Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NPU/00429/2023 Dostawa środków do dezynfekcji dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej

Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2023 09:21:00
Składania : 11-07-2023 12:00:00
Otwarcia : 11-07-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7286.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 304.02 2023-07-03 09:21:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 Formularz asortymentowo - cenowy z opisem przedmiotu zamówienia po zmianach.doc doc 86 2023-07-03 09:21:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 2369.62 2023-07-03 09:21:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Projekt umowy dostawy.docx docx 48.71 2023-07-03 09:21:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania Wykonawców 07-07-2023.pdf pdf 210.13 2023-07-07 12:53:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 11.07.2023 r.pdf pdf 197.16 2023-07-11 12:29:04 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 13-07-2023.pdf pdf 189.91 2023-07-13 10:56:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-13 10:56 Jolanta Kiełczewska Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 13.07.2023 r.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-07-11 12:29 Jolanta Kiełczewska Informacja z otwarcia ofert z dnia 11.07.2023 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-07 12:53 Przemysław Bogdanowicz Pytania i odpowiedzi na pytania z 07-07-2023

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Płynny, alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfektorach, skutecznie usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięta i denaturowana krew. Umożliwiający mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego także wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych. poj. 20 l 50 opak. - (0)
2 Płynny, słabo pieniący, neutralny środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym na bazie aldehydu glutarowego (10,5 g/100g) ; szczególnie dobrze dezynfekuje przedmioty z wrażliwych materiałów. Nie zawiera a poj. 20 l 6 opak. - (0)
3 Płynny w postaci koncentratu wyrób medyczny do wstępnego mycia i wstępnej dezynfekcji termostabilnych i termolabilnych narzędzi chirurgicznych, włącznie z endoskopami elastycznymi przed maszynową dekontaminacją a także mokrego transportu narzędzi chirur poj. 5 l 64 opak. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawa sukcesywna do 30.04.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy, formularz asortymentowo-cenowy, pełnomocnictwo, katalogi i foldery oraz dokumenty zgodne z pkt 5.4 i 5.5 zapytania ofertowego - Proszę dołączyć oraz wymienić wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt 5 zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Projekt umowy - Proszę potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2731