Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-02-2023 10:45:00 |
Składania : | 14-03-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-03-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-03-17 13:59 | Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.1.4.2023
Szaflary,
dnia
17.03.2023
r. Nr przetargu: 4/2023 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary”. Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty: Dla Część I – Bieżąca naprawa dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami malowanie znaków drogowych poziomych, montaż znaków drogowych pionowych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część I została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację: Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt. Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 100pkt. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części I nie odrzucono żadnej oferty. Dla Część II – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej poboczy oraz rowów odwodniającymi, przepustów, studzienek deszczowych, wybrana została oferta nr 2 złożona przez: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część II zostały złożone 2 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 – Roboty Ziemne, Usługi Sanitarne i Pokrewne, Jan Adamczyk, Lasek 120, 34-404 Lasek Kryterium Cena uzyskało 47,01pkt. Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 87,01pkt. Oferta nr 2 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt. Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 100pkt. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części II nie odrzucono żadnej oferty. Dla Część III – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część III zostały złożone 2 oferty, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 – Roboty Ziemne, Usługi Sanitarne i Pokrewne, Jan Adamczyk, Lasek 120, 34-404 Lasek Kryterium Cena uzyskało 59,00pkt. Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 99,00pkt. Oferta nr 2 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt. Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 100pkt. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części III nie odrzucono żadnej oferty. Dla Część IV – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych, wybrana została oferta nr 1 złożona przez: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część IV została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację: Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt. Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 100pkt. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części IV nie odrzucono żadnej oferty. Dla Część V – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary, wybrana została oferta nr 1 złożona przez: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA. spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu na część V została złożona tylko 1 oferta, która otrzymała następującą punktację: Oferta nr 1 - Firma Handlowo Usługowa „KAL-TRANS” Sp. J. KALATA, os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Kryterium Cena uzyskało 60,00pkt. Kryterium Czas reakcji uzyskało 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 100pkt. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE: w części V nie odrzucono żadnej oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1a w niniejszym postępowaniu umowa dla części I, IV, i V, zostanie zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 2 w niniejszym postępowaniu umowa dla części II, III, zostanie zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/732383 . W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym. |
2023-03-14 11:36 | Jakub Gasik |
Szaflary
14.03.2023
r. Znak sprawy: ZP.271.4.2023 Nr przetargu: 4/2023 INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), przedstawiam informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn.: „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary” 1. W dniu 14.03.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się odszyfrowanie i otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. 2. Bezpośrednio przed odszyfrowaniem i otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 1 200 000,00 zł brutto z czego na: Część 1 - Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami 552 000,00 zł; Część 2 – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, poboczy oraz rowów odwodniających, przepustów, studzienek deszczowych 198 000,00 zł; Część 3 – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych 30 000,00 zł; Część 4 – Usługi sprzętowe oraz prace zlecane ekipie remontowo-budowlanej 168 000,00 zł; Część 5 – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary, 252 000,00 zł. 3. Łącznie wpłynęły 2 oferta: • liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 2 • dane z otwartych ofert: 1. ROBOTY ZIEMNE, USŁUGI SANITARNE I POKREWNE JAN ADAMCZYK, LASEK 120, 34-404 LASEK Cena ofertowa zł/brutto CZĘŚĆ I --------------- CZĘŚĆ II 305 040,00 CZĘŚĆ III 44 463,60 CZĘŚĆ IV --------------- CZĘŚĆ V -------------- Czas reakcji część I ----------- część II 1 dzień część III 1 dzień część IV ----------- część V ----------- 2. 2) FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA „KAL-TRANS” Sp. JAWNA KALATA Os. Nowe 1E, 34-424 Szaflary Cena ofertowa zł/brutto CZĘŚĆ I 225 450,00 CZĘŚĆ II 239 000,00 CZĘŚĆ III 43 720,00 CZĘŚĆ IV 206 150,00 CZĘŚĆ V 185 779,00 Czas reakcji część I 1 dzień część II 1 dzień część III 1 dzień część IV 1 dzień część V 1 dzień |
2023-03-14 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.1.4.2023 Nr przetargu: 4/2023 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn. „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary” Sesja otwarcia ofert: 14.03.2023 r. godz. 10:30 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: wynosi: 1 200 000,00 zł. brutto z czego na: Część 1 - Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wraz z poboczami 552 000,00 zł brutto; Część 2 – Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, poboczy oraz rowów odwodniających, przepustów, studzienek deszczowych 198 000,00 zł brutto; Część 3 – Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych 30 000,00 zł brutto; Część 4 – Usługi sprzętowe oraz prace zlecane ekipie remontowo-budowlanej 168 000,00 zł brutto; Część 5 – Dostawa materiałów budowlanych na terenie Gminy Szaflary 252 000,00 zł brutto. Środki zabezpieczone w budżecie Gminy Szaflary |
2023-03-08 14:24 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy
RGGZ.271.1.4.2023
Szaflary
dnia
08.03.2023r. Nr przetargu 4/2023 https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary (strona internetowa prowadzonego postępowania) Zmiany treści SWZ Dotyczy: „Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary”. Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, w związku z błędnym wskazaniem kryterium oceny ofert w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ: Zmiany samodzielnie dokonana przez Zamawiającego: W załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy, kryterium o treści: Termin płatności faktury ………… dni Zastępuje się treścią, zgodnie z działem XXXIII SWZ, pkt. 2.2.1.: Czas reakcji (od dnia zlecenia) … 1 dzień; … 2 dni; … 3 dni; … 4 dni; … 5 dni * Poprawiony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, został dołączony do niniejszego dokumentu. Zamawiający informuje, że termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, termin składania i otwarcia ofert to: 14.03.2023r. godzina 10:00 składania ofert oraz 14.03.2023r. godzina 10:30 otwarcie ofert. |
Komunikaty