Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MASZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO”

Karolina Brożyńska-Wlazły
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Oddział: DOA
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2024 08:26:00
Składania : 19-03-2024 10:04:00
Otwarcia : 19-03-2024 10:09:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

zanowni Państwo,  

Województwo Opolskie planuje zakup mebli biurowych (w trybie podstawowym – zgodnie z ustawą Pzp).

W związku z powyższym zwracam się z prośbą o przekazanie informacji na temat szacunkowej wartości zamówienia (netto w PLN) – zgodnie z załączoną specyfikacją. Termin zamówienia to maksymalnie 21 dni roboczych od dnia przekazania zlecenia jednostkowego. 

 Zamówienie podstawowe zostanie zrealizowane w minimum 2, maksymalnie 6 dostawach. Jednorazowa dostawa mebli wskazanych w zleceniu jednostkowym odbywać się będzie maksymalnie do 8 lokalizacji Zamawiającego na terenie Opola. 

Dokładny Opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe informacje dot. zamówienia znajdują się w załacznikach. 

Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 77 5416 662

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ do szacowania.docx docx 42.24 2024-03-14 08:26:00 Postępowanie
zapytanie do szacowania - przetarg na dostawę mebli.docx docx 18.91 2024-03-14 08:26:17 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Biurko proste 140 x 70 cm zamówienie podstawowe 50 szt. - (0)
2 Biurko proste 160 x 70 cm zamówienie podstawowe 15 szt. - (0)
3 Osłona czołowa biurka prostego 140 zamówienie podstawowe 15 szt. - (0)
4 Osłona czołowa biurka prostego 160 zamówienie podstawowe 8 szt. - (0)
5 Dostawka do biurka zamówienie podstawowe 65 szt. - (0)
6 Kontener podbiurkowy zamówienie podstawowe 65 szt. - (0)
7 Szafa aktowa dwudrzwiowa zamówienie podstawowe 25 szt. - (0)
8 Szafa ubraniowa jednodrzwiowa zamówienie podstawowe 25 szt. - (0)
9 Szafka gospodarcza zamknięta zamówienie podstawowe 20 szt. - (0)
10 Szafka gospodarcza (półotwarta) zamówienie podstawowe 15 szt. - (0)
11 Wieszak ubraniowy zamówienie podstawowe 15 szt. - (0)
12 Szafa biurowa półotwarta zamówienie podstawowe 10 szt. - (0)
13 Stół zamówienie podstawowe 10 szt. - (0)
14 Stolik kwadratowy zamówienie podstawowe 15 szt. - (0)
15 Biurko proste 140 x 70 cm zamówienie w opcji 50 szt. - (0)
16 Biurko proste 160 x 70 cm zamówienie w opcji 15 szt. - (0)
17 Osłona czołowa biurka prostego 140 zamówienie w opcji 15 szt. - (0)
18 Osłona czołowa biurka prostego 160 zamówienie w opcji 8 szt. - (0)
19 Dostawka do biurka zamówienie w opcji 65 szt. - (0)
20 Kontener podbiurkowy zamówienie w opcji 65 szt. - (0)
21 Szafa aktowa dwudrzwiowa zamówienie w opcji 20 szt. - (0)
22 Szafa ubraniowa jednodrzwiowa zamówienie w opcji 20 szt. - (0)
23 Szafka gospodarcza zamknięta zamówienie w opcji 20 szt. - (0)
24 Szafka gospodarcza (półotwarta) zamówienie w opcji 15 szt. - (0)
25 Wieszak ubraniowy zamówienie w opcji 30 szt. - (0)
26 Szafa biurowa półotwarta zamówienie w opcji 20 szt. - (0)
27 Stół zamówienie w opcji 20 szt. - (0)
28 Stolik kwadratowy zamówienie w opcji 15 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 40% Oczekiwany termin realizacji to maksymalnie 21 dni roboczych. (0)
3 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Akceptacja warunków zawartych w załączniku "zapytanie do szacowania - przetarg na meble" - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 356