Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCI-DFA.2621.12.2024.JBA Dostawa energii elektrycznej do budynków PCI Sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2024 12:43:00
Składania : 04-09-2024 08:00:00
Otwarcia : 04-09-2024 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 159.73 2024-08-16 12:43:00 Postępowanie
Rozdział I SWZ.pdf pdf 669.76 2024-08-16 12:43:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do IDW .docx docx 296.55 2024-08-16 12:43:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do Rozdziału II SWZ - wzór umowy.pdf pdf 346.99 2024-08-16 12:43:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do Rozdziału III SWZ - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 260.78 2024-08-16 12:43:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do IDW.docx docx 289.31 2024-08-16 12:43:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do IDW.docx docx 286.77 2024-08-16 12:43:00 Postępowanie
Informacja z dnia 21 sierpnia 2024 roku.pdf pdf 243.77 2024-08-21 20:39:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 21.08.2024.pdf pdf 37.79 2024-08-21 20:39:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - scan.pdf pdf 14843.07 2024-08-29 07:43:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-29 08:04 Judyta Baracz Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający – Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. - działając na podstawie artykułu 255 pkt. 6) w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - dalej zwaną ustawą Pzp - informuje, że w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia, prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia fakultatywnych negocjacji, o czym stanowi art. 275 pkt 2) ustawy Pzp, pn. „Dostawa energii elektrycznej do budynków PCI Sp. z o.o.”, dokonano czynności jego unieważnienia.


Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zgodnie z dyspozycja art. 457 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli Zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert

Tym samym Zamawiający informuje, iż w załączonych plikach znajduje się pełna treść czynności unieważnienia wraz z podaniem uzasadnienia faktycznego.
2024-08-29 07:43 Judyta Baracz 29 sierpnia 2024 rok, Zamawiający załącza następującą dokumentację:
1) Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-08-21 20:39 Judyta Baracz W dniu 21 sierpnia 2024 roku Zamawiający załącza poniższą dokumentację:
1) Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 21 sierpnia 2024;
2) Informacja o zmianie terminu składania ofert.

Informacja z dnia 21 [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 624