Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 25-01-2024 13:53:00 |
Placing offers : | 12-02-2024 09:00:00 |
Offers opening : | 12-02-2024 09:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu elewacji i pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Kościuszki 24 w Lubawka.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego remontu elewacji i pokrycia dachowego (z wykonaniem odwodnienia, izolacji pionowej i poziomej fundamentów, docieplenia elewacji, wymiany pokrycia dachowego, wykonaniem remontu elewacji i dachu pomieszczeń gospodarczych na elewacji tylnej) – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 2 x 1 egz. (na nośniku elektronicznym),
- wykonanie projektu technicznego – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),
- uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.
3. Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na roboty budowlane.
4. Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej lub DWKZ.
5. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
6. Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.
7. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.
Termin wykonania zamówienia:
- złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji: do dnia 30.04.2024 r.
- sprawowanie nadzoru autorskiego: do czasu zakończenia robót budowlanych objętych wykonaną dokumentacją projektową wraz z procedurami odbiorowymi.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-20 09:04 | Maciej Kosal | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Szanowni Państwo! Zapytanie zostaje unieważnione ze względu na brak zgody Wspólnoty Mieszkaniowej na wykonanie dokumentacji. Dziękujemy za złożenie ofert. |
2024-02-12 09:25 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert. |
2024-02-09 07:05 | Maciej Kosal | Zamawiający informuje, że wydłuża termin składania ofert do dnia 12.02.2024 r, do godz. 9:00. |
2024-02-09 07:04 | Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
Do
Zamawiającego
wpłynęło
następujące
pytanie:
"Witam,
czy
przewidują
Państwo
wydłużenie
terminu
realizacji
zadania
jeśli
umowa
zostanie
podpisana
ok
10.04.2024.
Termin
związania
z
ofertą
zgodnie
z
zapytaniem
ofertowym
jest
60
dni." Ad. 1 Zamawiający informuje, że w przedmiotowym budynku występuje Wspólnota Mieszkaniowa. W związku z tym, przed podpisaniem umowy konieczne jest podjęcie stosownej chwały WM i zapewnienie finansowania przez współwłaścicieli. W przypadku przeciągnięcia się procedury Zamawiający uzgodni z Wykonawcą nowy termin wykonania dokumentacji. |
2024-02-01 09:55 | Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
Do
Zamawiającego
wpłynęły
następujące
pytania: "- proszę o udostępnienie protokołu z okresowej kontroli stanu technicznego budynku - proszę o określenie zakresu przewidywanych robót związanych z odwodnieniem i remontem dachów - czy budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, czy wpisany jest do rejestru zbytków, czy Zamawiający występował o zalecenia konserwatorskie" Ad. 1 Poniżej załączono protokół kontroli rocznej z 2023 r i 5-letniej z 2020 r. Ad. 2 Zamawiający oczekuje zaprojektowania sposobu odprowadzenia wód opadowych z rynien. Ponadto projektant powinien określić czy należy wykonać drenaż wokół budynku i przewidzieć sposób odprowadzenia wody (należy określić, czy drenaż jest potrzebny i czy wykonanie drenażu nie wpłynie negatywnie na budynek - odpływ wody spod fundamentów). Ad. 3 Budynek nie jest objęty ochroną konserwatorską. 141 - 2023 - Kościus [...].pdf |
Announcements