Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-12-2023 10:20:00 |
Składania : | 21-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 21-12-2023 13:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 12 614 25 82.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-15 08:55 | Paulina Dyrkacz-Bąk |
Odpowiedzi
na
pytania
przesłane
w
trakcie
postępowania
ofertowego: Pytanie 1: Warunki płatności i termin realizacji Piszecie Państwo o terminie realizacji że jest do 15.01.2026. Czy dobrze rozumiem że chodzi tu o zakończenie dzierżawy serwera i utrzymania? Czy w związku z tym faktury będą mogły być wystawione po zakończeniu odpowiednich etapów: wdrożenie i udostępnienie systemu, co miesiąc za utrzymanie i obsługę, za konwersję materiałów dydaktycznych? Może jednak źle interpretuję i termin ten dotyczy wdrożenia i uruchomienia usługi? ODPOWIEDŹ: Termin realizacji zamówienia określony na dzień 15.01.2026 to jest dzień do którego należy dostarczyć dostęp do platformy i należy utrzymywać współpracę ze Szpitalem celem przeprowadzenia szkoleń pracowników Szpitala. Po wyłonieniu Wykonawcy usługi zostanie podpisana umowa pomiędzy Szpitalem a Wykonawcą, w której określone zostaną warunki płatności. Płatności po zakończeniu odpowiednich etapów i podpisaniu protokołów odbioru danej części usługi są do przyjęcia przez Szpital. Pytanie 2: Jaka jest tematyka szkoleń? Piszecie Państwo: "Wykonawca ma obowiązek bieżącego dostosowywania Platformy do zmian wynikających z przepisów prawa i innych mających wpływ na ich zawartość dziedzinową i merytoryczną" W związku z tym ważne jest oszacowanie ilości ewentualnych zmian co ma wpływ na cenę ODPOWIEDŹ: Tematyka szkoleń jest różnorodna, są to zarówno szkolenia branżowe dla pracowników medycznych jak też szkolenia ogólne jak np. mobbing. Treść merytoryczna w postaci plików .pdf oraz filmików zostanie przekazana Wykonawcy po zawarciu umowy. Wskazane w zapytaniu zapisy dotyczące zmian odnoszą się do zabezpieczeń przechowywania danych użytkowników wynikających z przepisów prawa oraz dostosowania platformy do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnością. W chwili obecnej nie jesteśmy w stanie oszacować ilości ewentualnych zmian, gdyż nie wiemy jak często prawo będzie się zmieniać w kontekście tej współpracy. Pytanie 3: Czy dopuszczacie Państwo aby Wykonawca korzystał z infrastruktury serwerowej zewnętrznych dostawców a nie z własnej? ODPOWIEDŹ: Wykonawca musi korzystać z własnej infrastruktury serwerowej. |
Komunikaty