Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-09-2023 09:49:00 |
Składania : | 27-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000,00 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą „Adaptacja pomieszczeń na przedszkole specjalne w Strzegomiu” w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Strzegomiu położonym przy Alei Wojska Polskiego 16.
CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej adaptacji pomieszczeń na przedszkole specjalne w Strzegomiu przy Alei Niepodległości 16.
1) Opis stanu istniejącego:
Pomieszczenie, w którym planowane jest przedszkole specjalne jest położone na parterze części budynku stanowiącego przybudówkę do budynku głównego szkoły – jest byłą halą warsztatową. Poziom posadzki pomieszczenia jest na poziomie terenu przyległego.
Wymiary pomieszczenia to: długość 23,23 m, szerokość 11,15 m, wysokość 4,20 m.
W pomieszczeniu znajduje się 14 okien o wymiarach 2,7 m x 1,75 m (wysokość x szerokość) oraz wejście główne, które stanowi brama o wymiarach: wys. 3,57m i szer. 3,96 m.
Pomieszczenie wyposażone jest w instalację wod-kan, elektryczną oraz C.O. Jednak wszystkie z istniejących instalacji muszą zostać zmodernizowane pod potrzeby przyszłego przedszkola.
Lokalizację pomieszczenia, jego otoczenia i stan istniejący obrazuje załączona dokumentacja zdjęciowa.
Zamawiający
informuje, że budynek główny Szkoły wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków
Gminy Strzegom. Natomiast budynek hali został dobudowany do budynku głównego
Szkoły w latach późniejszych i Zamawiający nie ma wiedzy, czy dokumentacja
projektowa powinna być uzgodniona z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony
Zabytków.
2) Opis zamierzeń inwestycyjnych Zamawiającego:
Zamawiający ma zamiar zaadoptować pomieszczenie byłej hali warsztatowej na przedszkole specjalne dla dzieci z niepełnosprawnościami ruchowo-wózkowymi, niesłyszącymi, niewidomymi, słabo-widzącymi i słabosłyszącymi. Planowana liczebność grup 5 – 7 dzieci w oddziale.
Zamawiający zakłada, że powierzchnia pomieszczenia przyszłego przedszkola pozwoli na wykonanie:
- 5 sal wyposażonych w umywalki (okna wyposażone w rolety zewnętrzne i wewnętrzne),
- świetlicy,
- sali terapeutycznej,
- toalety dla niepełnosprawnych (kabina, bidet, umywalka dla dzieci 9-letnich i 3-letnich, toaleta powinna być wyposażona w instalację alarmową, bezpieczeństwa),
- toalety dla nauczycieli,
- zaplecza socjalnego dla pani sprzątającej,
- zaplecza kuchennego (wyposażonego w lodówkę, kuchenkę, mikrofalówkę, zmywarkę i zlew do celów związanych z przechowywaniem i przygotowywaniem żywności),
- szatni,
- wózkarni,
- komunikacji z kondygnacją 1 piętra.
Ponadto projekt musi uwzględniać komunikację zewnętrzną umożliwiającą bezpieczne dojście do pomieszczeń przedszkola.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa (Prawo Budowlane) realizacji zamierzenia oraz do przeprowadzenia procedur przetargowych. Musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225). Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia inwentaryzacji stanu istniejącego oraz zapewnienie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji projektowej.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania w imieniu Zamawiającego określonych prawem pozwoleń/ zgłoszeń umożliwiających realizację zamierzeń inwestycyjnych oraz przekazanie ich Zamawiającemu w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia.
2. W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:
a) Projekt budowlany - 3 egz., na który się składa
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt zagospodarowania terenu lub działki,
- projekt techniczny.
b) Projekt wykonawczy – 3 egz.
c) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze,
d) Przedmiar – 2 egzemplarze,
e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.
f) Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a i b (format PDF i format DWG), w punkcie c i d [format PDF i format ATH]; w punkcie e [format PDF] całość nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia do 15 grudnia 2023r.
W terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wstępną koncepcję rozwiązań projektowych.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii itp.
2. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji projektu posiadały uprawnienia branż objętych dokumentacją projektową oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 27 września 2023 r. do godziny 10.00.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.
9. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Oferta cenowa
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 3 – Projekt umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna
Załącznik nr 5 – Dokumentacja zdjęciowa
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-09-20 14:48 | Agnieszka Nocuń-Jurek |
Dzień
dobry,
Informuję, że do zapytania ofertowego o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą "Adaptacje pomieszczeń na przedszkole specjalne w Strzegomiu" w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Strzegomiu położonym przy Alei Niepodległości 16 (ID 818069), wpłynęły pytania. W związku z powyższym w załączeniu przesłane pytania i odpowiedzi Zamawiającego. Z poważaniem Wydział Inwestycji Remontów i Przetargów Starostwo Powiatowe w Świdnicy |
Komunikaty