Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IMA.271.1.2023 Archiwizowanie dokumentów dotyczących pozwoleń na budowę – Wynagrodzenia bezosobowe. Przekazanie akt do Archiwum Państwowego.

Ilona Sikora
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Department: IMA
Deadlines:
Published : 04-07-2023 09:48:00
Placing offers : 10-07-2023 14:00:00
Offers opening : 10-07-2023 14:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 0-44 7321865 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Opis przedmiotu zamówienia:

Postępowanie na usługę przygotowania a następnie przekazania do Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim z siedzibą przy ulicy Jerozolimskiej 29,   materiałów archiwalnych kat. A wytworzonych w latach 1975-1989  w ilości  około 40 mb, oraz w  latach 1968 – 1980 w ilości około 0,5 mb (decyzje administracyjne).

Jest to dokumentacja aktowa i techniczna.  Stanowi część zasobu  Referatu Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego .

Dokumentacja przeznaczona do przekazania w zasób Archiwum Państwowego została   wydzielona z inwentarza akt Referatu Architektury i Budownictwa a następnie  umieszczona w teczkach bezkwasowych.

Zbiory wydzielone zostały z inwentarza akt,  a następnie przygotowane i przełożone do teczek bezkwasowych przez archiwistę z wymaganą w tym zakresie niezbędną wiedzą i doświadczeniem.

Zamawiający zastrzega, że wyżej wskazana ilość akt jest wartością szacunkową (orientacyjną). Faktyczna ilość w stosunku do szacowanej może ulec nieznacznej zmianie (tj.  ±  0,5 mb). 

Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany faktycznej ilości dokumentów podlegających usłudze w stosunku do szacowanej.

Należy wskazać cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia netto/brutto

Dokumentacja podlegająca usłudze jest obecnie przechowywana w archiwum podręcznym Referatu Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ulicy Szkolnej 28 w Piotrkowie Trybunalskim

Przedmiot zamówienia obejmuje:

        1.  Przejęcie kontaktów merytorycznych z Archiwum Państwowym w Piotrkowie Trybunalskim - przygotowanie korespondencji, w tym dotyczącej  przygotowania dokumentacji i spisów do przekazania do Archiwum Państwowego (w porozumieniu z Archiwum Zakładowym Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego).

        2.  W oparciu o wytyczne i uzgodnienia uzyskane z Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim, przygotowanie spisów zdawczo-odbiorczych (w formie papierowej  oraz elektronicznej edytowalnej obejmujące zaewidencjonowany zasób, z wykorzystaniem spisów już wcześniej  przygotowanych przez archiwistę który wydzielił  zasób  z całego inwentarza akt Referatu Architektury i Budownictwa.

        3.     Sprawdzenie: -chronologicznego i rzeczowego ułożenie dokumentów w obrębie już  przygotowanych teczek, --prawidłowego ich opisania, -opieczętowania, -sprawdzenie czy wyłączono wszystkie metalowe części, ewentualna paginacja dokumentacji jeżeli taki wymóg zostanie wskazany przez Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim.

Następnie przygotowanie dokumentacji do przekazania do Archiwum Państwowego, tj.  umieszczenie jednostek archiwalnych w opakowaniach zbiorczych (pudła), opisanie pudeł zbiorczych zgodnie z wymogami wskazanymi przez Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim.

        4.    Pudła i teczki  bezkwasowe zapewni Zamawiający.  Transport zbioru akt do Archiwum Państwowego leży po stronie Zamawiającego. Pozostałe środki i materiały niezbędne do zrealizowania usługi (zamówienia) leżą po stronie Wykonawcy.  

        5.    Po uzyskaniu wytycznych oraz zgody potwierdzonych pisemnie przez Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim  – transport i przekazanie dokumentacji do Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Jerozolimskiej 27 w porozumieniu z Archiwum Zakładowym Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego oraz przy udziale Referatu  Administracji i Majątku Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

        6.   Wykonawca, w ramach  zakresu usługi (zamówienia)  ponosi odpowiedzialność  za przekazanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego  w Piotrkowie Trybunalskim.

       7.     Transport i przekazanie do Archiwum Państwowego -   Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa (obecności) podczas transportu i przekazaniu jednostek archiwalnych.

        8.    Proponowany termin realizacji –  umowa zostanie zawarta na czas oznaczony. Termin wykonania umowy wynosi maksymalnie 90 dni  od dnia podpisania umowy do dnia przekazania do Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim dokumentacji archiwalnej.

        9.      W przypadku stwierdzenia wad w przekazanych jednostkach archiwalnych wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad we własnym zakresie, w tym na własny koszt i ryzyko w terminie 20 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego o konieczności usunięcia wad.

   10.     Aktualizacja inwentarza zasobu archiwalnego pozostającego w pomieszczeniu archiwum Referatu Architektury i Budownictwa  w formie papierowej oraz elektronicznej edytowalnej.

   11.     Wynagrodzenie – płatne w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury lub w przypadku  umowy zlecenie po przedłożeniu prawidłowo wystawionego rachunku


Komunikat.

W przypadku zaproszenia do złożenia oferty będą brane również pod uwagę referencje lub opinie dot. realizacji usług związanych z wykonywanym zakresem.


  Informacje dodatkowe:


Zastrzegamy, że postepowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia.

Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.

Informacje o postępowaniu będą udzielane tylko w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.

Zamawiający informuje, że w przypadku szacowania wartości zamówienia  nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyborze oferty.

Płatność – przelewem na wskazany numer konta.

Zamówienie odbywa się wyłącznie za pomocą  platformy zakupowej .

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia i jego akceptacja.

Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

W przypadku braku zgody na powyższe warunki – nie należy składać oferty.

WAŻNE!

„W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 r. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) wprowadzony został obowiązek wykluczenia z postępowania:

         wykonawców i uczestników postępowań i konkursów figurujących na listach sankcyjnych Unii Europejskiej, przyjętych wobec Rosji i Białorusi;

         wykonawców i uczestników postępowań i konkursów figurujących na krajowej liście sankcyjnej, prowadzonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;

         wykonawców i uczestników postępowań i konkursów, których beneficjentem rzeczywistym jest osoba figurująca na jednej z ww. list sankcyjnych;

         wykonawców i uczestników postępowań i konkursów, których jednostką dominującą jest podmiot figurujący na jednej z ww. list sankcyjnych.

W związku z tym, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, zamawiający dokona weryfikacji wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie ww. przesłanki wykluczenia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przekazanie akt do Archiwum Państwowego - materiały archiwalne kat. A - wytworzone w latach 1975 - 1989 - dokumentacja aktowa i techniczna 40 m - (0)
2 Przekazanie akt do Archiwum Państwowego - materiały archiwalne kat. A - wytworzone w latach 1968 - 1980 (decyzje administracyjne) dokumentacja aktowa i techniczna 0.5 m - (0)
3 Aktualizacja inwentarza zasobu archiwalnego pozostającego w pomieszczeniu archiwum Referatu Architektury i Budownictwa w formie papierowej oraz elektronicznej edytowalnej dokumentacja aktowa i techniczna pozostająca w zasobie Referatu Architektury i Budownictwa 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 90 dni od dnia zawarcia umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - podany w opisie, zamawiający nie zapewni dostępu do sprzętu komputerowego Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Klauzula braku wykluczenia - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Kwalifikacje zawodowe - wymagane min. 10-cio letnie doświadczenie związane z archiwizacją dokumentacji aktowej i technicznej. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 609