Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MKUO ProNatura ZO/24/24 Opracowanie regulacji kancelaryjnych i archiwalnych

Deadlines:
Published : 21-02-2024 13:52:00
Placing offers : 05-03-2024 14:00:00
Offers opening : 05-03-2024 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
24_formularz cenowy.docx docx 20.74 2024-02-21 13:52:00 Proceeding
24_notka biograficzna.docx docx 13.64 2024-02-21 13:52:00 Proceeding
24_Wykaz zrealizowanych usług.docx docx 16.41 2024-02-21 13:52:00 Proceeding
24_Wzór Umowy.pdf pdf 240.95 2024-02-21 13:52:00 Proceeding
24_Zapytanie Ofertowe - opracowanie regulacji archiwalnych 2024-02-21.pdf pdf 189.33 2024-02-21 13:52:00 Proceeding

Announcements

2024-03-18 10:34 Maria Klapczyńska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Opracowanie regulacji kancelaryjnych i archiwalnych Proszę wpisać cenę umowną netto z formularza "Kalkulacja ceny ofertowej" 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 90% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia płatna będzie etapami: a. 50% ceny po zakończeniu Etapu II, b. 50% ceny po zakończeniu Etapu IV. Przelew 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Etap I: Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu projekty regulacji kancelaryjnych i archiwalnych - w terminie do 3 tygodni od udzielenia zamówienia. Etap II: Wykonawca przeprowadzi konsultacje projektów wykonanych w Etapie I, przygotuje projekty ostateczne regulacji kancelaryjnych i archiwalnych – w terminie do 3 tygodni od zakończenia Etapu I. Etap III: Wykonawca jako reprezentant Zamawiającego uzgodni pakiet regulacji kancelaryjnych i archiwalnych z właściwym archiwum państwowym – rozpoczęcie procedury uzgadniania w terminie do 2 tygodni od zakończenia Etapu II, z zastrzeżeniem, że zakończenie procedury uzależnione jest od tempa procedowania regulacji przed archiwum państwowym. Etap IV: Wykonawca przeprowadzi szkolenie stacjonarne dla pracowników Zamawiającego (1 grupa do 20 osób) w zakresie posługiwania się instrukcją kancelaryjną, instrukcją archiwalną oraz jednolitym rzeczowym wykazem akt – w terminie do 2 tygodni od zakończenia Etapu III. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszystkie koszty niezbędne dla realizacji usługi, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Opracowanie kompletu przepisów kancelaryjnych i archiwalnych określonych w pkt. 1 od a) do c) dla przynajmniej 2 podmiotów z branży odpadowej lub przemysłowej 10% Jeżeli wykonawca posiada doświadczenie proszę potwierdzić wpisując "TAK" oraz załączyć wykaz usług i referencje, o których mowa w pkt. 3 lit. a), jeżeli nie proszę zaprzeczyć wpisując "NIE" (0)
6 Posiadanie wiedzy i doświadczenia - Proszę załączyć referencje, z których wynikać będzie m.in. rodzaj opracowanego dokumentu, informacja czy zamawiający wytwarzał dokumentację archiwalną oraz informacja potwierdzającą uzgodnienie przepisów kancelaryjnych i archiwalnych z właściwym archiwum państwowym, na potwierdzenie warunku udziału określonego w punkcie 3 lit. a zapytania ofertowego. (0)
7 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Proszę załączyć notkę biograficzną w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 3 lit. b zapytania ofertowego. (0)
(0)

The number of page views: 355