Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-12-2020 12:49:00 |
Składania : | 18-01-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-01-2021 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-01-28 14:47 | Magdalena Zubrycka – Pierz | W załączeniu informacja o wyborze oferty |
2021-01-12 11:58 | Magdalena Zubrycka – Pierz |
Z
uwagi
na
błąd
w
adresie
strony,
na
której
Wykonawca
winien
złożyć
ofertę,
Zamawiający
dokonuje
zmiany
w
następującym
zakresie
:
pkt 7 i 8 zapytania cenowego otrzymuje brzmienie : 7. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY: a) Ofertę należy złożyć na załączonym do niniejszego zapytania Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. b) W przypadku składania oferty przez pełnomocnika pełnomocnictwo sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, należy uzyskać elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatrzy kwalifikowanym podpisem elektronicznym. c) Formularz oferty wraz z załącznikami należy przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy: ofertę należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/ na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania; po wypełnieniu Formularza składania oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”; oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty; za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona; Wykonawca, za pośrednictwem Platformy może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę; szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje; Zamawiający dopuszcza format przesyłanych danych zgodnie z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt; Jednakże ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Zamawiający zaleca aby: • dokumenty w formacie „pdf” były podpisywane formatem PAdES, • dokumenty w formacie innym niż pdf były podpisywane zewnętrznym podpisem XAdES, • stosować algorytm skrótu SHA2 zamiast SHA1, • jeżeli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. d) Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy dołączyć dokument poświadczający umocowanie do podpisania oferty. e) Do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; - wpis do PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju S.A.; - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych Wykonawcy z Zamawiającym, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. - wzory umów na zarządzanie i prowadzenie PPK. Zaproponowane wzory umów mogą podlegać negocjacjom i wymagają akceptacji Zamawiającego. 8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT: Oferty należy złożyć do dnia 18 stycznia 2021r. do godz. 10.00 poprzez platformę zakupową: https://www.platformazakupowa.pl/ na stronie dotyczącej niniejszego postępowania. |
Komunikaty