Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-06-2023 08:40:00 |
Składania : | 12-06-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-06-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Postanowienia Zlecenia:
I. GWARANCJA:
1. Wraz z zakończeniem Robót budowlanych wykonanych w ramach danego Zamówienia i podpisaniem protokołu odbioru końcowego dla tego Zamówienia Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane Roboty budowlane. Okres gwarancji rozpocznie się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego i będzie obowiązywać przez 5 lat.
2. W przypadku ujawnienia usterek w okresie gwarancyjnym Wykonawca usunie na własny koszt w terminie 3 (trzech) dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, chyba że Zamawiający wskaże termin dłuższy. W przypadku bezskutecznego upływu terminu naprawy, Zamawiający może rozpocząć prace naprawcze na koszt i ryzyko Wykonawcy, zlecając ich wykonanie także podmiotom trzecim.
3. Zamawiający jest uprawniony do zgłaszania Wykonawcy roszczeń na podstawie gwarancji z tytułu wad, uszkodzeń, usterek itp. w dowolny sposób /telefonicznie, mailem, listownie, osobiście/ wraz z krótką informacją o rodzaju uszkodzenia/wady. Zgłoszenie może być dokonane we wszystkie dni tygodnia w ciągu całego okresu obowiązywania gwarancji. Wykonawca ma obowiązek przyjąć takie zgłoszenie.
4. Wykonanie prac naprawczych w zastępstwie Wykonawcy, w sytuacji określonej w ust. 2 powyżej, nie powoduje utraty uprawnień, ani nie ogranicza zakresu i terminów gwarancji ustalonych w Zleceniu.
5. Wszelkie koszty związane z gwarancją ponosi Wykonawca.
II. MATERIAŁY:
1. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu wniosków materiałowych w celu ich akceptacji przez Zamawiającego.
2.
Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę
muszą być nowe, pierwszego gatunku, odpowiedniego rodzaju i jakości, odpowiadać
wymogom określonym w niniejszym Zleceniu dokumentacji
projektowej,
a także w przepisach obowiązującego w Polsce prawa oraz atestowane i oznaczone
zgodnie z przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych.
3. Zamawiający, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego, może zażądać od Wykonawcy atestów, świadectw i certyfikatów oraz aprobat technicznych zainstalowanych materiałów.
III. OBSŁUGA GEOLOGICZNA I GEODEZYJNA:
1. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej w trakcie wykonywania Robót budowlanych, w tym m.in. tyczenia aktualnych przeszkód z budowanymi obiektami, pomiarów wysokościowych oraz do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej prowadzonych Robót, zatwierdzonej i wniesionej na mapę zasadniczą przez Starostwo Powiatu Grodziskiego, w co najmniej 2 (dwóch) egzemplarzach oryginalnych map.
2. Wykonawca jest zobowiązany, na swój koszt, do zabezpieczenia przed uszkodzeniem punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich uszkodzenia odtworzenie ich na swój koszt.
IV. HARMONOGRAM:
1. Wykonawca, przed zawarciem Zlecenia, przedstawił a Zamawiający zaakceptował Harmonogram Rzeczowo-Finansowy, który stanowi Załącznik do niniejszego Zlecenia.
2. Harmonogram Rzeczowo-Finansowy określa zakres prac w podziale czasowym na miesiące. Harmonogram, w tym poziom jego szczegółowości, odpowiada Dokumentacji Projektowej, stanowiącej Załącznik do niniejszego Zlecenia.
3. W trakcie wykonywania Zlecenia Wykonawca jest uprawniony do przedstawienia Zamawiającemu nowego Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego, który zastępuje dotychczasowy Harmonogram z dniem zaakceptowania go przez Zamawiającego.
4. Harmonogram Rzeczowo-Finansowy nie może określać późniejszego terminu wykonania Przedmiotu Zlecenia aniżeli termin określony w Zleceniu.
V. PŁATNOŚĆ CZĘŚCIOWA:
Zamawiający przewiduje następujący sposób płatności Wynagrodzenia:
a) płatności częściowe dokonywane są nie częściej niż za jeden miesiąc wykonywania Przedmiotu Zlecenia. Wynagrodzenie częściowe płatne jest po wykonaniu odpowiedniej części Przedmiotu Zlecenia zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym potwierdzonym bezusterkowym protokołem odbioru częściowego za dany miesiąc podpisanym bez zastrzeżeń przez Zamawiającego z załączonymi w szczególności: szkicem inwentaryzacyjnym oraz operatem badań zagęszczeń gruntu. Wynagrodzenie Wykonawcy jest płatne w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze,
b) płatność końcowa dokonywana jest po odbiorze końcowym Przedmiotu Zlecenia. Wynagrodzenie końcowe płatne jest po wykonaniu całości Przedmiotu Zlecenia zgodnie z Harmonogram Rzeczowo-Finansowym potwierdzone bezusterkowym protokołem odbioru końcowego podpisanym bez zastrzeżeń przez Zamawiającego. Wynagrodzenie Wykonawcy jest płatne w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje negocjacje.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty