Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-09-2023 12:59:00 |
Składania : | 05-10-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | 05-10-2023 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
DSIR-ZIT.042.1.5.2023.MG Elbląg, dnia 22.09.2023 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie
prowadzone na podstawie Zarządzenia
nr 498/2020 Prezydenta Miasta Elbląg
(z późn. zm.) z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu
udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130
000 złotych w Urzędzie Miejskim
w Elblągu.
Numer postępowania: ZP – 169/2023
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1,
82-300 Elbląg, NIP 5783051446
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem
i zakresem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Referatu
ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Urzędu Miejskiego w Elblągu
w asortymencie, o parametrach i ilościach określonych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do
ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
2. Zamówienie dotyczy projektu pt.: „Pomoc
techniczna RPO WiM 2014-2020 dla Gminy Miasto Elbląg na lata 2022-2023 w ramach
Działania 12.1” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na
lata 2014-2020.
3. Dostarczone materiały muszą być w
opakowaniach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający ich dekompletację oraz fabrycznie
nowe.
III.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
-
data rozpoczęcia – data podpisania
umowy;
-
data zakończenia – 14 dni od daty podpisania
umowy.
IV.
WYMAGANIA I WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonania przez Wykonawcę.
2. Zamawiający informuje, że nie
przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że nie planuje
zamówień udzielanych Wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności w
okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na
powtórzeniu podobnych dostaw.
Szczegółowe wymagania
Zamawiającego określone są we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do
ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
V.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. W ZAŁĄCZNIKU NR 1 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO FORMULARZ OFERTY należy podać dane teleadresowe oraz dla każdej
pozycji „Cena jednostkowa (bez VAT)”, „Kwota VAT”
i „Cena ogółem (bez VAT)”.
2. Cena oferty musi obejmować wszystkie
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Cena nie podlega waloryzacji.
4. Cena oferty powinna być wyrażona w
złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsce po przecinku.
VI.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY
OFERT
1.
Zamawiający
wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert
określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie
się kierował poniższym kryterium
o następującym znaczeniu: cena (brutto)
– 100%
3.
Zasady
oceniania:
a)
Zasady
oceny kryterium „cena: (C):
Kryteria
przyznawania punktów według wzoru:
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.
Oferty
należy składać do dnia 5 października 2023 r.
do godziny 9.30.
2. Zamawiający informuje, że składanie
ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej:
b) ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY;
c) ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO – WZÓR UMOWY;
d) ZAŁĄCZNIK
NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU.
3. Składana oferta musi zawierać
wypełniony dokument FORMULARZ OFERTOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO.
4. Kopia wypełnionego ZAŁĄCZNIKA NR 1
stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy.
5.
Oferta
musi obejmować całość zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert
częściowych.
VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Zamawiający
informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem
platformy
zakupowej.
Osoby do kontaktu: Magdalena
Gołębiowska – Departament Strategii i Rozwoju, Referat ds. Zintegrowanych
Inwestycji Terytorialnych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 22, tel. 55 239
33 26, e-mail: zit.elblag@umelblag.pl.
IX.
WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI
ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI
ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy
stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X.
INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez
Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową,
na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonania zmiany w treści niniejszego ZAPYTANIA OFERTOWEGO przed terminem
składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn
oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu
składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5.
Ofertę
należy sporządzić w języku polskim.
XI.
ZAŁĄCZNIKI
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO – WZÓR UMOWY
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU
2023-10-30 14:05 | Magdalena Gołębiowska | Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu DSIR-ZIT.042.1.5.2023.MG Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Referatu ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Urzędu Miejskiego w Elblągu, wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE JUREX Marcin Jeziorski i wspólnicy, spółka jawna, 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka 2/B11, cena (brutto) oferty: 1 701,52 zł. |
Komunikaty