Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa w postaci monitoringu, deratyzacji i dezynsekcji na potrzeby Szkoły Policji w Katowicach

Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2023 16:06:00
Składania : 27-12-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

CHARAKTERYSTYKA

Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w postaci:

1)  dwanaście razy w ciągu roku, odpowiednio jeden raz w miesiącu, monitoringu opartego na założeniach systemu HACCP wraz z wykonaniem usługi deratyzacji, dezynsekcji pomieszczeń w budynku „U”  (tj. magazyny spożywcze, pomieszczenia kuchni) oraz terenu wokoło budynku „U”. Zakres czynności ww. usługi to:

a.       kontrola, uzupełnianie i wymiana preparatu w karmnikach deratyzacyjnych
w ilości 18 szt. rozmieszczonych wokół budynku „U”;

b.      kontrola uzupełnianie i wymiana preparatu w chwytaczach żywołownych (gryzoni) w ilości 4 szt.;

c.       kontrola, uzupełnianie i wymiana preparatu w pułapkach monitorujących szkodniki magazynowe w ilości 5 szt.;

d.      kontrola, uzupełnianie i wymiana preparatu w pułapkach monitorujących insekty biegające w ilości 10 szt.;

e.       kontrola i czyszczenie lampy owadobójczej rażącej – czyszczenie tacki;

f.        kontrola oraz wymiana lepu w dwóch lampach owadobójczych lepowych (lampa DEAL  model 003ECOIP21 2x15);

g.       sporządzenie listy działań korygujących, co w przypadku stwierdzenia wystąpienia infestacji szkodników sanitarnych pozwoli na podjęcie natychmiastowych zabiegów interwencyjnych.

h.      przygotowanie dokumentacji – programu ochrony obiektu przed szkodnikami, zawierającego:

-     dane firmy,

-     kopię polisy ubezpieczenia,

-     plan rozmieszczenia urządzeń monitorujących szkodniki sanitarne
w pomieszczeniach kuchennych i magazynowych,

-     protokoły kontroli urządzeń monitorującymi,

-     procedury zwalczania szkodników sanitarnych,

-     pozwolenia oraz karty charakterystyki stosowanych preparatów,

-     listę działań korygujących, i wykresy trendów aktywności szkodników sanitarnych.

2)  raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, deratyzacji,
w zakres której wchodzi:

a.       usługa deratyzacji polegająca na kontroli 54 szt. karmników deratyzacyjnych
i wymiana zastosowanych preparatów deratyzacyjnych, (bud. „C” - 7 szt., „L” - 4 szt., „M” -4 szt., „H” - 6 szt., „W” - 2 szt., „Z” - 7 szt., „O” – 24 szt.);

b.      wyłożeniu odpowiedniej ilości preparatów przeciw gryzoniom w pomieszczeniach piwnicznych w budynkach „C” (127,30 m²), „L” (578,71 m2) „M” (578,71 m²), „H” (276,51 m²) i ,,W” (239,68 m2) – łączna powierzchnia pomieszczeń 1 800,91 m2;

c.       oraz wyłożeniu odpowiedniej ilości preparatu przeciw gryzoniom
w postaci kostek woskowych przymocowanych na lince metalowej w 94 studzienkach kanalizacyjnych;

3)       raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, dezynsekcji,
w zakres której wchodzi tępienie szkodliwych owadów, ich jaj i larw przy zastosowaniu środków fizycznych, chemicznych, mechanicznych lub biologicznych w następujących pomieszczeniach budynku „U stołówka”: (magazyny żywności, szatnie, korytarze, toalety, pomieszczenia magazynierów, pomieszczenia biurowe, sale konsumpcyjne – łączna powierzchnia pomieszczeń wynosi 1 874,68 m²);

4)       raz w roku w miesiącu kwietniu serwis i wymiana świetlówek UV w ilości 4 szt.
w lampach owadobójczych znajdujących się w pomieszczeniu stołówki bud. „U”.

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią umowy dołączonej w formie załącznika. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę
na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest
o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

3.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

4.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.

5.      Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.

  1. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej umowy przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.

7.      Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będą protokoły potwierdzające wykonanie usługi.

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -15:00.

 

TERMIN REALIZACJI : umowa zawarta od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór UMOWA DDD na 2024.pdf pdf 604.76 2023-12-20 16:08:28 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w postaci monitoringu, deratyzacji i dezynsekcji na potrzeby Szkoły Policji w Katowicach CHARAKTERYSTYKA Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w postaci: 1) dwanaście razy w ciągu roku, odpowiednio jeden raz w miesiącu, monitoringu opartego na założeniach systemu HACCP wraz z wykonaniem usługi deratyzacji, dezynsekcji pomieszczeń w budynku „U” (tj. magazyny spożywcze, pomieszczenia kuchni) oraz terenu wokoło budynku „U”. Zakres czynności ww. usługi to: a. kontrola, uzupełnianie i wymiana preparatu w karmnikach deratyzacyjnych w ilości 18 szt. rozmieszczonych wokół budynku „U”; b. kontrola uzupełnianie i wymiana preparatu w chwytaczach żywołownych (gryzoni) w ilości 4 szt.; c. kontrola, uzupełnianie i wymiana preparatu w pułapkach monitorujących szkodniki magazynowe w ilości 5 szt.; d. kontrola, uzupełnianie i wymiana preparatu w pułapkach monitorujących insekty biegające w ilości 10 szt.; e. kontrola i czyszczenie lampy owadobójczej rażącej – czyszczenie tacki; f. kontrola oraz wymiana lepu w dwóch lampach owadobójczych lepowych (lampa DEAL model 003ECOIP21 2x15); g. sporządzenie listy działań korygujących, co w przypadku stwierdzenia wystąpienia infestacji szkodników sanitarnych pozwoli na podjęcie natychmiastowych zabiegów interwencyjnych. h. przygotowanie dokumentacji – programu ochrony obiektu przed szkodnikami, zawierającego:  dane firmy,  kopię polisy ubezpieczenia,  plan rozmieszczenia urządzeń monitorujących szkodniki sanitarne w pomieszczeniach kuchennych i magazynowych,  protokoły kontroli urządzeń monitorującymi,  procedury zwalczania szkodników sanitarnych,  pozwolenia oraz karty charakterystyki stosowanych preparatów,  listę działań korygujących, i wykresy trendów aktywności szkodników sanitarnych. 2) raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, deratyzacji, w zakres której wchodzi: a. usługa deratyzacji polegająca na kontroli 54 szt. karmników deratyzacyjnych i wymiana zastosowanych preparatów deratyzacyjnych, (bud. „C” - 7 szt., „L” - 4 szt., „M” -4 szt., „H” - 6 szt., „W” - 2 szt., „Z” - 7 szt., „O” – 24 szt.); b. wyłożeniu odpowiedniej ilości preparatów przeciw gryzoniom w pomieszczeniach piwnicznych w budynkach „C” (127,30 m²), „L” (578,71 m2) „M” (578,71 m²), „H” (276,51 m²) i ,,W” (239,68 m2) – łączna powierzchnia pomieszczeń 1 800,91 m2; c. oraz wyłożeniu odpowiedniej ilości preparatu przeciw gryzoniom w postaci kostek woskowych przymocowanych na lince metalowej w 94 studzienkach kanalizacyjnych; 3) raz na kwartał w miesiącach marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu, dezynsekcji, w zakres której wchodzi tępienie szkodliwych owadów, ich jaj i larw przy zastosowaniu środków fizycznych, chemicznych, mechanicznych lub biologicznych w następujących pomieszczeniach budynku „U – stołówka”: (magazyny żywności, szatnie, korytarze, toalety, pomieszczenia magazynierów, pomieszczenia biurowe, sale konsumpcyjne – łączna powierzchnia pomieszczeń wynosi 1 874,68 m²); 4) raz w roku w miesiącu kwietniu serwis i wymiana świetlówek UV w ilości 4 szt. w lampach owadobójczych znajdujących się w pomieszczeniu stołówki bud. „U”. WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią umowy dołączonej w formie załącznika. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę. 3. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 4. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00. 6. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej umowy przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będą protokoły potwierdzające wykonanie usługi. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -15:00. TERMIN REALIZACJI : umowa zawarta od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 206