Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-04-2023 10:00:00 |
Składania : | 26-04-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.36.2023.EG
Dostawa
krzeseł ewakuacyjnych schodowych w ilości 4 szt.
w ramach
projektu: „Dostępny samorząd – granty”
Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
I. ZAMAWIAJĄCY
GMINA MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
NIP: 5783051446
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa krzeseł ewakuacyjnych schodowych w ilości 4 szt.
2.
Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe
krzesła ewakuacyjnego:
1) 1) wykonane ze stopu aluminium o wysokiej
wytrzymałości,
2) 2) cztery koła ułatwiające poruszanie się po
płaskich powierzchniach,
3) 3) zapewniające szybką, łatwą i bezpieczną ewakuację
osób o wadze od 150 do 200 kilogramów,
4) 4) obsługa krzesła przez jednego operatora,
5) 5) umożliwiające zjazd po schodach np. przy
zastosowaniu gąsienic wykonanych z gumy,
6) wyposażone w min. trzy pasy mocujące, które zapewniają bezpieczeństwo ewakuowanego
podczas transportu podtrzymujące głowę,
biodra, nogi,
7) certyfikat CE,
8) wymagane wyposażenie dodatkowe:
- pokrowiec,
- haki do
ewentualnego powieszenia na ścianie,
- tabliczka informacyjna
fotoluminescencyjna do oznaczenia
miejsca przechowywania krzesła,
- instrukcja
obsługi.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis
parametrów technicznych i użytkowych oferowanego krzesła ewakuacyjnego oraz deklarację
CE dla zaoferowanego krzesła.
4. Wykonawca
w FORMULARZU OFERTY w tabeli musi podać producenta/ model/ typ/ nr katalogowy zaoferowanego
krzesła.
5. Wykonawca w FORMULARZU OFERTY w pkt 2 musi podać termin, w jakim zobowiązuje się do realizacji zamówienia (nie
dłuższy niż 30 dni licząc od dnia podpisania umowy).
6. Wykonawca w FORMULARZU OFERTY w pkt 3 musi podać jaki
okres gwarancji udziela na zaoferowane krzesła (min. 24 miesiące).
7. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone
są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
8. Wykonawca jest
związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data
rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data
zakończenia – nie dłużej niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1.
Cena musi zawierać wszystkie
koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.
Cena netto oferty musi
odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3.
W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę
(brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i
kwotę VAT.
4. Składając ofertę w
ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy również podać dodatkowo cenę jednostkową
netto, stawkę VAT oraz cenę brutto za 1 szt. krzesła ewakuacyjnego.
5.
Cena nie podlega waloryzacji.
V.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena
(brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI. składaniE
ofert
1.
Oferty należy składać do dnia 26 kwietnia 2023 r. do godziny
09:30.
2.
Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
1) wypełniony ZAŁĄCZNIK
NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY,
2) opis parametrów technicznych
i użytkowych oferowanego krzesła ewakuacyjnego,
3) deklarację CE dla
zaoferowanego krzesła.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne
postanowienia umowy, które zostaną
wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne
warunki umowy
określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu
wyboru
Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru
oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści
niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania
bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3. Wykonawca może przed
upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych
ofert.
5.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać
się o udzielenie zamówienia.
X.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY.
2023-05-04 13:28 | Emilia Gajdzis |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.36.2023.EG
Dostawa
krzeseł
ewakuacyjnych
schodowych
w
ramach
projektu:
„Dostępny
samorząd
–
granty”,
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%. Wybrano ofertę firmy: Ensafe sp. z o.o., 32-080 Zabierzów, ul. Krakowska 390 cena (brutto) oferty: 16 200,00 zł |
Komunikaty