Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2021 11:03:00 |
Składania : | 14-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-12-2021 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Część 1 zamówienia: papier;
Część 2 zamówienia: tusze, tonery, bębny;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 54 280 24 32 - 33 Krzysztof Wysocki – Kierownik Wydziału Spraw Społecznych i Gospodarczych Starostwa Powiatowego w Rypinie, ul. Warszawska lub e-mail: k.wysocki@powiatrypinski.pl;
- w sprawach formalnoprawnych: Monika Tryniszewska-Skarżyńska Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, tel. 54 280 24 32 lub e-mail: m.skarzynska@powiatrypinski.pl;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-16 17:20 | Monika Tryniszewska – Skarżyńska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty