Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.1.2024.269; 325 Remont pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2024 15:14:00
Składania : 14-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 14-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

Remoncie pomieszczeń biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. przy ul. Ognik 20A w Poznaniu

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: - malowanie ścian i sufitów,

- demontażu fragmentu instalacji elektrycznej wraz z montażem elementów sieci teleinformatycznej

- wymiana powierzchni podłóg Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PPU - Ognik 20A - adaptacji Front Office + malowanie MI 10-05-2024 + III część zamówienia.pdf pdf 134.24 2024-06-05 15:14:00 Postępowanie
Ognik 20A - część I zamówinia.pdf pdf 269.67 2024-06-05 15:14:00 Przedmiot zamówienia
1. Przedmiar - część I zamówienia - prace elektryczne.pdf pdf 547.66 2024-06-05 15:14:00 Przedmiot zamówienia
2. Przedmiar - część I zamówienia - prace malarsko-posadzkarskie.pdf pdf 605.8 2024-06-05 15:14:00 Przedmiot zamówienia
Ognik 20A - część II zamówienia.pdf pdf 329.67 2024-06-05 15:14:00 Przedmiot zamówienia
3. Przedmiar - część II zamówienia - prace malarsko-posadzkarskie.pdf pdf 236.83 2024-06-05 15:14:00 Przedmiot zamówienia
Ognik 20A - część III zamówienia.pdf pdf 284.97 2024-06-05 15:14:00 Przedmiot zamówienia
4. Przedmiar - część III zamówienia - prace malarsko-posadzkarskie.pdf pdf 101.65 2024-06-05 15:14:00 Przedmiot zamówienia
WYKAZ ROBÓT.docx docx 12.86 2024-06-05 15:14:00 Kryterium
POTWIERDZENIE PRZEPROWADZENIA WIZJI.pdf pdf 66.26 2024-06-05 15:14:00 Kryterium

Komunikaty

2024-06-20 10:31 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie (zamknięcie postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej).
2024-06-11 15:03 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że w dniu 11 czerwca za pośrednictwem Platformy zakupowej wpłynęły następujące pytania:

1. proszę o informacje kiedy można wykonać wizję lokalną ?
2. Czy zamawiający zamierza dołaczyć SWZ ?

Wyjaśnienia:
ad. 1
Zgodnie z informacją zawartą w opisie warunku "wizja lokalna", Zamawiający informuje, że w celu przeprowadzenia wizji należy skontaktować się z Zamawiającym pod nr telefonu 664 467 956 lub poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
W przypadku wiadomości poprzez Platformę zakupowa proszę o propozycję terminową wizji ze strony Wykonawcy oraz o pozostawienie telefonu kontaktowego w celu potwierdzenia terminu.
Terminy wizji są indywidualnie uzgadniane z zainteresowanymi Wykonawcami.

ad. 2
Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin wewnętrzny, a szacowana wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto. Z uwagi na powyższe opis zamówienia określony został poprzez Projektowane postanowienia umowy, przedmiary oraz kryteria i warunki udziału w postępowaniu zdefiniowane w formularzu na Platformie zakupowej.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I zamówienia - adaptacja pomieszczenia (malowanie, wymiana powierzchni podłogi wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wraz z pracami elektrycznymi) Zgodnie z załączonym rzutem i w zakresem określonym w przedmiarach

Ognik 20A - część I [...].pdf

1. Przedmiar - część [...].pdf

2. Przedmiar - część [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
2 Część II zamówienia - malowanie, wymiana powierzchni podłogi wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi Zgodnie z załączonym rzutem i w zakresem określonym w przedmiarach

Ognik 20A - część II [...].pdf

3. Przedmiar - część [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
3 Część III zamówienia - malowanie, wymiana powierzchni podłogi wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi Zgodnie z załączonym rzutem i w zakresem określonym w przedmiarach

Ognik 20A - część II [...].pdf

4. Przedmiar - część [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - zgodnie z załączonym Projektem postanowień umownych. Prosimy potwierdzić wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok: "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Projektowane postanowienia umowy - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych postanowień umownych wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
7 Wizja lokalna - Zamawiający zastrzega konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego, których remont stanowi przedmiot zamówienia. W celu umówienia się na wizję prosimy o kontakt pod nr telefonu 664 467 956 lub poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy Zakupowej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty potwierdzenia dokonania wizji zgodnie z załączonym formularzem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

POTWIERDZENIE PRZEPR [...].pdf

(0)
8 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania Wykonawca wykonał przynajmniej TRZY roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto każda. W celu wykazania spełnienia tego warunku proszę o dołączenie "Wykazu usług" w oparciu o załączony formularz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały zrealizowane (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ ROBÓT.docx

(0)
9 Referencje - W celu wykazania, że roboty wyszczególnione w "Wykazie robót" w kryterium "Doświadczenie" została wykonana należycie, należy dołączyć referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te były realizowane, że roboty zostały zrealizowane należycie. Dowody, o którym mowa powyżej nie są wymagane w przypadku gdy roboty wyszczególniona w Wykazie były wykonane na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Polisa OC - Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. W celu udokumentowania spełnienia warunku proszę dołączyć dokument potwierdzający zawarcie Umowy ubezpieczenia wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 300