- Strona główna
- Postępowanie ID 948542
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 948542 :
ZKB-II.2635.13.4.2024 Remont poprzez wymianę klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni w Zakładzie Usług Komunalnych ul. Słowackiego 43.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Nowak
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-12 08:46:00
-
Składania2024-07-17 11:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje:
Remont poprzez wymianę klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni w Zakładzie Usług Komunalnych ul. Słowackiego 43.
Oferta powinna zawierać
1) Uzgodnienie z administratorem budynku i Zamawiającym sposobu realizacji dostawy i wymiany klimatyzacji
2) Dostawę klimatyzatora typu SPLIT o mocy chłodniczej 5,0 kW w pomieszczeniu serwerowni w Zakładzie Usług Komunalnych ul. Słowackiego 43
Klimatyzator ma posiadać:
• możliwość podłączenia infrastruktury telemetrycznej (podłączenie do obecnego systemu monitoringu) i posiadać funkcję wysyłania informacji o urządzeniu m.in. alarmów protokołem MODBUS
• płynną regulację wydajności chłodniczej (inwerter)
• automatyczny restart
• możliwość pracy w trybie chłodzenia praca klimatyzatora przy temperaturze zewnętrznej co najmniej do -20°C,
Zaoferowane urządzenie musi być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2023, nie noszące śladów użytkowania, nieeksploatowane i niepochodzące z ekspozycji.
3) Zapewnienie gwarancji na okres : min. 24 miesiące obejmującej dwa przeglądy jeden w okresie wiosennym i drugi w okresie jesiennym.
Zakres prac obejmujących przegląd klimatyzacji:
• sprawdzenie poprawności działania układu chłodzącego i pomiar parametrów pracy
• próba szczelności instalacji i ewentualne uzupełnienie czynnika chłodzącego
• kontrola pracy i przetestowanie układów automatyki kontrolno-pomiarowej
• sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń elektrycznych
• kontrola parametrów pracy i przepływu powietrza
• sprawdzenie drożności i konserwacja układu odprowadzenia skroplin i wyczyszczenie tacy skroplin
• sprawdzenie sterowników
• sprawdzenie stanu łożysk wentylatora parownika i skraplacza oraz ich konserwację
• czyszczenie jednostki zewnętrznej – skraplacza
• czyszczenie obudowy klimatyzatora
• czyszczenie filtrów lub ich wymiana
• sprawdzenie i ewentualna wymiana baterii w pilocie do sterowania klimatyzacją
• sporządzenie protokołu z przeglądu
4) Demontaż i utylizację istniejącego klimatyzatora GREEGWG09TAS3DNA1B/0 GWG09TAS3DNA1B/1 zlokalizowanego w pomieszczeniu serwerowni w Zakładzie Usług Komunalnych ul. Słowackiego 43
5) Utylizacja zdemontowanych urządzeń ma być potwierdzona protokołem
6) Montaż dostarczonego klimatyzatora typu SPLIT w miejsce zdemontowanej jednostki
7) Uruchomienie układu i regulację
8) Opracowanie dokumentacji powykonawczej
W sprawie wizji lokalnej proszę o kontakt z p. Norbertem Ciesielskim tel. 502 463 685
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod CPV
45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
Dodatkowe kody CPV
39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne
3. Termin wykonania zamówienia:
60 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia
4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Nazwa kryterium: Waga kryterium:
1) Cena
demontaż i utylizację klimatyzatora +
Dostawa i montaż klimatyzatora 50 %
Sposób oceny:
Cena oferty najkorzystniejszej
---------------------------------------- x 50 = P1
cena oferty badanej
Nazwa kryterium: Waga kryterium:
2) Cena
Pojedynczy przegląd klimatyzacji 35 %
Sposób oceny:
Cena oferty najkorzystniejszej
---------------------------------------- x 35 = P2
cena oferty badanej
3) Nazwa kryterium: Waga kryterium:
Wydłużenie okresu udzielonej gwarancji na wykonany 15%
Przedmiot zamówienia (z min. 24 miesięcy do max. 60 miesięcy)
Oferta może otrzymać maksymalnie 15 punktów, jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od wymaganych 24 miesięcy, przyznawanych w następujący sposób:
24 miesiące – 0 pkt
36 miesiące – 5 pkt
48 miesięcy – 10 pkt
60 miesięcy i więcej – 15 pkt
Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę wykonawcy, który w sumie uzyskał najwyższą liczbę punktów z kryteriów P=P1+P2+P3
Gdzie:
P1 – liczba punktów za cenę demontażu i utylizacji klimatyzatora +Dostawa i montaż nowego klimatyzatora
P2 – punkty za pojedynczy przegląd klimatyzacji
P3 – punkty za wydłużenie udzielonej gwarancji
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
a) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a. Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b. Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c. Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
a. Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
6. Zasady płatności:
Zgodnie z § 5 Wzoru umowy.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
12. Wymagania
• wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą, posiadającą stosowny certyfikat uprawniający do podejmowania czynności w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania, a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, wydane na podstawie obowiązujących przepisów.
• minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV,
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 42 67
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-15
14:26:06
|
Norbert Ciesielski |
W
nawiązaniu
do
toczącego
się
postępowania
przesyłam
dodatkowe
informacje: Klimatyzator do wymiany znajduje się na parterze w pomieszczeniu serwerowni w Zakładzie Usług Komunalnych ul. Słowackiego 43. Jednostka zewnętrzna znajduje się na wysokości ok 4 m. nad gruntem. Prace należy wykonać w godzinach od 08:00 do 15:00. Klimatyzator powinien być wyposażony w interfejs obsługujący protokół MODBUS umożliwiający przesyłanie danych po sieci IP. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
