Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DYR.261.8.2023 „Dowożenie osób/uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2023/2024 z podziałem na części.

Zespół Obsługi Finansowej
Gmina Czersk Oddział: Zespół Obsługi Finansowej
Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2023 10:26:00
Składania : 03-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 03-07-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DYR.261.8.2023 SWZ .doc doc 550.5 2023-06-23 10:26:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 203.88 2023-06-23 10:26:00 Postępowanie
SWZ .pdf pdf 2174.25 2023-06-23 10:26:00 Postępowanie
Zal do PPU_KLAUZ INFO dla zatrud przez Wykon_IOD_2023-06.docx docx 29.03 2023-06-23 10:26:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 4 do SWZ KOSZTORYSY OFERTOWE.zip zip 57.49 2023-06-23 10:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI DO SWZ.zip zip 2533.75 2023-06-23 10:26:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - klasyczny.pdf pdf 220.61 2023-07-03 13:09:35 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA.doc doc 88 2023-07-03 13:09:35 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty platforma.odt odt 24.67 2023-07-10 12:58:52 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 301.17 2023-07-10 12:58:52 Publiczna wiadomość
Info o wyborze CZI ponownie.pdf pdf 111.73 2023-08-02 10:51:06 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty CZI ponownie .odt odt 16.25 2023-08-02 10:51:06 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTEPOWANIA .pdf pdf 147.02 2023-08-11 12:47:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-11 12:47 Zespół Obsługi Finansowej Ogłoszenie o wyniku postępowania

OGŁOSZENIE O WYNIKU [...].pdf

2023-08-02 10:51 Zespół Obsługi Finansowej INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY- PONOWNIE

Info o wyborze CZI [...].pdf

Informacja o wyborze [...].odt

2023-07-10 12:58 Zespół Obsługi Finansowej INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Część 1: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Czarnej Wodzie środkiem transportu o minimalnej ilości miejsc siedzących z kierowcą – 9,
Część 2: Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piecach środkiem transportu o minimalnej ilości miejsc siedzących z kierowcą – 9
Część 3: Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku pojazdem o minimalnej ilości miejsc
siedzących z kierowcą – 9
Część 4: Zespołu Szkół w Malachinie pojazdem o minimalnej ilości miejsc siedzących z kierowcą – 9

Informacja o wyborze [...].odt

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-07-03 13:09 Zespół Obsługi Finansowej INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-07-03 09:00 Komunikat Zamawiającego CZĘŚĆ 1
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 151 970,00 zł
CZĘŚĆ 2
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 68 570,00 zł
CZĘŚĆ 3
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 28 100,00 zł
CZĘŚĆ 4
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 22 210,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 553