Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IBI.272.24.2023 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim".

Awatar Pracownika
Marcin Nowak
Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu Oddział: Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2023 14:12:00
Składania : 06-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 06-10-2023 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_z_zalacznikami.zip zip 7303.11 2023-09-26 14:12:00 Postępowanie
08dbbe81-ddf2-c020-4315-430012515937.pdf pdf 198.3 2023-09-26 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a OPZ po zmianie.docx docx 151.63 2023-09-29 07:37:03 Publiczna wiadomość
zmiana_1_SWZ.pdf pdf 188.24 2023-09-29 07:37:03 Publiczna wiadomość
SWZ_po_modyfikacji_2.docx docx 180.93 2023-10-02 13:35:37 Publiczna wiadomość
zał_2_formularz_ofertowy_cz2_mod_2.docx docx 129.38 2023-10-02 13:35:37 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1b OPZ po zmianie.docx docx 130.85 2023-10-02 13:35:37 Publiczna wiadomość
zmiana_1_SWZ.docx docx 245.1 2023-10-02 13:35:37 Publiczna wiadomość
zmiana_1_SWZ.pdf pdf 207.09 2023-10-02 13:35:38 Publiczna wiadomość
08dbc32e-8e94-0146-fb2f-6c0011a5abae.pdf pdf 42.48 2023-10-02 13:35:38 Publiczna wiadomość
wybor_cz_3.pdf pdf 188.24 2023-10-09 09:17:46 Publiczna wiadomość
uniewaznienie_cz_2.pdf pdf 176.5 2023-10-09 09:19:45 Publiczna wiadomość
protokol_z_sesji_otwarcia.pdf pdf 233.84 2023-10-06 10:49:42 Publiczna wiadomość
info_o_wyborze_czesc1.pdf pdf 296.06 2023-10-13 15:12:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-13 15:12 Marcin Nowak Zawiadomienie o wyborze oferty i odrzuceniu oferty, dot. części I - "Sprzęt komputerowy".

info_o_wyborze_czesc [...].pdf

2023-10-09 09:19 Marcin Nowak Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania, dot. części II - "Urządzenia drukujące i skanery"

uniewaznienie_cz_2.p [...].pdf

2023-10-09 09:17 Marcin Nowak Zawiadomienie o wyborze oferty w części III - "Drony".

wybor_cz_3.pdf

2023-10-06 10:49 Marcin Nowak Informacja z sesji otwarcia ofert.

protokol_z_sesji_otw [...].pdf

2023-10-06 09:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, tj. z dnia 14 lipca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi: 549395,25 zł brutto, w tym z podziałem na części:
część I "Sprzęt komputerowy": 438334,43 zł brutto,
część II "Urządzenia drukujące i skanery": 96333,82 zł brutto,
część III "Drony": 14727,00 zł brutto.
2023-10-02 13:35 Marcin Nowak Zmiana treści SWZ i wydłużenie terminu składania ofert.

SWZ_po_modyfikacji_2 [...].docx

zał_2_formularz_ofer [...].docx

Załącznik nr 1b OPZ [...].docx

zmiana_1_SWZ.docx

zmiana_1_SWZ.pdf

08dbc32e-8e94-0146-f [...].pdf

2023-09-29 07:37 Marcin Nowak Odpowiedź na zapytanie do SWZ i modyfikacja treści SWZ - zał. 1a.

Załącznik nr 1a OPZ [...].docx

zmiana_1_SWZ.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 770