Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.271.36.2023.EG Dostawa krzeseł ewakuacyjnych schodowych w ilości 4 szt. w ramach projektu: „Dostępny samorząd – granty”

Emilia Gajdzis
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 17-04-2023 10:00:00
Składania : 26-04-2023 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

 

DZP.271.36.2023.EG

Dostawa krzeseł ewakuacyjnych schodowych w ilości 4 szt.

w ramach projektu: „Dostępny samorząd – granty”

 Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

 

I.   ZAMAWIAJĄCY


GMINA MIASTO ELBLĄG

82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

NIP: 5783051446

 

II.    Opis przedmiotu zamówienia

1.                   Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł ewakuacyjnych schodowych w ilości 4 szt.

2.                   Wymagane minimalne parametry techniczno-użytkowe krzesła ewakuacyjnego:

1)                                                                                         1) wykonane ze stopu aluminium o wysokiej wytrzymałości,

2)                                                                                         2) cztery koła ułatwiające poruszanie się po płaskich powierzchniach,

3)                                                                                         3) zapewniające szybką, łatwą i bezpieczną ewakuację osób o wadze od 150 do 200 kilogramów,

4)                                                                                         4) obsługa krzesła przez jednego operatora,

5)                                                                                        5) umożliwiające zjazd po schodach np. przy zastosowaniu gąsienic wykonanych z gumy,

     6)      wyposażone w min. trzy pasy mocujące, które zapewniają bezpieczeństwo ewakuowanego podczas transportu podtrzymujące głowę,
    biodra, nogi,

     7)      certyfikat CE,

     8)      wymagane wyposażenie dodatkowe:

                        - pokrowiec,

                        - haki do ewentualnego powieszenia na ścianie,

                        - tabliczka informacyjna fotoluminescencyjna  do oznaczenia miejsca przechowywania krzesła,

                        - instrukcja obsługi.

3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis parametrów technicznych i użytkowych oferowanego krzesła ewakuacyjnego oraz deklarację CE dla zaoferowanego krzesła.

4.  Wykonawca w FORMULARZU OFERTY w tabeli musi podać producenta/ model/ typ/ nr katalogowy zaoferowanego krzesła.

5. Wykonawca w FORMULARZU OFERTY w pkt 2 musi podać termin, w jakim zobowiązuje się do realizacji zamówienia (nie dłuższy niż 30 dni licząc od dnia podpisania umowy).

6. Wykonawca w FORMULARZU OFERTY w pkt 3 musi podać jaki okres gwarancji udziela na zaoferowane krzesła (min. 24 miesiące).

7.  Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

8.     Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

 

III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia

data zakończenia – nie dłużej niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia

 

IV.   Opis sposobu obliczenia ceny

1.  Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.  Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.

3.  W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.

4.  Składając ofertę w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy również podać dodatkowo cenę jednostkową netto, stawkę VAT oraz cenę brutto za 1 szt. krzesła ewakuacyjnego.

5.  Cena nie podlega waloryzacji.

 

V.         Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1.  Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

2.  Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

(1) cena (brutto) - 100 %

3.  Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

XC x 100%

gdzie:

XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

Sposób obliczenia XC:

 

Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

 

VI.       składaniE ofert

1.      Oferty należy składać do dnia 26 kwietnia 2023 r. do godziny 09:30.

2.      Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.      Składana oferta musi zawierać:

1)  wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY,

2)  opis parametrów technicznych i użytkowych oferowanego krzesła ewakuacyjnego,

3)  deklarację CE dla zaoferowanego krzesła.

 

 VII.  Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

 Emilia Gajdzis – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.


 

VIII.  PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną
  wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy
  określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru
  Wykonawcy nie podlegają zmianom

 

  Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

 

IX.   Informacje dodatkowe

 1.      Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru
       oferty najkorzystniejszej.

 

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

 

3.      Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

                     4.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych
              ofert.

5.      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

 

 

X.     Załączniki  

 

1.      ZAŁĄCZNIK NR 1 FORMULARZ OFERTY,

2.      ZAŁĄCZNIK NR 2 PROJEKT UMOWY.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1 Zapytania ofertowego - Formularz oferty.doc doc 530 2023-04-17 10:00:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Projekt umowy.docx docx 2543.44 2023-04-17 10:00:00 Kryterium

Komunikaty

2023-05-04 13:28 Emilia Gajdzis W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu DZP.271.36.2023.EG Dostawa krzeseł ewakuacyjnych schodowych w ramach projektu: „Dostępny samorząd – granty”, wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%.
Wybrano ofertę firmy: Ensafe sp. z o.o., 32-080 Zabierzów, ul. Krakowska 390
cena (brutto) oferty: 16 200,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa krzeseł ewakuacyjnych schodowych w ilości 4 szt. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia data zakończenia – nie dłużej niż 30 dni od daty udzielenia zamówienia Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 1 Zapyt [...].doc

(0)
4 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 do Za [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 596