Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.365.2023 Zakup nowej kamery wjazdowej model SIQURA: BL2002V2LPR na Dworzec autobusowy Poznań Główny wraz z mocowaniem obiektywu, montażem i konfiguracją oraz skrzynką z wyposażeniem

Termin:
Zamieszczenia : 13-07-2023 09:40:00
Składania : 20-07-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Wykonaniu usługi polegającej na zakupie nowej kamery wjazdowej na Dworzec autobusowy Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu (dalej jako Dworzec) – modelu SIQURA: BL2002V2LPR; Kamera tubowa LPR moto 8-32mm, 2MP wraz z mocowaniem obiektywu, demontażem starej kamery, wyczyszczeniem powierzchni, montażem i konfiguracją nowej kamery z istniejącym systemem monitoringu, testami prawidłowości ustawień pod kątem osiągnięcia najwyższego możliwego poziomu dokładności sczytywania tablic w porze dziennej i nocnej, oraz zakupem i montażem skrzynki z niezbędnym wyposażeniem, oraz wykonaniem odpowiedniego zabezpieczenia kamery przed gołębiami. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: zakres zgodnie z warunkami umownymi /projekt umowy/. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zakup i montaż nowej kamery wjazdowej na DA Poznań Główny MI.docx docx 50.57 2023-07-13 09:40:00 Przedmiot zamówienia
Zakup i montaż nowej kamery wjazdowej na DA Poznań Główny-do publikacji na PZ.docx docx 45.1 2023-07-13 09:40:00 Kryterium

Komunikaty

2023-07-24 10:48 Aleksandra Szych W niniejszym postępowaniu dotyczącym wykonania zadania: „DOA.202.365.2023 Zakup nowej kamery wjazdowej model SIQURA: BL2002V2LPR na Dworzec autobusowy Poznań Główny wraz z mocowaniem obiektywu, montażem i konfiguracją oraz skrzynką
z wyposażeniem (ID 791685)", jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę KONWERGA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w kwocie netto 8.600,00 zł tj. 10.578,00 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.
Aleksandra Szych
Kierownik Działu Lokali Strategicznych
ZKZL sp. z o.o.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup nowej kamery wjazdowej na Dworzec autobusowy Poznań Główny wraz z mocowaniem obiektywu, montażem i konfiguracją oraz skrzynką z wyposażeniem Wykonanie usługi polegającej na zakupie nowej kamery wjazdowej na Dworzec autobusowy Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu (dalej jako Dworzec) – modelu SIQURA: BL2002V2LPR; Kamera tubowa LPR moto 8-32mm, 2MP wraz z mocowaniem obiektywu, demontażem starej kamery, wyczyszczeniem powierzchni, montażem i konfiguracją nowej kamery z istniejącym systemem monitoringu, testami prawidłowości ustawień pod kątem osiągnięcia najwyższego możliwego poziomu dokładności sczytywania tablic w porze dziennej i nocnej, oraz zakupem i montażem skrzynki z niezbędnym wyposażeniem, oraz wykonaniem odpowiedniego zabezpieczenia kamery przed gołębiami.

Zakup i montaż nowe [...].docx

1 dostawa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający oczekuje przedstawienia potwierdzenia wykonania przynajmniej 1 (jednego) zlecenia o przedmiocie związanym z wykonaniem prac objętych postępowaniem, o wartości zbliżonej do szacowanej wartości zamówienia lub kilku zamówień, których wartość łączna będzie zbliżała się do szacowanej wartości zamówienia - w postaci potwierdzenia prawidłowości wykonania prac przez Wykonawcę w formie protokołu odbioru robót (bez wniesienia uwag czy zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - w terminie do 14 dni od daty podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Okres gwarancji - Oczekiwany okres gwarancji na zakupioną kamerę i wykonane prace 36 – miesięcy. Prosimy potwierdzić akceptację okresu gwarancji, wpisując "Akceptuję" (0)
8 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

Zakup i montaż nowe [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 213