Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/ZSP/343/1/2021 Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przygodzicach.

Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2021 11:39:00
Składania : 03-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 03-08-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór-umowy - zadanie -1-10.doc doc 59 2021-07-26 11:39:00 Postępowanie
wzór-umowy - zadanie -11.doc doc 59 2021-07-26 11:39:00 Postępowanie
Wzór oferty.docx docx 31.87 2021-07-26 11:39:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu z 26.07.2021 r..pdf pdf 166.88 2021-07-26 11:39:00 Postępowanie
formularz cenowy dla części 1 - 10.docx docx 61.28 2021-07-26 11:39:00 Postępowanie
formularz cenowy dla części 11.docx docx 28.58 2021-07-26 11:39:00 Postępowanie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 27.57 2021-07-26 11:39:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 98.74 2021-07-26 11:39:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ z 28.07.2021.docx docx 23.22 2021-07-28 12:25:58 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 3.08.2021.docx docx 26.6 2021-08-03 12:07:58 Publiczna wiadomość
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - 13.08.2021.docx docx 28.27 2021-08-13 14:28:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-13 14:28 Zamówienia Publiczne Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty we wszystkich zadaniach postępowania.
Informacja znajduje się w załączniku.

Z poważaniem,
Jerzy Lisiak
ZSP CKU w Przygodzicach.

Powiadomienie o wybo [...].docx

2021-08-03 12:07 Zamówienia Publiczne Zamawiający przedstawia w załączniku informację z dzisiejszego otwarcia ofert.
Z poważaniem,
Lidia Jakubiak
Wicedyrektor ZSP CKU w Przygodzicach.

Informacja z otwarci [...].docx

2021-08-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający planuje wydać na realizację poszczególnych zadań następujące kwoty:
zadanie 1: dostawa mięsa - 30.000 zł;
zadanie 2: dostawa wędlin - 30.000 zł;
zadanie 3: dostawa ryby i konserwy rybne - 8.000 zł;
zadanie 4: dostawa pyz - 1.000 zł;
zadanie 5: dostawa drobiu i podrobów - 27.000 zł;
zadanie 6: dostawa nabiału - 40.000 zł;
zadanie 7: dostawa pieczywa - 31.000 zł;
zadanie 8: dostawa artykułów spożywczych - 33.000 zł;
zadanie 9: dostawa jaj - 9.000 zł;
zadanie 10: dostawa mrożonek warzywno-owocowych - 6.500 zł;
zadanie 11: dostawa warzyw i owoców - 70.000 zł.
2021-07-28 12:25 Zamówienia Publiczne Zamawiający informuje, że wpłynęło pytanie dotyczące SWZ oraz przedstawia udzieloną na nie odpowiedź.
Stosowne pismo znajduje się w załączniku.

Z poważaniem,

Jerzy Lisiak
Kierownik szkolenia praktycznego
ZSP CKU w Przygodzicach

Wyjaśnienie treści S [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 534