Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.A01 Samochody osobowe (wynajem) dla centrali GRUPY MUSZKIETERÓW W POLSCE - (Intermarche & Bricomarche)

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2024 13:52:00
Składania : 03-06-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

3.A01 SAMOCHODY GRUPY MUSZKIETERÓW

 

Wynajem długoterminowy samochodów dla centrali Grupy Muszkieterów w Polsce

(Intermarche, Bricomarche)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data: 07.05.2024

1.  Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem Bricomarche.

Na terenie Polski Grupa Muszkieterów posiada łącznie 398 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 69 stacji paliw działających przy wybranych sklepach.

Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw. spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.  Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.   Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która zrealizuje usługę wynajmu długoterminowego  około 66 pojazdów osobowych dla centrali sklepów Grupy Muszkieterów (sieć sklepów Intermarche i Bricomarche w  Polsce) – dla 4 spółek.

Zapytanie obejmuje cały zakres usług związanych z wynajem pojazdów m.in.

·         cena pojazdu przed rabatem,

·         cena pojazdu po rabacie,

·         wynajem koszt miesięczny w różnych wariantach czasowych z podziałem na elementy składowe oferty,

wg. specyfikacji stanowiącej załącznik nr 2.

Jednocześnie oferenci mając możliwość składania ofert częściowych, tzn. tylko na część pojazdów zawartych w zapytaniu.

2.   Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne

3.   „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.  W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy swoje jak i spółek należących w skład Grupy Muszkieterów: MGI Polska sp. z o.o. (będącej centralą zakupową dla sieci Bricomarche), SCA PR Polska sp. z o.o. (będącej centralą zakupową dla sieci Intermarche), IMMO Muszkieterowie Polska sp. z o.o. (zarządzanie gruntami i nieruchomościami), oraz ITM Baza Poznańska Sp. z o.o. (odpowiedzialną za magazyny i logistykę).

4.   Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.

3.  Wymagania dotyczące Oferenta

1.     Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając serwis na terenie Polski.;

2.       Oferent winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 zamówień, których przedmiotem był wynajem pojazdów w podobnych zakresie zawartym w zapytaniu;

4.    Warunki udziału w postępowaniu

1.     Ofertę prosimy przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.     Oferent jest zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.

3.     Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 – kwestionariusz dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

5.    Zastrzeżenia

1.     Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości;

2.     Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;

3.     Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC;

4.     Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.     Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;

6.     Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;

7.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

8.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;

9.     Ostatecznie oferta prócz plików excel musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf wraz z wymaganymi plikami Excel należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;

10.  Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.

11.  Prosimy o przedstawienie poszczególnego zakresu oferty w sposób umożliwiający jego przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;

12.  Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;

6.     Wymagania dotyczące oferty

1.   Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami;

2.   Informacje związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz wypełniając „Załącznik nr 4  - Dane techniczne” objętych ofertą w formacie MS Excel, uzupełniając w plikach kolumny, wiersze dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem;

3.   Cena winna być złożona w pliku Załącznik nr 3 – Oferta cenowaobjętych ofertą w formacie MS Excel, uzupełniając w plikach kolumny, wiersze dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem;

4.   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane;

5.   Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty niezbędne dokumenty techniczne w tym karty katalogowe proponowanych pojazdów;

6.   Warunki płatności

a.    jeśli Zamawiający będzie miał dokonywać płatność  termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru oraz poprawnie wystawionej faktury VAT;

b.    Termin ważności oferty – minimum 30 dni, sugerowany 60 dni od akceptacji ostatecznej oferty.

7.     Kryteria oceny ofert

 

Element oceny samochody osobowe Grupy Muszkieterów

Waga

CENA

60%

Koszt zakupu pojazdu przed rabatem

Koszt zakupu pojazdu po rabacie

Koszt miesięczny wynajmu pojazdu w różnych okresach (total : m.in. dzierżawa, serwis, ubezpiecznie, itd.)

WSPARCIE TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE

15%

Oferent powinien zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne oraz warunki serwisu i ubezpieczenie.
Oceniana będzie szybkość reakcji dostawcy na ewentualne problemy.

Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy pojazdów / umowy długoterminowe

CZAS DOSTAWY

15%

Oceniana będzie gotowość dostawcy do dostarczenia zamówionych pojazdów zgodnie z wymaganiami

GWARANCJA

10%

Gwarancja na produkt (ilość lat)

SUMA kontrolna

100%

8.  Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

17.05.2024 godz. 14:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

15.05.2024 godz. 09:00

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

16.05.2024

4.

Przewidywany termin oceny ofert

21-22 tydzień 2024

9.     Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.     Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.     W przypadku pytań:

a.     merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”

b.     pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

3.     Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

4.     Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM Polska”

  1. Załączniki

1.   Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,

2.   Załącznik nr 2  - Specyfikacja opis + Załącznik nr 2  - Specyfikacja EXCEL,

3.   Załącznik nr 3 – Oferta cenowa,

4.   Załącznik nr 4  - Dane techniczne

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Specyfikacja opis.pdf pdf 252.99 2024-05-07 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Specyfikacja EXCEL.xlsx xlsx 34.01 2024-05-07 13:52:00 Postępowanie
RFP 3.A01 SAMOCHODY GRUPY MUSZKIETERÓW 2024.pdf pdf 830.7 2024-05-07 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 – Oferta cenowa (1).xlsx xlsx 507.18 2024-05-07 13:52:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 - Dane techniczne (1).xlsx xlsx 84.84 2024-05-07 13:52:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy (20).xlsx xlsx 32.01 2024-05-07 13:52:00 Kryterium
Pytania dotyczące przetargu (1).docx docx 23.52 2024-05-13 14:21:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-29 09:34 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odp. na pytania.

Pytanie:
Proszę o informację, czy karty paliwowe są obligatoryjne w przypadku tego zapytania ofertowego. Jednocześnie proszę o informację, czy dopuszczacie Państwo możliwość zawarcia odrębnej umowy o karty paliwowe ze wskazanym przez nas dostawcą, przy założeniu korzystania z naszych rabatów na zakup paliw.

ODP.
Karty paliwowe są obligatoryjne. Może być osobna umowa ze wskazanym partnerem, podmiotem zależnym. Należy przy składaniu oferty wskazać warunki współpracy w tym zakresie.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-27 09:07 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam dodatkową ODP. na pytania.

Pytanie: Pojawił się błąd na platformie przy weryfikacji załączonych plików. Odznaczając prawidłowo kwadraty z obrazkami wyskakują kolejne obrazy dotyczące weryfikacji.


ODP. Zgodnie z zapytanie: b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Błąd ten zgłosiłem do obsługi platformy.

DODATKOWA ODP z centrum technicznego

W przypadku problemów z reCAPTCHA zalecamy aktualizację przeglądarki internetowej, wyczyszczenie pamięci podręcznej i plików cookies lub zmianę sieci internetowej.

reCAPTCHA pojawia się tylko niezalogowanym użytkownikom, więc dostawca może rozważyć założenie konta i działanie jako zarejestrowany użytkownik.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-27 08:48 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

W związku licznymi prośbami termin składania ofert został wydłużony ostatecznie do godz 10:00 dnia 03 06 2024r.


Pozdrawiam Łukasz Sobolewski
2024-05-27 08:46 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam ODP. na pytania.

Pytanie:
Pojawił się błąd na platformie przy weryfikacji załączonych plików. Odznaczając prawidłowo kwadraty z obrazkami wyskakują kolejne obrazy dotyczące weryfikacji.

ODP.
Zgodnie z zapytanie:
b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Błąd ten zgłosiłem do obsługi platformy.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-22 11:19 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Termin składania ofert został wydłużony godz 10:00 27 05 2024r.

Pozdrawiam Łukasz Sobolewski
2024-05-21 14:45 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odp. na pytanie:

Pytanie:
w zapytaniu ofertowym widnieje informacja, iż zamawiającym jest ITM POLSKA Sp.z o.o., ale poszczególne zapytania są również dla firm SCA-PR, MGI, IMMO. Moje pytanie brzmi, które firmy będą podpisywały umowy najmu poszczególnych samochodów, tylko ITM POLSKA czy każda z osobna?

ODP.
W "Załącznik nr 2 - Specyfikacja opis" oraz "Załącznik nr 2 - Specyfikacja EXCEL" wskazana jest informacja, że umowy będą zawierane przez poszczególne spółki. W pliku "Załącznik nr 2 - Specyfikacja EXCEL" w drugim wierszu dla każdej grupy pojazdów wskazana jest konkretna spółka.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-20 14:53 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Termin składania ofert został wydłużony do końca dnia 26 05 2024r. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski
2024-05-17 14:21 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odp. na pytania.

Pytanie:
Mam jeszcze jedno pytanie. W .... maksymalny przebieg dla kontraktu to 220.000 km. Czy w przypadku przebiegów np. 45.000 czy 50.000 dla 60 miesięcy zostawić puste pole, czy podać maksymalny przebieg jaki dla tego okresu mogę przedstawić, np. 44.000 km?

ODP. Proszę ofertować tylko na okresy jakie są możliwe biorąc pod uwagę zaproponowany przebieg roczny. Jeżeli nie mogą przedstawić Państwo dla danego okresu oferty przy uwzględnieniu zadanej ilości km rocznie proszę na ten okres nie składać oferty. Czyli dla 45000 i 50000km rocznie będzie to 4 lata

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-15 08:31 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Termin składania ofert został wydłużony do końca dnia 22 05 2024r.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-15 08:29 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odp. na pytania.


Pytanie:
1. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty bez wypełnionego załącznika nr 4 "Dane techniczne"?

ODP.
Załącznik jest niezbędny i konieczny przy składaniu oferty.

Pytanie
2. Ze względu na wydłużony czas potrzebny na pozyskanie najbardziej korzystnej oferty Wykonawca zwraca się z prośbą o wydłużenie terminu składania ofert do. 22.05. do godziny 18.

ODP.
Najpóźniej 16 05 2024 wypowiem się w temacie przedłużenia terminu składania ofert na platformie.



Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-15 08:23 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odp. na pytania.

Pytanie:
1. Zwracam się z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert. W celu zebrania wszystkich danych potrzebujemy więcej czasu.

ODP.
Najpóźniej w dniu 16 05 2024 określę termin wydłużenia postępowania na podstawie złożonych wniosków.

2. Jaki jest preferowany kolor pojazdu w opcji ,gdzie nie został oznaczony ?

ODP.
Proszę o kalkulację w np. w srebrnym metalizowanym.

3. Jaki rodzaj paliwa Państwo preferują ?

ODP.
Rodzaj paliwa został wskazany w wierszu 22. Niektóre pozycje mają dowolność.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-14 10:55 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odp. na pytania.

Pytanie:
Dotyczy Spółki MGI i poz. 31. Czy Zamawiający dopuści Toyotę Camry bez haka. Nadmieniam, że homologacja nie przewiduje montażu haka w tym modelu Toyoty.

ODP.
Można złożyć ofertę bez wskazanego wyposażenia, ale należy wyraźnie wpisać w zał. 4, że pojazd takowego wyposażenia nie posiada.
Finalnie Biznes będzie podejmował decyzję na podstawie złożonych ofert.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2024-05-13 14:21 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odp. na pytania.

Pytania dotyczące przetargu:
3.A01 SAMOCHODY GRUPY MUSZKIETERÓW
Wynajem długoterminowy samochodów dla centrali Grupy Muszkieterów w Polsce
(Intermarche, Bricomarche)
1. Co jest ważniejsze dla Zamawiającego w zapytaniu: nadwozie samochodu czy ilość występujących tam drzwi? Nadmieniam, że dane z tabeli gdzie jest podane nadwozie hatchback jest również podana ilość drzwi 4. W tym nadwoziu występują raczej samochody z 3 lub 5 szt. drzwi.

ODP. Ważniejsze jest rodzaj nadwozia, seda, hatchaback, czy kombi.

2. Proszę o określenie pojęcia podgrzewanej przedniej szyby. Czy wystarczy aby samochód był wyposażony w nadmuch na przednią szybę i podgrzewane wycieraczki przedniej szyby? Czy taką opcję dopuści Zamawiający?
ODP. Każdy samochód ma nadmuch na szybę. Zapytanie było o PODGRZEWANA PRZEDNIA SZYBA.

3. Dotyczy Spółki SCA PR i poz. 19-23. Czy Zamawiający dopuści samochody kl.C+ bez elektrycznie ustawianych foteli?
ODP. Wyposażenie jest wskazane, w załączniku nr 2. W załączniku nr 4 należy wskazać czy oferowany samochód posiada takowe czy ewentualnie nie. Kwestia, czy pojazd bez danej opcji będzie brane pod uwagę zależy od wielu czynników i w tym momencie nie chce przesądzać czy dana oferta zostanie na odrzucona.

4. Dotyczy Spółki SCA PR i poz. 26. Czy Zamawiający dopuści opony w rozmiarze 18”?

ODP. Wyposażenie jest wskazane, w załączniku nr 2. W załączniku nr 4 należy wskazać czy oferowany samochód posiada takowe czy ewentualnie nie. Kwestia, czy pojazd bez danej opcji będzie brane pod uwagę zależy od wielu czynników i w tym momencie nie chce przesądzać czy dana oferta zostanie na odrzucona.


5. Dotyczy Spółki MGI i poz. 34-36. Ze względu na brak w ofercie Skody silnika diesla o mocy min. 200KM, czy Zamawiający dopuści silnik diesla o mocy 193KM?

ODP. Wyposażenie jest wskazane, w załączniku nr 2. W załączniku nr 4 należy wskazać czy oferowany samochód posiada takowe czy ewentualnie nie. Kwestia, czy pojazd bez danej opcji będzie brane pod uwagę zależy od wielu czynników i w tym momencie nie chce przesądzać czy dana oferta zostanie na odrzucona. Jeżeli danych silników nie ma w ofercie należy złożyć zbliżony parametrami.


Pozdrawiam

Łukasz Sobolewski

Pytania dotyczące pr [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OFERTA CENOWA Proszę o uzupełnienie oferty cenowej w załączonym pliku "Załącznik nr 3 – Oferta cenowa". Każdy arkusz jest opisany dla jakiej odpowiada pozycji wg. secyfikacji tj. załącznika nr 2. Dla danej pozycji można ewentualnie złożyć więcej niże 1 propozycję w danym arkuszu. Pliku proszę nie modyfikować, a jedynie uzupełnić dane zaznaczone w arkuszach na zielono, min. "Nazwa dostawcy", " MARKA", "MODEL", "Nazwa pliku z kartą techniczą / specyfikacją pojazdu", "Cena jednostkowa netto (proszę wpisać tylko wartości liczbowe)" i ewentualnie "UWAGI". Na platformie proszę wpisać cyfrę kontrolnie 1.

Załącznik nr 3 – Ofe [...].xlsx

1 komplet - (0)
2 DANE TECZNICZNE Proszę o uzupełnienie danych technicznych w załączonym pliku "Załącznik nr 4 - Dane techniczne". W arkuszu są opisane wymagania lub sugestie dla każdej pozycji (powielone ze specyfikacji zał.2). Dla każdej pozycji, gdzie OFERENT złożył propozycję cenową należy wypełnić dane techniczne dla danych wariantów 1, 2 3 lub 4. Pliku proszę nie modyfikować, a jedynie uzupełnić dane zaznaczone w arkuszach na zielono w kolumach "do uzupełniania przez OFERENTA DANE TECHNICZNE". Na platformie proszę wpisać cyfrę kontrolnie 1.

Załącznik nr 4 - Da [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9210 PLN, EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Kwestionariusz 7.5% Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: " Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy"

Załącznik nr 1 – Kwe [...].xlsx

(0)
3 Termin ważności oferty - Termin związania ofertą wynosi minimum 30 dni, sugerowany 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ITM POLSKA zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. Proszę o potwierdzenie. (0)
4 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę o załączenie. (0)
5 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (0)
6 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
7 Produkt i usługi zgodne z normą branżową, prawem POLSKIM. - Proszę potwierdzić pełną zgodność oferowanego rozwiązania z normą branżową, prawem polskim i UE. Proszę potwierdzić. (0)
8 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
9 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
10 Wersja testowa oprogramowania - Proszę o określenie możliwości przetestowania oprogramowania w zakresie zarządzania floty jeżeli jest oferowane i jest taka możliwość. (0)
11 Termin dostawy 15% Proszę o potwierdzenie możliwości dostaw zgodnie z zapytanie, m.in. specyfikacja. (0)
12 Gwarancja na produkt (ilość lat) 10% Proszę o zaproponowanie warunków gwarancji oferowanych produktów, opisanych w zapytaniu ofertowym (0)
13 Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy / wynajmu długoterminowego pojazdów. 7.5% Proszę o załączenie referencji firmy (z ostatniego okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku - dostawy / wynajmu długoterminowego pojazdów. (0)
14 Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (0)
15 Karty katalogowe i specyfikacje pojazdów - Proszę załączyć karty katalogowe i specyfikacje proponowanych pojazdów (0)
16 Koszt dostawy i odbioru pojazdów - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić, że koszt dostawy i odbioru pojazdu jest w cenie do centrali Grupy Muszkieterów w Swadzimiu. (0)
17 Jazda próbna - Proszę potwierdzić możliwość bezpłatnych jazd testowych pojazdów zaproponowanych w ofercie. (0)
18 Wzory umów wynajmu długoterminowego - Proszę załączyć wzory umów najmu pojazdów długoterminowych (0)
19 OC, AC, NNW (ubezpieczenie wieloletnie - stałe, ubezpieczenie brak udziału własnego, szkoda likwidowana od 500zł) - Proszę o potwierdzenie w przypadku wynajmu pojazdu (0)
20 Karty paliwowe - Proszę określić warunki i rabaty na paliwo i inne produkty, usługi w przypadku wynajmu pojazdu. (0)
21 Warunki płatności - karty paliwowe - Proszę określić termin płatności w przypadku kart paliwowych. Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni (preferowany 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT. (0)
22 Warunki płatności wynajem - Proszę określić termin płatności dla miesięcznych opłat związanych z wynajmem pojazdów. Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni (preferowany 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT. (0)
23 Pulowanie km - Proszę opisać oferowane rodzaje pulowania km dla oferowanych pojazdów. (0)
24 Monitorowanie pojazdów GPS - Proszę o potwierdzenie, że będziemy mogli zamontować w pojazdach moduły do monitorowania GPS przez Zamawiającego. (0)
25 Samochody tymczasowe (przedkontraktowe) - Proszę o potwierdzenie możliwości dostawy pojazdów tymczasowych (przedkontraktowych) w sytuacji dłuższego czasu na dostarczenia pojazdów docelowych, w cenie nie wyższej niż pojazd docelowy i w zbliżonej klasie (0)
26 Możliwość wykupu pojazdu przez firmę lub ptacownika - Proszę o opisanie możliwości wykupu pojazdu przez firmę Zamawiającego lub użytkownika pojazdu (pracownika firm Zamawiającej) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1184