Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.12.2024.KS „Modernizacja pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno - Suchodół”

Krzysztof Stańczyszyn
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2024 11:03:00
Składania : 01-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 01-03-2024 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

I.7013.12.2024.KS                                                                            Krosno, dnia 22.02.2024 r.                                                                                                                                                                                                                       


SPECYFIKACJA  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA


1. Zamawiający:

 

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

 

tel. 13 47 43 210      

fax 13 47 43 206


2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (Zarządzenie Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. – publikacja na stronie internetowej Zamawiającego (https://platformazakupowa.pl/pn/krosno).

 

3. Przedmiot zamówienia:

 

Modernizacja pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno - Suchodół”

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 Roboty malarskie

45421131-1 Instalowanie drzwi

45431200-9 Kładzenie glazury

45211310-5 Roboty budowlane w zakresie łazienek

 

Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania:

 

1.    Roboty rozbiórkowe:

1.1.     Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,

1.2.     Demontaż paneli podłogowych wraz z podkładem i listwami,

1.3.     Demontaż płytek podłogowych i ściennych,

1.4.     Demontaż barierki przy schodach,

1.5.     Demontaż lamp oświetleniowych,

1.6.     Demontaż grzejników,

1.7.     Demontaż wyposażenia łazienki,

 

2.      Roboty budowlano - montażowe:

2.1.   Wykonanie warstw posadzkowych: podbudowa, warstwa betonu gr. 10cm C12/15, zbrojona siatką fi 4mm, oczka 15x15cm, montaż warstwy przeciwwilgociowej z dwóch warstw foli izolacyjnej gr. 0,3mm dla pojedynczej warstwy, izolacja termiczna z styropianu EPS100 gr. 15cm, λ=0,036, posadzka betonowa gr. 8cm C16/20,

2.2.   Przygotowanie podłoża ściany / sufit m.in. usunięcie odspajającego tynku, łuszczącej farby oraz zanieczyszczeń ograniczających przyczepność nowych warstw wraz z montażem narożników aluminiowych w wnękach okiennych i ściennych z wyrównaniem podłoża pod malowanie,

2.3.   Gruntowanie i malowanie przegród poziomych i pionowych, kolor biały, materiał powłoka odporna na czyszczenie na mokro, stopień połysku: matowa,

2.4.   Nałożenie tynku żywicznego na wysokość od poziomu posadzki 110 cm, frakcja 1,5 mm, kolor: jasny szary,

2.5.   Montaż oświetlenia, napięcie wejściowe 220-240V, moc oprawy 30-50W, strumień świetlny ~4500lm, temperatura barwowa ~4000K, klasa szczelności IP20-44, w pomieszczeniach higienicznosanitarnych z czujnikiem obecności,

2.6.   Montaż oświetlenia - kinkiety, napięcie wejściowe 220-240V, moc oprawy 20W, strumień świetlny ~4500lm, temperatura barwowa ~4000, klasa szczelności co najmniej IP20, wymiary orientacyjne (wys/szer/gł) 170/80/40 mm, kolor oprawy: czarny,

2.7.   Montaż stolarki drzwiowej z przygotowaniem otworu do montażu, wymiar w świetle 80cm i 90cm, wysokość w świetle 200cm, wypełnienie plaster miodu, kolor skrzydła szary, ościeżnica stała MDF, wyposażone w wkładkę patentową / WC, szyld,

2.8.   Montaż drzwi wewnętrznych stalowych EIS30 wraz z przygotowaniem otworu do montażu (poszerzenie otworu, wykonanie nadproża), wymiar w świetle przejścia 90/200cm, kolor skrzydła - ral 7035, ościeżnica stalowa,  wyposażone w zamek na wkładkę patentową i szyld oraz automatyczną uszczelkę opadającą, uzupełnienie ubytków w szpalecie po montażu drzwi wraz z podwójnym malowaniem

2.9.   Montaż armatury i wyposażenia łazienki, bateria: kolor chrom, nablatowa, miska WC kompaktowa z deską sedesową,

2.10.  Montaż sufitu podwieszanego typu Armstrong, kolor biały,

2.11. Montaż grzejników aluminiowych płytowych z podpięciem bocznym / dolnym uzależnionym od istniejącej instalacji, kolor biały, wyposażone w głowicę termostatyczną,

2.12.  Montaż okna dachowego w istniejącym otworze o wymiarach ~78x118cm, profil PCV w kolorze białym obustronnym z osią obrotu umieszczoną w połowie ramy ościeżnicy, wyposażone w kołnierz uszczelniający, współczynniku Uw nie większym niż 1,1 W/m2K, wyposażone w klamkę,

2.13.  Montaż płytek podłogowych o wymiarach: 15-20 x 90-120 cm, antypoślizgowość: ≥R11, klasa ścieralności: ≥4, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: drewnopodobna wraz z cokolikiem na wysokość 10cm w sali szkoleniowej na parterze,

2.14.  Montaż płytek na powierzchni podłogi o wymiarach: 60 x 60 cm, antypoślizgowość: R12, klasa ścieralności: V, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: odcienie szarości wraz z wpustem podłogowym, kratka z stali nierdzewnej oraz montaż płytek na powierzchni ścian do wysokości 200cm o wymiarach: 25-30 x 60 cm, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: odcienie szarości, narożniki zewnętrzne i wykończenie poziome wykonane listwami aluminiowymi w pomieszczeniu higienicznosanitarnym,

2.15.  Montaż płytek na powierzchni schodów, antypoślizgowość: R12, klasa ścieralności: V, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: odcienie szarości,

2.16.  Montaż płytek na powierzchni podłogi o wymiarach: 60 x 60 cm, antypoślizgowość: R12, klasa ścieralności: V, wykończenie powierzchni: matowa, kolor: odcienie szarości,

2.17. Montaż paneli podłogowych wraz z podkładem xps łączna grubość panelu i podkładu dostosowana do wysokości istniejących posadzek w pomieszczaniach sąsiednich, klasa ścieralności AC6, fazowane v-fuga 4 stronna, struktura drewna, kolor: naturalne drewno w sali szkoleniowej na piętrze,

2.18.  Montaż balustrady, wysokość od poziomu spocznika / stopnia 110cm, przy zachowaniu światła przejścia 120cm, maksymalny prześwit lub wymiar otworu pomiędzy elementami wypełnienia balustrady 20cm, mocowanie boczne, poręcz fi 42,4mm, wypełnienie fi 12mm, materiał stal nierdzewna, powierzchnia szlifowana,

2.19.  Montaż poręczy, wysokość od poziomu stopnia 110cm, przy zachowaniu światła przejścia 120cm, poręcz fi 42,4mm, odsunięta od ściany 5cm, materiał stal nierdzewna, powierzchnia szlifowana.

   

3.      Roboty instalacyjne:

3.1.   Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w sali szkoleniowej na parterze oraz w przebudowywanym pomieszczeniu higienicznosanitarnym,

3.2.   Przebudowa instalacji wod-kan, CO,

 

4.      Dostawa wyposażenia:

4.1.   Laptop, parametry: procesor ~1.30-4.60 GHz (10 rdzeni, 12 wątków, 12MB cache), pamięć RAM 32GB, dysk SSD 1000GB, typ ekranu: niedotykowy, matowy (led, ips), przekątna ekranu 15,6", rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (Full HD), jasność matrycy 250 cd/m2, łączność: Wi-Fi 6, moduł bluetooth 5.3, złącza: usb 3.2 gen. 1 - 2szt, usb typu C - 1szt, HDMI 1.4b - 1szt, wyście audio, typ baterii: litowo-polimerowa, system operacyjny: brak, wymiary: wys/szer/gł ~ 18/36/24 cm,

4.2.   Monitor interaktywny / TV, parametry: przekątna: 75"-86", rozdzielczość ekranu: ~3840x2160 UHD 4K, format ekranu: 16:9, kąt widzenia: ~150o-180o, złącza: ~HDMI 2.0 x 3, ~USB (A,B,C) - 3szt, VGA - 1szt, mini jack - 1szt, RJ45 - 2szt, głośniki: ~2x16W, WiFi, obsługiwane systemy operacyjne z systemem Windows, powierzchnia antyodblaskowa,

4.3.   Drukarka, parametry: laserowa kolorowa, maksymalny format druku: A4, rozdzielczość w kolorze (dpi): 600x600, Wi-Fi, szybkość druku (str/min) min: 18 w czerni, 4 w kolorze, podajnik papieru min: 150 arkuszy, obsługiwane systemy: Windows,

4.4.   Zestaw dwóch mikrofonów bezprzewodowych zintegrowanych z głośnikami,

4.5.   Szafa, parametry: 360x300x65cm, płyta o gr. 18mm, kolor okleiny: dąb złoty, drzwi przesuwne, podział wewnętrzny szafy zgodnie z załącznikiem nr 10,

4.6.   Szafka, parametry: płyta o gr. 18mm, kolor okleiny: dąb złoty, podział wewnętrzny szafki zgodnie z załącznikiem nr 11,

4.7.   Półki, parametry: płyta o gr. 18mm, szerokości 25cm, kolor okleiny dąb złoty,

4.8.   Stół, parametry: wymiar blatu ~300x120cm i wysokości ~75cm, blat wykonany z płyty laminowanej dwustronnej w kolorze dąb złoty, podstawa ramowa ze stali/drewno, nogi o przekroju kwadratowym ~8x8cm,

4.9.   Krzesła, parametry: tapicerowane w kolorze ciemny szary, stelaż stalowy w kolorze czarnym.

 

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac oraz bezpieczne korzystanie z placówki przez jej użytkowników.

 

UWAGI:

1.    Zagospodarowanie / utylizacja materiałów powstałych w trakcie wykonywania robót stanowią własność Wykonawcy.

2.    Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu prac przed złożeniem oferty.

3.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo do rezygnacji z wykonywania części prac, których wykonanie okaże się niekonieczne. Ustalone z wykonawcą wynagrodzenie za wykonanie w/w części prac, z których wykonania zrezygnowano, nie zostanie zrealizowane, bez żadnego odszkodowania na rzecz Wykonawcy.

 

4. Termin realizacji zamówienia, warunki umowne:

1.    Planowany termin realizacji zamówienia:

a)      rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy

b)      zakończenie: do 15.07.2024 r.,

c)      pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączonym do SWZ wzorze umowy.

 

UWAGA:

Realizacja robót w pomieszczeniu: sala szkoleniowa na parterze od dnia podpisania umowy, realizacja robót dla pomieszczeń: sala szkoleniowa piętro / łazienka / komunikacja od dnia 13.05.2024.

 

5. Warunki wymagane od wykonawców:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:

a)      Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1,

b)      Kalkulację ofertową – kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dołączonego formularza – Załącznik Nr 7, zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 6 niniejszej specyfikacji,

c)      Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – co najmniej 70 000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, (co najmniej jedno zamówienie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem posiadanych dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie celem udokumentowania doświadczenia zawodowego – Załącznik Nr 3,

d)     Wykaz personelu do wykonania zamówienia, – Załącznik Nr 4. Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę osobą posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej, która pełnić będzie funkcje kierownika robót.

 

6. Sposób obliczenia ceny:

Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie podlegać rozliczeniu na podstawie kosztorysu powykonawczego ustalonego w oparciu o rzeczywiste obmiary wykonanych robót przemnożone przez odpowiadające im ceny jednostkowe zawarte w ofercie.


Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy.

 

Ceny jednostkowe oraz cenę oferty należy ustalić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

Kształtując cenę należy mieć na uwadze, że:

a)   zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy należytego ładu, porządku, oznakowania robót i zabezpieczenia warunków bhp i p.poż, wykonania niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,

b)      zapewnienia takiej organizacji robót, aby nie utrudniły funkcjonowania terenów przyległych i placówki,

c)      poniesienia kosztów montażu i demontażu obiektów zaplecza tymczasowego budowy oraz kosztów amortyzacji lub zużycia tych obiektów, kosztów doprowadzenia i wyposażenia zaplecza tymczasowego w niezbędne media wraz z kosztami ich zużycia oraz uzyskaniem wymaganych warunków technicznych,

d)  poniesienia kosztów zatrudnienia przez Wykonawcę personelu kierowniczego, technicznego i administracyjnego budowy, obejmujących wynagrodzenie tych pracowników niezaliczane do płac bezpośrednich, wynagrodzenia uzupełniające, koszty ubezpieczeń społecznych i podatki od wynagrodzeń, wynagrodzenia bezosobowe, które według wykonawcy obciążają daną budowę,

e)  poniesienia kosztów szczelnego zabezpieczenia stref wykonywanych robót budowlanych, kosztów zabezpieczenia przed uszkodzeniem oraz naprawy i odtworzenia istniejących elementów zagospodarowania terenu uszkodzonych lub zniszczonych przez Wykonawcę lub podmioty działające na jego rzecz w trakcie realizacji prac objętych zamówieniem,

f)      poniesienia kosztów wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,

g)  poniesienia kosztów materiałów podstawowych i pomocniczych do wykonania zamówienia, obejmujących również koszty dostarczenia materiałów z miejsca ich zakupu bezpośrednio na stanowiska robocze lub na miejsca składowania na placu budowy,

h)  poniesienia kosztów uporządkowania terenu budowy po wykonanych robotach do stanu pierwotnego wraz z naprawą ewentualnych szkód użytkownikowi oraz osobom trzecim,

i)       poniesienia kosztów utylizacji materiałów z rozbiórki wraz z innymi kosztami towarzyszącymi z udokumentowaniem, że materiał został w prawidłowy sposób zagospodarowany lub zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami,

j)       zapewnienia na koszt własny takiej organizacji robót, aby prowadzone prace nie ograniczały w żaden sposób możliwości dojazdu służb technicznych, porządkowych i ratowniczych, ochrony do urządzeń ppoż. oraz nie stanowiły przeszkody na drogach ewakuacyjnych,

k)    zabezpieczenia na koszt własny istniejących elementów narażonych na uszkodzenie lub zniszczenie podczas realizacji przedmiotu zamówienia,

l)        poniesienia kosztów złożenia Zamawiającemu kompletu dokumentów związanych
z zakończoną budową, zawierających oświadczenie kierownika robót oraz potwierdzenia dla użytych materiałów, sprzętu, urządzeń i wyposażenia o zgodności
z obowiązującym w tym zakresie prawem,

m)    Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren wykonywanych robót       pracownikom Zamawiającego oraz organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą,

n)    koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem prac budowlano-montażowych z tytułu szkód na mieniu lub osobach trzecich, jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac budowlanych,

o)      koszty uzyskania wymaganych zezwoleń oraz opłat za zajęcie niezbędnego na cele budowy terenu,

p)      koszty czyszczenia kół środków transportowych oraz dróg z zanieczyszczeń spowodowanych transportem ziemi i gruzu z terenu budowy,

q)    poniesienia wszystkich innych, nie wymienionych wyżej kosztów, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót objętych ww. zamówieniem oraz są podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.

 

Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie będą podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia wskazanego w ofercie, cenę obliczoną zgodnie z powyższym opisem wykonawca wpisze w stosownym punkcie formularza oferty.

 

Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów
i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

 

W ofercie, o której mowa powyżej, wykonawca ma obowiązek:

a)  poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,

b)  wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego,

c)      wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,

d)     wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

 

Zamawiający dopuszcza korektę oczywistych omyłek pisarskich w treści oferty, oczywistych omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.

 

7. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji:

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

 

8. Opis sposobu przygotowania i składania ofert:

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia,

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert,

d)     Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę,

e)    Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert,

f)     W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania,

g)    Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników,

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 01 marzec 2024r., do godziny 10.00,

i)        Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty,

j)    Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”,

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty,

l)        Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona,

m)    Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 marzec 2024r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 10.30,

o)    Informację z otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą  platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości ” oferentom, który złożyli oferty,

p)    Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy,

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

r)      Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje,

s)    Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)     Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x) Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,

z)   Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu,

aa)   Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem,

cc)   Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

 

9. Kryterium oceny ofert :

Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

 

- Najniższa cena- 100%

 

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a także pozostałych wykonawców o dokonanym wyborze.

Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zleceniem wykonania przedmiotowego zamówienia oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.

 

10. Skład dokumentacji przetargowej:

1.      Załącznik Nr 1 – formularz oferty przetargowej

2.      Załącznik Nr 2 klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych

3.      Załącznik Nr 3 – informacja o doświadczeniu

4.      Załącznik Nr 4 – wykaz personelu do realizacji zamówienia

5.      Załącznik Nr 5 – wzór umowy

6.      Załącznik Nr 6 – przedmiar robót

7.      Załącznik Nr 7 – kosztorys ofertowy

8.      Załącznik Nr 8 – zdjęcia stanu istniejącego

9.      Załącznik Nr 9 – sala szkoleniowa parter – instalacja elektryczna

10.  Załącznik Nr 10 – sala szkoleniowa parter – szafa

11.  Załącznik Nr 11 – sala szkoleniowa parter – szafka

12.  Załącznik Nr 12 – łazienka – instalacja elektryczna

13.  Załącznik Nr 13 – poglądowe wyposażenie



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 48.98 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
SWZ + załącznik nr 1,2,3,4.doc doc 138.5 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - wzór umowy.doc doc 174.5 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - przedmiar robót.xlsx xlsx 21.89 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 - kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 24.41 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 - zdjęcia stanu istniejącego.pdf pdf 19196.34 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 – sala szkoleniowa parter – instalacja elektryczna.pdf pdf 85.04 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 10 – sala szkoleniowa parter – szafa.pdf pdf 260 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 11 – sala szkoleniowa parter – szafka.pdf pdf 90.45 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 12 – łazienka – instalacja elektryczna.pdf pdf 80.8 2024-02-22 11:03:00 Postępowanie
Załącznik Nr 13 - poglądowe wyposażenie.pdf pdf 572.26 2024-02-22 11:10:43 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 394.05 2024-03-01 13:30:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-01 13:30 Krzysztof Stańczyszyn Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-22 11:10 Krzysztof Stańczyszyn Zamawiający zamieszcza załącznik nr 13 - poglądowe wyposażenie

Załącznik Nr 13 - po [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 15.07.2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 368