Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.89.2024 Dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 szt. drzwi gabinetowych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy – Wydziale Inwestycji Miasta przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 15-10-2024 17:37:00
Składania : 23-10-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.89.2024 z dnia 15.10.2024r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 poz.1320)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz        


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Nazwa zadania: „Termomodernizacja Przedszkola nr 16 w Bydgoszczy”


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 szt. drzwi gabinetowych wraz z utylizacją istniejących drzwi w Urzędzie Miasta Bydgoszczy – Wydziale Inwestycji Miasta przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy.


     2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje:

1) dostarczenie Zamawiającemu katalogu drzwi spełniających wymagania opisane w załączniku pn.: „opis przedmiotu zamówienia”,

2) dostawę i montaż wybranych 2 szt. drzwi wraz z ościeżnicami oraz niezbędnymi obróbkami stolarskimi,

3) utylizację zdemontowanych drzwi oraz ościeżnic wraz z pozostałymi materiałami powstałymi podczas wymiany drzwi.

4) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (m.in.: atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji) w języku polskim.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, tj. Opis przedmiotu zamówienia.


2.2. Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów:

Oferowane elementy powinny:

1) być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w „Opisie przedmiotu zamówienia”,

2) posiadać nie krótszą niż 3 lata gwarancję na wykonaną stolarkę drzwiową oraz serwis gwarancyjny,


2.3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia,

2) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie związane z realizacją dostaw i prac o podobnym zakresie i charakterze oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


3. Załączniki do zapytania ofertowego:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Oferta - formularz do wypełnienia (zał. nr 5),

6) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

5.1. Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

5.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe

w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru,

2) termin płatności - 10 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury / rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


6. Termin wykonania zamówienia: do 17 grudnia 2024 r., w tym:

w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu katalog proponowanych drzwi oraz przykłady proponowanych rozwiązań - do uzgodnienia.


7.     Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):  

*     Justyna Pabian, Inspektor WIM, tel. 52 58 59 438,


Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.pabian@um.bydgoszcz.pl.


8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 23.10.2024 r. o godz. 9.00.


9.     Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:

1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych

w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.3, ppkt. 2),

3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.3, ppkt. 2),

4) wypełniony formularz oferty – (zał. nr 5),

5) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji – pkt. 2.2, ppkt.2. 

6) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- (zał. nr 6).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.

     

10.  W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie  Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


11. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.


12. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaB ydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-5332024.


13. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin i pomiarów istniejących otworów drzwiowych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.


14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 15.10.2024 r.   


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ Drzwi wewnetrzne akustyczne.docx docx 73.41 2024-10-15 17:37:00 Postępowanie
UmowaDostawaDrzwiWIM.doc doc 105 2024-10-15 17:37:00 Postępowanie
Zal. nr 3 Wykaz wykonanych usług.doc doc 36.5 2024-10-15 17:37:00 Postępowanie
Zal. nr 5 Oferta_Formularz.docx docx 18.47 2024-10-15 17:37:00 Postępowanie
Zał. nr 2 RODO.pdf pdf 54.8 2024-10-15 17:37:00 Postępowanie
Zał. nr 6 oświadczenie.docx docx 14.75 2024-10-15 17:37:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 szt. drzwi gabinetowych w Urzędzie Miasta Bydgoszczy – Wydziale Inwestycji Miasta przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 10 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 17 grudnia 2024 r. zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 139