-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 919853
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
I.7013.26.2024.KM „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” - wymiennikownia
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Macierzyński
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-04-24 11:38:00
-
Składania2024-05-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-05-09 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I.7013.26.2024.KM
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000
złotych
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” – wymiennikownia
Opis przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45331100-7
Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń
sanitarnych
Zakres prac do
wykonania przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna”
– wymiennikownia:
- Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie
instalacji sanitarnych i elektrycznych związanych z dostosowaniem
pomieszczenia magazynowego na wymiennikownie ciepła. Obiekt budynku Urzędu
Miasta w Krośnie przy ul. Lwowskiej 28a, działka nr 2541/26 i 2541/25 w
ramach zamówienia należy wykonać:
1.1.Prace budowlane związane z wykonaniem nowych
posadzek i okładzin ściennych i posadzkowych, wymiany drzwi, itp. w istniejącym pomieszczeniu na poziome
piwnic;
1.2.Wykonanie nowych instalacji wodno –
kanalizacyjnych, wentylacji w istniejącym pomieszczeniu, studni schładzającej,
itp.
1.3.Wykonanie odcinków głównych zasilań instalacji
grzewczej, wraz z rozdzielaczami od zaprojektowanego węzła ciepłowniczego (wg
odrębnego opracowania), z układem pompowym w powiązaniu z istniejącą instalacją
grzewczą w budynku, zgodnie z opracowaniem projektowym do wpięcia w istniejącą
instalację. Wykonanie wpięcia nowej instalacji
obiegu c.o. do istniejącej instalacji grzewczej na poziomie piwnic wraz
z wykonaniem zaworów odcinających w miejscach wpięcia. Zakres opisano w
załączniku nr 5 – schemat
1.4.Podłączenie wymiennika ciepła (zamontowanego przez
MPKK w Krośnie) do nowego układu rozdzielaczowego w pomieszczeniu wymiennikowni
– wg załącznika schematu technologicznego.
1.5.Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego i
wykonanie izolacji z wełny mineralnej z warstwą folii aluminiowej wykonanych
odcinków instalacji.
1.6.Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu
węzła wraz z opomiarowaniem energii
elektrycznej (podlicznika). Wykonanie sterownika pompy obiegowej wraz z kpl.
okablowaniem i czujnikami.
1.7.Przygotowanie kpl dokumentacji w zakresie urządzeń
ciśnieniowych (jeżeli będzie taka konieczność) do UDT.
1.8.Demontaż istniejących elementów instalacji (z zaślepieniem końcówek
instalacji) .
Uwaga:
prace demontażowe należy wykonać w terminach ustalonych z Urzędem Miasta Krosna
oraz w porozumieniu z MPGK jako dostawcy węzła wymiennikowego. Ustalenie
miejsca styku instalacji (połączenie z wymiennikiem) ustalić z MPGK w Krośnie.
Prace polegające na podłączeniu wymiennika wykonać w terminie ustalonym z MPGK w Krośnie). W cenie należy uwzględnić
uruchomienie układu, regulacje oraz szkolenie obsługi.
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej
uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
2.
Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie
- od dnia podpisania umowy
zakończenie – 30.09.2024 r.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5. Opis sposobu przygotowania i składania ofert.
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę.
b) Treść oferty musi być zgodna z
wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
c)
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu
składania ofert.
d) Do upływu terminu składania ofert
wykonawca może wycofać ofertę.
e)
Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie
terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym
upłynął termin składania ofert.
f)
W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego,
otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
g) Oferta musi zawierać informacje,
których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”.
Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego
oraz pozostałych załączników.
h) Ofertę wraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 09 maja
2024r., do godziny 10.00.
i) Do oferty należy dołączyć
wszystkie wymagane w SIWZ
dokumenty.
j) Po wypełnieniu Formularza oferty i
załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź
do podsumowania”.
k) W procesie składania oferty za
pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na
dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na
platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala
zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
l) Za datę przekazania oferty
przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku
składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się
komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
m)
Szczegółowa
instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty
znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
n) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 maja 2024r. za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój
nr 208, o godzinie 10.30.
o) Informację z
otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości
” oferentom, który
złożyli oferty.
p) Oferta powinna zawierać wszystkie
wymagane w SIWZ
oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń
lub zmian ze strony wykonawcy.
q) Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie
załączników SIWZ w
języku polskim,
b. złożona w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione;
r) Wykonawca, za pośrednictwem
platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w
instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
s) Każdy z wykonawców może złożyć
tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej
propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
danego wykonawcę.
t) Dokumenty i oświadczenia składane
przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku
załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca
obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
u) Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.
v) Oferta musi być podpisana przez
osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu
bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
w) Wykonawcy składający ofertę
wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
x)
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno
reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich
imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie
do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z
Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
y) Pełnomocnictwo musi wskazywać
pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
z) Pełnomocnictwo musi być podpisane
przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania
zobowiązań w jego imieniu.
aa)
Pełnomocnictwo, o którym mowa w
niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału
lub kopii poświadczonej notarialnie.
bb) Korespondencja z Zamawiającym oraz
rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego
pełnomocnictwem.
cc) Podmiot składający ofertę jako
uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako
uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i
na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do
czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w godz. 730 do 1430;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-04-25
13:47:37
|
Krzysztof Macierzyński |
Zamawiający
informuje
o
modyfikacji
treść
SWZ
w
zakresie
instalacji
c.w.u.
i
wprowadza
do
wykonania
zakres
opisany
w
zmienionym
załączniku
nr
5
:
„schemat
–
załącznik
nr
5
zmieniony”
oraz
wprowadza
załącznik
nr
7
„szczegół
zasilania
instalacji
wody
użytkowej
w
piwnicy”
W/w zakres uwzględnia wykonanie w ramach zamówienia układu zasilania istniejącej instalacji wodnej w ciepłą wodę użytkową oraz cyrkulację z uwzględnieniem zasobnika cwu oraz układu pompowego dla I etapu prac wraz z wpięciem do istniejących pionów . Załączniki: - schemat – załącznik nr 5 zmieniony - zał nr 7 – szczegół zasilania instalacji wodociągowej w piwnicach - przedmiar robót zmieniony. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?