozruszników do samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony znajdujących się na stanie KWP w Bydgoszczy i jednostek jej podległych.
Wykonawca wykona regenerację alternatora / rozrusznika poprzez wymianę wszystkich jego zużytych elementów (z uwzględnieniem elementów elektronicznych), po uprzedniej ocenie stopnia ich zużycia.
Regeneracja musi doprowadzić do pełnego przywrócenia parametrów części nowej, nadanych fabrycznie przez producenta. Po regeneracji, element musi być gotowy
do montażu.
Zamawiający dopuszcza wymianę dostarczonego, zużytego alternatora / rozrusznika na inny, uprzednio zregenerowany na zasadach określonych w pkt.2.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procesu regeneracji każdego przekazanego mu zużytego eksploatacyjnie alternatora / rozrusznika, niezależnie od stopnia jej niesprawności i zakresu
wymaganych prac naprawczych.
Materiały użyte w czasie regeneracji, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę.
Wykonawca dokona odbioru zgłoszonego(nych) do regeneracji alternatora / rozrusznika oraz dostarczy je na koszt własny po wykonanej usłudze do Wydziału Transportu KWP w Bydgoszczy ul. Iławska 1,
Termin realizacji usługi: w przypadku 1 szt. Zleconego alternatora / rozrusznika – do 4 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zlecenia drogą faksową, w przypadku zlecenia jednorazowo 2 szt. lub
więcej – do 6 dni roboczych.
Regenerowane alternatory / rozruszniki muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację zakładu dokonującego regeneracji (np. oznaczenie trwałe lub plomba przymocowana do zasadniczego
elementu podzespołu z cechą zakładu, nr kolejnym części zamiennej), a w szczególności powinny zawierać datę wykonania regeneracji.
Wszystkie części zamienne użyte do wykonania regeneracji muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu rynkowego, a w przypadku braku możliwości przeprowadzenia pełnego procesu regeneracji,
Zamawiający dopuszcza zastosowanie części z rynku wtórnego.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na bezawaryjną pracę alternatora /rozrusznika po regeneracji (przy zachowaniu warunku właściwej eksploatacji przez Zamawiającego).
Ilości usług wskazanych w przedmiotowym załączniku są ilościami szacunkowymi i mogą
ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, w wyniku faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Przewiduje się drugi etap negocjacji – aukcję, do której zostaną zaproszone 3 firmy z
najkorzystniejszą ofertą.
W razie pytań osoba do kontaktu: Marcin Jankowski tel. 47 751-16-55, email: marcin.jankowski1@bg.policja.gov.pl
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-01-31 13:46 | Marcin Jankowski | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Ze względu na brak środków postępowanie zostaje anulowane i zostanie wystawione w innym terminie |
Komunikaty