Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WTT.236.30.2023 Zakup łodzi ratowniczej wraz z wyposażeniem

Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2023 09:35:00
Składania : 02-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 02-08-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

WTT.236.30.2023

 

ZAMAWIAJĄCY

 

Nazwa:                         Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Adres:                           45-005 Opole, ul. Budowlanych 1

Telefon sekretariatu:  47 861 70 01, fax: 47 861 70 80

Prowadzący sprawę:  Paweł Łuczak, tel. +47 861 70 54

                                       Ryszard Sałek, tel. +47 861 71 40

 

Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się tej ustawy.

 

ZAPRASZA

do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:

 

„Zakup łodzi ratowniczej wraz z wyposażeniem dla KP PSP w Nysie

 

 1. Opis sposobu przygotowania oferty:

 1.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 1.2. Wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto.

 1.3. Do oferty należy załączyć opis oferowanego sprzętu (broszura, karty katalogowe itp.).

 1.4. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

 1.5. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

 1.6. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

 1.7. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 1.8. Składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej do zawarcia umowy z Zamawiającym zgodnej z załącznikiem nr 3 do zaproszenia.

 2. Kryteria wyboru: cena   – 100 %.

 3. Wykonawca na własny koszt dostarczy zamówienie do użytkownika tj.: Komenda Powiatowa PSP w Nysie, ul. Szopena 5, 48-300 Nysa.

 4. Gwarancja na zakupiony sprzęt min. 24 miesiące.

 5. Wymagany termin realizacji zamówienia do 2 października 2023 r.

 6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.

 7. Zamawiający wymaga świadectwa dopuszczenia na dostarczony sprzęt, jeżeli jest dla niego ono wymagane.

 8. Wszelkie pytania i wnioski należy składać za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

 9. Ofertę należy złożyć w terminie do 02.08.2023 r. do godziny 10:00 na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.

 10. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w części lub w całości.

 

 

 

Załączniki:

1)    nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

2)    nr 2 - Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,

3)    nr 3 – Wzór umowy,

4)    nr 4 – Wzór tabliczki informacyjnej.

 

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 4_wzor_tabliczki_informacyjnej_WFOŚiGW.docx docx 71.31 2023-07-21 09:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 39.37 2023-07-21 09:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Oświadczenie wykonawcy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na.docx docx 24.6 2023-07-21 09:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Wzór_umowy.docx docx 40.04 2023-07-21 09:35:00 Postępowanie
zmiany wyjaśnienia 1.pdf pdf 112.4 2023-07-28 08:14:03 Publiczna wiadomość
Protokół z postępowania-Łódź-raport z wyboru ofert.xlsx xlsx 24.98 2023-08-11 08:59:51 Publiczna wiadomość
Protokół z postępowania-Łódź-raport z wyboru ofert.xlsx.xades xades 6.95 2023-08-11 08:59:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-11 08:59 Paweł Łuczak Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wybrano ofertę firmy ANDRZEJ SOROKO - Firma SORBA. Oferta spełnia wymagania techniczne przedmiotu zamówienia oraz jest najkorzystniejsza pod względem cenowym.
W załączeniu wiadomości Zamawiający przesyła raport z wyboru oferty.

Protokół z postępowa [...].xlsx

Protokół z postępowa [...].xades

2023-08-10 11:55 Paweł Szynkler Zamawiający informuję, że w procesie postępowania zamówienia publicznego zostały złożone 2 oferty z których wyłoniona została oferta firmy SORBA spełniająca wymagania techniczne przedmiotu zamówienia oraz jest najkorzystniejsza pod względem cenowym.
2023-07-28 08:14 Paweł Szynkler Zamawiający przedstawia odpowiedzi i wyjaśnienia do pytań dotyczących prowadzonego postępowania w załączniku do niniejszej wiadomości.

zmiany wyjaśnienia 1 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łódź ratownicza wraz z wyposażeniem Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do postępowania. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie należy zrealizować do 2 października 2023. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Zamawiający wymaga min. 24 miesięcy gwarancji na zakupiony sprzęt. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 313