Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-03-2024 16:18:00 |
Składania : | 18-03-2024 14:30:00 |
Otwarcia : | 18-03-2024 14:45:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w zakresie wymiany nawierzchni placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 6 w Płocku.”
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
II. Termin realizacji zamówienia - zgodnie ze Wzorem umowy.
III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %.
IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
V. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.
VI. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt IV.
VIII. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- Krzysztof Pawlak - w zakresie merytorycznym,
- Agnieszka Szatkowska - w zakresie formalnym.
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w zakresie wymiany nawierzchni placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 6 w Płocku.
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2024-03-19 08:35 | Agnieszka Szatkowska | Zamawiający informuje, iż postępowanie zostało unieważnione. Ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. |
2024-03-18 15:05 | Agnieszka Szatkowska |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
zostały
złożone
dwie
oferty: 1) Weronika Wójtowicz WW Studio ul. Janowicka 29B/26, 03-887 Warszawa cena za całość zamówienia - 97 785,00 zł brutto 2) Primtech Szymon Kita ul. Sienkiewicza 4/6, 42-600 tarnowskie Góry cena za całość zamówienia - 113 160,00 zł brutto. |
2024-03-13 13:04 | Agnieszka Szatkowska | Zamawiający informuje, iż ekspertyzą należy objąć drzewa maksymalnie w strefie do 5m od placu zabaw. |
2024-03-12 13:14 | Agnieszka Szatkowska |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
wpłynęło
zapytanie
następującej
treści: W związku z obecnością ok 60 drzew w rejonie placu zabaw proszę o informację czy wszystkie drzewa należy przebadać metodą VTA i SIA oraz dokonać pomiarów ich statyki metodą tensometryczną Elasto-Inklino? Odpowiedź Zakres ekspertyzy co do ilości koniecznych do zbadania drzew, leży po stronie Oferenta, na podstawie oceny po przeprowadzonej wizji lokalnej specjalisty/specjalistów posiadających kwalifikacje zawodowe do wykonywania ekspertyz w tym zakresie. Ekspertyza, wraz z jej wynikami i wnioskami, podana zostanie weryfikacji, a zaakceptowana dopiero po opinii i uwzględnieniu uwag Zamawiającego - Wydziału Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Płocka. Zamawiający informuje, iż przedłuża termin składania ofert do dnia 18 marca 2024 roku, godzina 14:30, otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 marca 2024 roku, godzina 14:45. |
2024-03-08 09:13 | Agnieszka Szatkowska |
Zamawiający
informuje,
iż
do
oferty
należy
dołączyć
wypełniony
załącznik
-
Kalkulacja
ceny.
W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty. |
Komunikaty