Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do
udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych na dostawę artykułów biurowych na potrzeby CUS w
Starachowicach
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego – ul.
Majówka 21a w Starachowicach artykułów biurowych, zgodnie z poniższym
zestawieniem.
II. Termin realizacji zamówienia
Termin dostawy zamówienia - do 4 dni od daty otrzymania zamówienia
III. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie
ceną.
IV Warunki udziału w postępowaniu.
1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania
potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczania i
realizacji zamówienia.
V. Płatność
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem
metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na
której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina
Starachowice i odbiorca: CUS.
Zamawiający wymaga wystawienia odrębnych faktur zgodnie ze specyfikacją przesłaną do Wykonawcy po dokonaniu wyboru oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
NAME
EXTENSION
SIZE (kB)
PUBLISHING DATE
SOURCE
DOWNLOAD
Szuflada na klawiaturę FELLOWES DELUXE Office Suites 8031201.docx
docx
10.2
2023-07-05 11:08:00
Subject of the order
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our
privacy policy.
Announcements