Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.1.4.2023 „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 24-02-2023 10:45:00
Składania : 14-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-03-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 173.12 2023-02-24 10:45:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu - scan.pdf pdf 2764.29 2023-02-24 10:45:00 Postępowanie
SWZ str. 1 scan.pdf pdf 175.55 2023-02-24 10:45:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 517.54 2023-02-24 10:45:00 Postępowanie
Zmiana treści SWZ.pdf pdf 181.89 2023-03-08 14:24:16 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ.docx docx 405.57 2023-03-08 14:24:16 Publiczna wiadomość
Poprawiony - Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy.docx docx 404.23 2023-03-08 14:24:16 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 283.38 2023-03-14 11:36:55 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 809.87 2023-03-17 13:59:56 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.docx docx 398.39 2023-03-17 13:59:56 Publiczna wiadomość
Informacja o wysokości środków.pdf pdf 167.63 2023-03-14 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-17 13:59 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.1.4.2023 Szaflary, dnia 17.03.2023 r.
Nr przetargu: 4/2023



Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710
z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych
na terenie Gminy Szaflary”.

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Dla Część I – Bieżąca naprawa dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami malowanie znaków drogowych poziomych, montaż znaków drogowych pionowych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część I została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt.
Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.

WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części I nie odrzucono żadnej oferty.

Dla Część II – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej poboczy oraz rowów odwodniającymi, przepustów, studzienek deszczowych, wybrana została oferta nr 2 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część II zostały złożone 2 oferty, które otrzymały następującą punktację:
Oferta nr 1 – Roboty Ziemne, Usługi Sanitarne i Pokrewne, Jan Adamczyk, Lasek 120, 34-404 Lasek
Kryterium Cena uzyskało 47,01pkt.
Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 87,01pkt.

Oferta nr 2 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt.
Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.

WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części II nie odrzucono żadnej oferty.

Dla Część III – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część III zostały złożone 2 oferty, które otrzymały następującą punktację:
Oferta nr 1 – Roboty Ziemne, Usługi Sanitarne i Pokrewne, Jan Adamczyk, Lasek 120, 34-404 Lasek
Kryterium Cena uzyskało 59,00pkt.
Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 99,00pkt.

Oferta nr 2 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt.
Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.

WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części III nie odrzucono żadnej oferty.

Dla Część IV – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część IV została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt.
Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.

WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części IV nie odrzucono żadnej oferty.

Dla Część V – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary, wybrana została oferta nr 1 złożona przez:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część V została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację:
Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt.
Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt.
WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części V nie odrzucono żadnej oferty.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1a w niniejszym postępowaniu umowa dla części I, IV, i V, zostanie zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa dla części II, III, zostanie zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/732383 .
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.










Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wyb [...].docx

2023-03-14 11:36 Jakub Gasik Szaflary 14.03.2023 r.
Znak sprawy: ZP.271.4.2023
Nr przetargu: 4/2023

INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), przedstawiam informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn.:

„Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych
na terenie Gminy Szaflary”

1. W dniu 14.03.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się odszyfrowanie i otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
2. Bezpośrednio przed odszyfrowaniem i otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację
kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 1 200 000,00 zł brutto z czego na:

Część 1 - Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami
552 000,00 zł;
Część 2 – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, poboczy oraz rowów odwodniających, przepustów, studzienek deszczowych 198 000,00 zł;

Część 3 – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych 30 000,00 zł;

Część 4 – Usługi sprzętowe oraz prace zlecane ekipie remontowo-budowlanej 168 000,00 zł;

Część 5 – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary, 252 000,00 zł.

3. Łącznie wpłynęły 2 oferta:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 2
• dane z otwartych ofert:

1. ROBOTY ZIEMNE, USŁUGI SANITARNE I POKREWNE JAN ADAMCZYK, LASEK 120, 34-404 LASEK
Cena ofertowa zł/brutto
CZĘŚĆ I ---------------
CZĘŚĆ II 305 040,00
CZĘŚĆ III 44 463,60
CZĘŚĆ IV ---------------
CZĘŚĆ V --------------
Czas reakcji
część I -----------
część II 1 dzień
część III 1 dzień
część IV -----------
część V -----------
2.
2) FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA „KAL-TRANS” Sp. JAWNA KALATA Os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary
Cena ofertowa zł/brutto
CZĘŚĆ I 225 450,00
CZĘŚĆ II 239 000,00
CZĘŚĆ III 43 720,00
CZĘŚĆ IV 206 150,00
CZĘŚĆ V 185 779,00
Czas reakcji
część I 1 dzień
część II 1 dzień
część III 1 dzień
część IV 1 dzień
część V 1 dzień


Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.1.4.2023
Nr przetargu: 4/2023



INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.

„Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych
na terenie Gminy Szaflary”


Sesja otwarcia ofert: 14.03.2023 r. godz. 10:30


Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia:

wynosi: 1 200 000,00 zł. brutto z czego na:

Część 1 - Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz
z poboczami 552 000,00 zł brutto;

Część 2 – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, poboczy oraz rowów odwodniających, przepustów, studzienek deszczowych 198 000,00 zł brutto;

Część 3 – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych
30 000,00 zł brutto;

Część 4 – Usługi sprzętowe oraz prace zlecane ekipie remontowo-budowlanej
168 000,00 zł brutto;

Część 5 – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary 252 000,00 zł brutto.

Środki zabezpieczone w budżecie Gminy Szaflary




Informacja o wysokoś [...].pdf

2023-03-08 14:24 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.1.4.2023 Szaflary dnia 08.03.2023r.
Nr przetargu 4/2023

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zmiany treści SWZ
Dotyczy: „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary”.
Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.
z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, w związku z błędnym wskazaniem kryterium oceny ofert w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:

Zmiany samodzielnie dokonana przez Zamawiającego:


W załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy, kryterium o treści:

Termin płatności faktury ………… dni


Zastępuje się treścią, zgodnie z działem XXXIII SWZ, pkt. 2.2.1.:

Czas reakcji (od dnia zlecenia) … 1 dzień; … 2 dni; … 3 dni; … 4 dni; … 5 dni *



Poprawiony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, został dołączony do niniejszego dokumentu.

Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, termin składania i otwarcia ofert to: 14.03.2023r. godzina 10:00 składania ofert oraz 14.03.2023r. godzina 10:30 otwarcie ofert.


Zmiana treści SWZ.pd [...].pdf

Zmiana SWZ.docx

Poprawiony - Załączn [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 571