Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 14/BZP/2021 Opracowanie i wdrożenie systemu wspomagania zarządzaniem incydentami, zgłoszeniami, infrastrukturą IT, wspomagania audytem oraz zarządzaniem Active Directory na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie wraz z usługami serwisu gwarancyjnego

Termin:
Zamieszczenia : 22-10-2021 14:22:00
Składania : 08-11-2021 19:20:00
Otwarcia : 08-11-2021 19:25:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie_o_zamowieniu_2021-OJS206-538040-pl.pdf pdf 149.56 2021-10-22 14:22:00 Postępowanie
SWZ_PN_14_BZP_2021.pdf pdf 1451.28 2021-10-22 14:22:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1A_do_SWZ_część_nr_1_zamowienia_SOPZ.pdf pdf 899.28 2021-10-22 14:22:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1B_do_SWZ_część_nr_2_zamowienia_SOPZ.pdf pdf 762.58 2021-10-22 14:22:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_1_do_SWZ.docx docx 156.65 2021-10-22 14:22:00 Postępowanie
Załacznik_nr_2_do_SWZ_PPU.zip zip 2342.51 2021-10-22 14:22:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_3_do_SWZ_JEDZ.zip zip 72.51 2021-10-22 14:22:00 Postępowanie
unieważnienie_14_BZP_2021_www_08112021.pdf pdf 706.35 2021-11-08 19:09:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-08 19:20 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: część nr 1 zamówienia - 430 000, 00 zł brutto, część nr 2 zamówienia - 300 000, 00 zł brutto.
2021-11-08 19:09 Ewelina Granat Zamawiający – Akademia Ignatianum w Krakowie działając w oparciu o art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Opracowanie i wdrożenie systemu wspomagania zarządzaniem incydentami, zgłoszeniami, infrastrukturą IT, wspomagania audytem oraz zarządzaniem Active Directory na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie wraz z usługami serwisu gwarancyjnego” o nr zamówienia (nadanym przez Zamawiającego): 14/BZP/2021 w zakresie:
części nr 1 przedmiotu zamówienia obejmującej dostawę licencji systemu wspomagania zarządzaniem incydentami, zgłoszeniami i infrastrukturą IT (system HelpDesk) wraz z usługami wdrożenia, utrzymania i aktualizacji na podstawie art. 256 ustawy Pzp w zw. z art. 137 ust. 7 i art. 90 ust. 3 tej ustawy, oraz części nr 2 przedmiotu zamówienia obejmującej dostawę licencji systemu wspomagania audytem oraz zarządzaniem infrastrukturą Active Directory (HelpDesk z Asset Management) wraz z usługami wdrożenia, utrzymania i aktualizacji na podstawie art. 256 ustawy Pzp w zw. z art. 137 ust. 7 i art. 90 ust. 3 tej ustawy.
W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu.

unieważnienie_14_BZP [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 545