Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FR.272.1.2021 Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczo-garażowego na budynek Dziennego Domu Pobytu (tj. remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby DDP i CUŚ) w ramach Projektu Utworzenie i funkcjonowanie Dziennego Domu Pomocy oraz Centrum Usług Środowiskowych na terenie powiatu rypińskiego (placówka typu Senior+)

Termin:
Zamieszczenia : 11-02-2021 10:48:00
Składania : 26-02-2021 11:00:00
Otwarcia : 26-02-2021 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
0_0_Ogłoszenie o zamówieniu_DDP.pdf pdf 142.92 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
0_SWZ_DDP.pdf pdf 288.08 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
1_Zalacznik_nr_1_Formularz_ofertowy_DDP.docx docx 32.71 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
2_Załącznik nr 2_Projektowane postanowienia umowy_DDP.pdf pdf 227.37 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
3_Załącznik nr 3_Kosztorys ofertowy_DDP.xlsx xlsx 36.71 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
4_Zalacznik_nr_4_Oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków_DDP.docx docx 24.32 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
5_Załącznik nr 5_Wykaz wykonanych robót budowlanych_DDP.docx docx 21.57 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
6_Załącznik nr 6_Wykaz osób_DDP.docx docx 21.26 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
7-11_Załącznik nr 7-11_Dokumentacja, Specyfikacje, Przedmiar itp.zip zip 50445.21 2021-02-11 10:48:00 Postępowanie
0_0_0_8_1_Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty_DDP_BIP_pdf.pdf pdf 128.47 2021-03-22 13:26:22 Publiczna wiadomość
0_0_0_8_1_Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty_DDP_BIP_scan.pdf pdf 970.27 2021-03-22 13:26:22 Publiczna wiadomość
0_0_0_1_Ogłoszenie o wyniku postępowania_DDP.pdf pdf 78.46 2021-04-19 12:52:18 Publiczna wiadomość
3_Załącznik nr 3_Kosztorys ofertowy_DDP.pdf pdf 98.9 2021-02-17 14:25:28 Publiczna wiadomość
0_0_1_Informacja_Otwarcie ofert_DDP_2021.pdf pdf 144.63 2021-02-26 13:43:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-19 12:52 Andrzej Ciborski Ogłoszenie o wyniku postępowania

0_0_0_1_Ogłoszenie o [...].pdf

2021-03-22 13:26 Andrzej Ciborski ZAWIADOMIENIE z dnia 22.03.2021 r.
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
ORAZ O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE

0_0_0_8_1_Zawiadomie [...].pdf

0_0_0_8_1_Zawiadomie [...].pdf

2021-02-26 13:43 Andrzej Ciborski INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z OTWARCIA OFERT

0_0_1_Informacja_Otw [...].pdf

2021-02-26 11:09 Andrzej Ciborski Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia: 872.222,06 zł brutto.
2021-02-17 14:25 Andrzej Ciborski Zamawiający na prośbę Wykonawcy, załączony do SWZ Załącznik nr 3_Kosztorys ofertowy, udostępnia także w formacie PDF

3_Załącznik nr 3_Kos [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1169