Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZP-252-10/2023 Świadczenie usług serwisowych dla szpitalnego systemu informatycznego

Termin:
Zamieszczenia : 19-04-2023 13:17:00
Składania : 28-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-04-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Przedmiotem postępowania jest określenie warunków, na jakich Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego
usługi serwisowe, zapewniając bieżącą eksploatację szpitalnego systemu informatycznego Eskulap i Impuls, znajdującego
się w posiadaniu Zamawiającego.
2.Przedmiot zamówienia – usługi serwisowe w zakresie Oprogramowania Aplikacyjnego - realizowany będzie zgodnie z
wymaganiami Zamawiającego, na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy
(Załącznik nr 3 do SWZ) i załącznikach do umowy:
1) Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz Aplikacji objętych usługami serwisowymi oraz ich producentów;
2) Załącznik nr 2 do umowy - Specyfikacja usług;
3) Załącznik nr 3 do umowy – Zakres świadczonych usług;
4) Załącznik nr 4 do umowy – Cennik usług uzupełniających;
5) Załącznik nr 5 do umowy – Kontakty oraz procedury bezpieczeństwa;
6) Załącznik nr 6 do umowy - Umowa powierzenia przetwarzania

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 08db3f34-a1d6-9a1f-85cd-350011b4750e-4.pdf pdf 144.3 2023-04-19 13:17:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 376 2023-04-19 13:17:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 25545.23 2023-04-19 13:17:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 do SWZ Formularz Ofertowy.doc doc 106.5 2023-04-19 13:17:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 do SWZ Formularz asort.-cenowy.xlsx xlsx 11.63 2023-04-19 13:17:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 412.76 2023-04-19 13:17:00 Postępowanie
Załączniki Nr 1-7 do Umowy.zip zip 212.72 2023-04-19 13:17:00 Postępowanie
Załączniki Nr 4-11 do SWZ.zip zip 74.79 2023-04-19 13:17:00 Postępowanie
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert.pdf pdf 785.62 2023-04-25 10:52:19 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia08db44f7-ab83-24d6-260c-a30011b8e4d9.pdf pdf 36.29 2023-04-25 10:52:19 Publiczna wiadomość
MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA.pdf pdf 3038.65 2023-04-26 11:00:13 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 617.96 2023-04-26 11:06:26 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 712.37 2023-04-28 11:02:09 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 699.04 2023-04-28 13:52:44 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania 08db5c32-f537-8de0-717f-ec001161a511-1.pdf pdf 67.42 2023-05-24 12:03:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-24 12:03 Jolanta Kita Ogłoszenie o wyniku postępowania 08db5c32-f537-8de0-717f-ec001161a511-1

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-04-28 13:52 Jolanta Kita Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-04-28 11:02 Jolanta Kita Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-26 11:06 Jolanta Kita Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Informacja o kwocie [...].pdf

2023-04-26 11:00 Jolanta Kita MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA

MODYFIKACJA TREŚCI S [...].pdf

2023-04-25 10:52 Patrycja Lech Zmiana terminu składania i otwarcia ofert oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Zmiana terminu skład [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 540