Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup specjalistycznego wyposażenia do budynku gminnego w Wiślinie ul. Słoneczna

Michał Plaskota
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Department: Referat Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 07-03-2023 15:27:00
Placing offers : 14-03-2023 23:59:00
Offers opening : -
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Supply

Requirements and specifications

Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę specjalistycznego wyposażenia do budynku gminnego w Wiślinie ul. Słoneczna.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż i ustawienie fabrycznie nowego specjalistycznego wyposażenia do budynku gminnego w Wiślinie przy ul. Słonecznej, zgodnie ze szczegółowym opisem wymagań poszczególnych elementów wyposażenia, umieszczonym w punkcie B Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do niniejszego postępowania.

Oferty można składać w terminie do dnia 14 marca 2023 r. do godz. 23:59.

Jednocześnie informujemy, że niniejsze postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Niniejsze zapytanie cenowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, ani nie jest zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego, a co za tym idzie, nie niesie za sobą skutków prawnych oraz nie stanowi zobowiązania Gminy Pruszcz Gdański do zawarcia umowy z odbiorcą zapytania. Zapytanie cenowe kierowane jest do odbiorcy wyłącznie w celu analizy rynku i oszacowania wartości przedmiotu zamówienia.

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 501 437 305 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 205.49 2023-03-07 15:27:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Szafka strażacka Szafka strażacka dwustanowiskowa z ławką oraz uchwytem na hełm 20 pc. - (0)
2 Regał magazynowy 1600 mm Regał magazynowy wolnostojący szer. 1600 mm 7 pc. - (0)
3 Regał magazynowy 2000 mm Regał magazynowy wolnostojący szer. 2000 mm 7 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji dostawy: 90 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)

The number of page views: 506