Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-03-2023 10:37:00 |
Składania : | 24-03-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-03-2023 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-04-03 15:26 | Ewa Ksiądz | informacja o wyborze oferty |
2023-03-27 12:16 | Ewa Ksiądz | informacja z otwarcia w załączeniu |
2023-03-22 14:08 | Ewa Ksiądz |
w
odpowiedzi
na
pytania
1. Proszę o informację czy wymiana oświetlenia dotyczy tylko sal lekcyjnych, czy również ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych z utrudnionym dostępem? odp. wymiana dot. sal lekcyjnych, częściowo ciągów komunikacyjnych i piwnic 2. Proszę o wskazanie wysokości pomieszczeń na jakich zamontowane są stare lampy. odp. Lampy mają zostać zamontowane na wysokości od 3 m do 4 m 3. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zlecenia przy udziale podwykonawcy? (podwykonawca w części zamówienia) odp. Zamawiający nie wyraża zgody na udzielnie zamówienia podwykonawcy 4. Jakie są oczekiwane dokument, które Wykonawca ma przedłożyć Zamawiającemu dot. utylizacji zdemontowanych opraw. odp. Zgodnie z zapytaniem ofertowym utylizacja leży po stronie zamawiającego |
2023-03-21 12:44 | Ewa Ksiądz | w odpowiedzi na pytanie "Proszę o informację dotyczącą organizacji prac. Czy prace przy wymianie oświetlenia będą wykonywane w godzinach prowadzenia zajęć lekcyjnych czy po ich zakończeniu (ewentualnie weekendy) ? " informuję , że szkoła dostosuję sie do wykonawcy |
2023-03-21 12:43 | Ewa Ksiądz |
w
odpowiedzi
na
pytanie
"Czy
parametry
opraw
są
poprawne? 6000K - b. zimna barwa światła (nie zalecana do szkół) obecnie stosuje się najczęściej barwę neutralną 4000K wym. 130x40 - niedostępny nawet w sugerowanej oprawie, proszę o weryfikację (dostępne wymiary 120x30)" odp. wymiary opraw 120x30 pozostałe parametry bez zmian. |
2023-03-16 13:02 | Ewa Ksiądz |
w
odpowiedzi
na
pytania
o
treści
zadane
15.03.2023
r.
1. Czy zamówienie dotyczy też prac elektrycznych, ingerencji w instalacje itd czy tylko wymiana jeden do jednego ? 2. Czy możliwe jest oferowanie zamienników do paneli MIDAL o takich samych lub lepszych parametrach ? 3. Czy konieczne jest wykonanie pomiarów po wymianie opraw ? 4. Czy wymagane jest malowanie sufitów lub przemalowanie elementów sufitu jeżeli będzie występować różnica w kolorze po montażu nowych paneli ? informuję: AD1. dotyczy tylko wymiany lamp 1:1 AD2. Zamawiający dopuszcza montaż zamienników do paneli MIDAL o takich samych parametrach lub lepszych z zachowaniem mocy 40 W.( 40w, 6000K, 4200 LM, IP 20, wym. 130x40, biały PZH) Z POSTĘPOWANIA USUWA SIĘ ZNAK TOWAROWY "MIDAL" AD3. Wykonanie pomiarów nie jest konieczne. AD4. nie jest wymagane malowanie po wymianie opraw |
Komunikaty