Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Druk i dostawa afiszy, dyplomów, identyfikatorów, zaproszeń, wkładek do zaproszeń, pasków do potykaczy, naklejek, pocztówek oraz teczek.

Termin:
Zamieszczenia : 20-03-2023 15:55:00
Składania : 24-03-2023 16:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacja o sposobie przetwarzania danych osobowych przez Małopolski Instytut Kultury w Krakowie (dalej jako MIK).

Dane osobowe to dane, które pozwalają na zidentyfikowanie osoby fizycznej, biorącej udział w postępowaniu w ramach zamówień publicznych w MIK. Zbieramy je, tylko w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy i – o ile taka sytuacja zaistnieje – jej wykonania. Dlatego powinni Państwo wiedzieć, że: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie, czyli MIK, ma siedzibę w Krakowie, przy ul. 28 lipca 1943 17c, 30-233. Zarządzamy Państwa danymi osobowymi.

Informacji na ten temat udziela Tomasz Włodarski. Pełni on rolę inspektora ochrony danych, w skrócie IOD. Można do niego zadzwonić pod numer: +48 533 310 438 lub napisać wiadomość e-mail na adres: iod@mik.krakow.pl.

Dane osobowe wykorzystujemy na podstawie art. 6., ust. 1., lit. b) ogólnego rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych (RODO). Przetwarzamy je w celu realizacji umowy, jej przygotowania lub wyłonienia jej stron. Możemy to robić tylko na Państwa żądanie, wyrażone poprzez uczestnictwo w postępowaniu.

Przeczytaj pełną informację – LINK do strony zewnętrznej

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 OPZ.docx docx 22.36 2023-03-20 15:55:00 Postępowanie
Zał nr 2- formularz wyceny.xls xls 36 2023-03-20 15:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 3- Normy jakościowe druków cyfrowych.docx docx 13.61 2023-03-20 15:55:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Druk i dostawa druków cyfrowych. Druk i dostawa afiszy A3 (3 wzory), afiszy B2 (3 wzory), dyplomów, identyfikatorów, zaproszeń, wkładek do zaproszeń, pasków do potykaczy, naklejek, pocztówek oraz teczek. Proszę o załączenie formularza z wyceną, który stanowi załącznik nr 2 do szacowania. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Terminy realizacji dla poszczególnych druków zostały opisane w zał. nr 1- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Parametry jakościowe druku - W załączniku nr 3 zostały przesłane parametry jakościowe druków. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować zmiany. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 348