- Strona główna
- Postępowanie ID 985768
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 985768 :
WIM 271.2.81.2024 Zaprojektowanie rewitalizacji dwóch zbiorników retencyjnych przy obiektach sportowych „Torbyd” i „Łuczniczka” w Bydgoszczy
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Pabian
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-23 10:12:00
-
Składania2024-10-01 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.81.2024 z dnia 23.09.2024 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Nazwa zadania: „Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje”
2. Opis przedmiotu zamówienia pn. Rozwój zieleni i retencji w Parku Centralnym w Bydgoszczy:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie rewitalizacji dwóch zbiorników retencyjnych przy obiektach sportowych „Torbyd” i „Łuczniczka” w Bydgoszczy, mającej na celu zwiększenie pojemności retencyjnej w tym wykonanie:
- inwentaryzacji zbiorników i rowu melioracyjnego,
- inwentaryzacji przyrodniczej;
- ocenę zakresu prac ( w tym opinia dot. obecnego stanu technicznego),
- przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach nr 1-3 do niniejszego zapytania.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia w przedmiocie projektowania dla wykonania zadania,
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonana w ciągu ostatnich 3 lat dokumentacja polegająca na rewitalizacji zbiornika wodnego.
4. Załączniki do zapytania:
1) opis przedmiotu zamówienia
2) załącznik graficzny z zaznaczonym obszarem zamówienia,
3) wzór umowy,
4) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
5) oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia (do wypełnienia przez Oferenta),
6) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez Oferenta).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) dopuszcza się prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 5 tygodni od daty zawarcia umowy
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Kamila Sobiś, gł. specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 229,
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 01.10.2024r. o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 6 ) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w zał. nr 6 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
3) oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia (podpisany zał. nr 5).
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 23.09.2024 r.
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-08
12:11:30
|
Justyna Pabian |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
