Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-ZO/07/20 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2020 14:15:00
Składania : 24-11-2020 14:00:00
Otwarcia : 24-11-2020 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 59 86 35 249 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:00.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe tonery 2021.pdf pdf 307.06 2020-11-17 14:15:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 315.15 2020-11-17 14:15:00 Postępowanie
Arkusz asortymentowo-cenowy.xls xls 43 2020-11-17 14:15:00 Kryterium
informacja o złożonych ofertach.xlsx xlsx 25.24 2020-12-01 09:48:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-01 09:48 Eliza Kruk W załączeniu informacja o złożonych ofertach wraz z z cenami

Z poważaniem
Eliza Kruk
Zastępca Kierownika Działu Analiz, Projektów i Zamówień Publicznych
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny
Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku
84-300 Lębork, ul. Juliana Węgrzynowicza 13
tel. (059) 86-35-249

informacja o złożony [...].xlsx

2020-11-20 10:22 Eliza Kruk W nawiązaniu do wniosków Wykonawców Zamawiający informuje:


1. Zapis z Państwa zapytania "Wykonawca na podstawie zgłoszenia uzyskanego od Zamawiającego, zobowiązuje się w terminie do 3 dni roboczych, z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, do bezpłatnego odbioru i utylizacji lub recyklingu zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzonego kartą odbioru odpadów. Wykonawca nie będzie wymagał od Zamawiającego pakowania zużytych materiałów eksploatacyjnych." Czy to jest zgodne z wdrożeniami ISO że obce osoby mają się plątać po szpitalu? Chyba że jest to zrobione tylko pod sąsiednią firmę

Odp: W nawiązaniu do Pana wątpliwości informuję, iż odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywa się z magazynu odpadów, w budynku działu technicznego. W związku z powyższym troska Pana o zachowanie wdrożeń ISO w obrębie SPSZOZ jest nieuzasadniona. Podobnie jest w temacie zachowania konkurencyjności podmiotów gospodarczych które mogłyby świadczyć dla nas usługi. "Warunki zamówienia" nie zostały sporządzone pod żadną firmę "z sąsiedztwa". Na przestrzeni kilku ostatnich lat usługi w zakresie odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych były realizowane przez różne podmioty gospodarcze, obecnie usługi te świadczone są przez Wykonawcę z m. Kielce, wcześniej z m. Warszawy, jedynie najwcześniejsza umowa była realizowana przez firmę z Lęborka.

2. Wnioskujemy o dopuszczenie do Państwa zamówienia publicznego materiałów równoważnych, na równych prawach z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń i usunięcie z określonych pozycji specyfikacji wyłącznie materiałów oryginalnych. Dotyczy to zarówno materiałów równoważnych refabrykowanych jak i tzw. 100% nowych.

Odp: Zamawiający podtrzymuje zapisy zapytania ofertowego. Zamówienie realizowane jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, tak więc nie podlega jej rygorom. Procedura jest zgodna z regulaminem wewnętrznym Zamawiającego. Wymaganie w niektórych pozycjach materiałów oryginalnych wynika bezpośrednio z warunków gwarancji na urządzenia.

Z poważaniem
Eliza Kruk
Zastępca Kierownika Działu Analiz, Projektów i Zamówień Publicznych
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny
Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku
84-300 Lębork, ul. Juliana Węgrzynowicza 13
tel (059) 86-35-249

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 materiały eksploatacyjne do drukarek wg załącznika 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Arkusz asortymentowo [...].xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni robocze od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 456