Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO-21/2023 WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU AMKP

Deadlines:
Published : 03-07-2023 15:10:00
Placing offers : 10-07-2023 08:00:00
Offers opening : 10-07-2023 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub telefonicznie z p. Janem Janikem pod nr tel. 601540276, 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
POTWIERDZENIE ODBYCIA WIZJI LOKALNEJ.docx docx 12.04 2023-07-03 15:10:00 Proceeding
Zaproszenie do składania ofert ZO .pdf pdf 471.67 2023-07-03 15:10:00 Proceeding
Załącznik nr 1- Przedmiar robót-Potebni 7.pdf pdf 289.36 2023-07-03 15:10:00 Proceeding
Załącznik nr 2.pdf pdf 221.07 2023-07-03 15:10:00 Proceeding

Announcements

2023-07-13 08:54 Adriana Chmura Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie informuje, że w postępowaniu dotyczącym „rozpoznania cenowego” na „Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku AMKP przy ul. Potebni 7” dokonano wyboru oferty. Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Pana Krzysztofa Łacha prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Krzysztof Łach Przedsiębiorstwo Budowlane „PREBUDREM”, ul. Strażacka 47, 30-737 Kraków. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (w tym na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2023 r., poz. 129), jego oferta nie podlega odrzuceniu, jest prawidłowa oraz najkorzystniejsza w świetle przyjętych kryteriów oceny ofert. Wartość zamówienia wynosi: 70.000,00 zł netto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remont pomieszczeń w budynku AMKP przy ul. Potebni 7 Prace remontowe obejmują: *remont pomieszczeń zg z przedmiarem *wykonanie demontażu i montażu nowych drzwi wewnętrznych -1 szt. *ułożenie wykładzin PCV, *montaż śniegołapów na dachu *usunięcie gzymsu na elewacji od strony dziedzińca *sprzątanie poremontowe, *utylizacja odpadów poremontowych, Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do nn. zaproszenia. Wykaz pomieszczeń przewidzianych do remontu stanowi załącznik nr 2. 1 building work Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
ul. św. Tomasza 43
31-027, Kraków
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od podpisania protokołu odbioru i dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 28 lipca 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu materiałów, utylizacji odpadów poremontowych, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady przedmiotu umowy rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru robót wskazanego w protokole odbioru (0)
6 Wizja lokalna - Przed złożeniem oferty konieczne jest odbycie wizji lokalnej po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu jej terminu z Inspektorem Nadzoru Panem Janem Janikiem, tel. 12 422 04 55 wew. 202, tel. 601540276. Oferty, których złożenie nie będzie poprzedzone wizją nie będą rozpatrywane. Wykonawca zobligowany jest do dołączenia do złożonej oferty dokument potwierdzający przeprowadzenie wizji lokalnej, (potwierdzony przez Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnione). Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 499