Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-821/24/72/SOP Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy

Justyna Gruszczyńska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2024 09:36:00
Składania : 28-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 28-06-2024 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 106.3 2024-05-07 09:36:00 Postępowanie
SWZ WZP-821-24-72-SOP.pdf pdf 1728.55 2024-05-07 09:36:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 393 2024-05-07 09:36:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 107.13 2024-06-05 09:52:25 Publiczna wiadomość
Uaktualniony załącznik nr 10 do umowy.docx docx 19.58 2024-06-05 09:52:25 Publiczna wiadomość
WZP-1439-821-24 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 293.45 2024-06-05 09:52:25 Publiczna wiadomość
WZP-1524-821-24 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 599.5 2024-06-13 14:38:41 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 346.15 2024-06-13 14:38:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-13 14:38 Justyna Gruszczyńska Pytania i odpowiedzi

WZP-1524-821-24 Pyta [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2024-06-05 09:52 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie
z art. 135 ust. 1, 6 oraz art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 1:
Zgodnie z SWZ (rozdział III pkt 3 SWZ) Zamawiający wymaga, aby usługi, o których mowa
w pkt 1, wykonywane były w jednej placówce medycznej tj. jednym obiekcie lub budynku (Zamawiający dopuszcza wykonywanie badań laboratoryjnych pobranego materiału poza placówką medyczną) czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach co najmniej od 7:30 do 15:30 usytuowanej na terenie m. st. Warszawy w odległości (mierzonej w linii prostej) nie większej niż 9 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie.
Zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający dopuszcza wykonywanie badań profilaktycznych policjantów i pracowników/kandydatów do pracy w Policji w więcej niż jednej placówce własnej Wykonawcy położonych w odległości nie większej niż 500 m pomiędzy placówkami
i w odległości nie większej niż 9,0 km od siedziby Zamawiającego?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że Wykonawca może świadczyć usługi w więcej niż jednej placówce medycznej, pod warunkiem zachowania pozostałych warunków umowy. Placówki nie mogą być od siebie oddalone o więcej niż 500 m i znajdować się w odległości nie większej niż 9 km od siedziby Zamawiającego. Obie odległości mierzone będą zgodnie z zapisami Rozdz. III ust. 3 SWZ. Wykonywanie usług w więcej niż jednej placówce nie może powodować dodatkowych kosztów dla osób badanych oraz po stronie Wykonawcy pozostają kwestie organizacyjne związane m.in. z kierowaniem osób badanych do odpowiednich budynków i gabinetów.
Zamawiający w odpowiedzi na pytanie informuje, że:
1. Rozdz. III ust. 3 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
Zamawiający wymaga, aby usługi, o których mowa w pkt 1, wykonywane były:
1) w jednej placówce medycznej tj. jednym obiekcie lub budynku usytuowanej na terenie m. st. Warszawy w odległości (mierzonej w linii prostej) nie większej niż 9 km od siedziby Zamawiającego, mieszczącej się przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie
lub
2) w więcej niż jednej placówce medycznej oddalonej od siebie o nie więcej niż 500 m oraz każda z nich usytuowana na terenie m. st. Warszawy w odległości (mierzonej w linii prostej) nie większej niż 9 km od siedziby Zamawiającego, mieszczącej się przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie,
Zamawiający dopuszcza wykonywanie badań laboratoryjnych pobranego materiału poza placówką medyczną. Placówki medyczne muszą być czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach co najmniej od 7:30 do 15:30.
Zamawiający dokona sprawdzenia odległości, w jakiej znajduje się wskazany obiekt od siedziby Zamawiającego na podstawie danych ze strony internetowej pod adresem: https://www.google.pl/maps poprzez użycie opcji: mierz odległość. Odległość mierzona będzie w linii prostej pomiędzy dwoma punktami tj. pkt A - Warszawa, ul. Nowolipie 2, pkt B - adres obiektu Wykonawcy.
Pod pojęciem „obiekt” należy rozumieć kilka budynków zlokalizowanych pod tym samym adresem.
2. Rozdz. XIX § 6 ust. 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca gwarantuje, że usługi wykonywane będą w placówce/placówkach przez cały okres obowiązywania umowy, pod nazwą ………………………….………………………..….… usytuowaną w …………………………. przy ul. ………………………………., z uwzględnieniem zapisu ust. 4.

Pytanie nr 2:
Zgodnie z SWZ (rozdział XIX, §6 ust. 4 ogólnych warunków umowy) Zamawiający dopuszcza wykonywanie badań laboratoryjnych pobranego materiału poza miejscem wskazanym w ust.1. Czy Zamawiający dopuszcza wykonywanie innych procedur medycznych, a w szczególności konsultacji stomatologicznych, tympanometrii, palestezjometrii oraz próby oziębieniowej poza miejscem wskazanym w ust. 1 oraz czy dopuszcza powierzenie tej części zamówienia Podwykonawcy?
W przypadku odpowiedzi negatywnej prosimy o uzasadnienie dla tego typu rozwiązania.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozdz. III ust. 6 SWZ dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy, jednakże z zachowaniem warunków umowy, która stanowi Rozdz. XIX SWZ. W związku z powyższym wszystkie wskazane w Rozdz. XIX SWZ usługi muszą być świadczone w miejscu, zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 1. Wyjątek stanowią badania laboratoryjne pobranego materiału, których wykonanie Zamawiający dopuszcza poza miejscem wskazanym w Rozdz. XIX § 6 ust. 1 SWZ.


Ponadto Zamawiający dokonuje następujących zmian w treści SWZ.

1. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 25.09.2024 r.
2. Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 28.06.2024 o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 28.06.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.
4. Zmianie ulega załącznik nr 10 do umowy (w załączeniu).

Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron.

W załączeniu uaktualniony załącznik nr 10 do umowy oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Uaktualniony załączn [...].docx

WZP-1439-821-24 Pyta [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 975